LilleBille Skrevet 10. april 2006 #2041 Del Skrevet 10. april 2006 Deilig med sånne dager. Og i dag er det strålende vær - lurer på om jeg kan finne en med ferdig måket terasse som vil ha lunsjbesøk jeg .. hos meg er det nemlig alt for mye sne ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2006 #2042 Del Skrevet 10. april 2006 Synes forresten det var rart at ingen reagerte på sitatet ditt ← Hva var det? *overnysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2006 #2043 Del Skrevet 10. april 2006 Deilig med sånne dager. Og i dag er det strålende vær - lurer på om jeg kan finne en med ferdig måket terasse som vil ha lunsjbesøk jeg .. hos meg er det nemlig alt for mye sne ennå. ← Her er det sol og vi har en snøfri terasse. Bare kom på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. april 2006 #2044 Del Skrevet 10. april 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2045 Del Skrevet 10. april 2006 sitatet var bare en liten feilklipp, hadde tatt med meg ett sitat fra en helt annen tråd, en av trådene om kosemoseforumet og stenging av dette... og det havnet midt i skatteoppgjøret mitt gitt... her er det nesten ikke snø igjen, og deilig vær. det blåser da... men deilig. og jeg har vasket gulv og ryddet og tørket støv og vasket ventilasjonsluka på badet og greier og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. april 2006 #2046 Del Skrevet 10. april 2006 jeg bruker jo ikke rensekremen fant jeg plutselig ut, jeg bruker rensemelken jeg... det er derfor jeg ikke kjenner noe til klumper og lukta... kanke få med seg alt heller. ← Påsken er jo rette tida for "glipptak" så du traff forsåvidt godt. Er enig med deg i at rensemelken både er god på og lukter godt. Liker den, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. april 2006 #2047 Del Skrevet 10. april 2006 og jeg har vasket gulv og ryddet og tørket støv og vasket ventilasjonsluka på badet og greier og greier. ← det var da voldsomt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2048 Del Skrevet 10. april 2006 det var da voldsomt da ← den blir støvete... det hadde samlet seg hybelkaniner akkurat i underkant av selve lokket... så jeg måtte jo vaske og styre oppunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. april 2006 #2049 Del Skrevet 10. april 2006 Husmorgenene slår til for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2050 Del Skrevet 10. april 2006 av og til trenger de heldigvis igjennom.... det er ikke for ofte, så det er helt greit. men, nå har jeg laget meg knall fruktsalat med honningmelon, mango, banan og masse forskjellige bær, så med en dæsj yoghurt eller lettis så kan det bli super kveldskos på ikkesjokoladedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. april 2006 #2051 Del Skrevet 10. april 2006 Fruktsalat er nydelig. Pleier ofte å lage melonsalat - men misnt 4-5 forskjellige melontyper (bør ha med vannmelon) + gjerne litt nøtter - det er bare helt nydelig .. og kan godt stå i kjøleskapet over natten - minst like god da. Har hatt et lite husmoranfall jeg også .. så nå har vi spist en bedre middag .. og guttene og jeg har ligget omtrent rett ut på hver vår sofa.. Det er ikke ofte vi klarer rolig fellesmiddag - uten noen form for stress - så det er veldig koselig de gangene det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. april 2006 #2052 Del Skrevet 11. april 2006 .. gretten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. april 2006 Forfatter #2053 Del Skrevet 11. april 2006 uffda, det er jo dumt å være gretten, også midt i ferien liksom? jeg er ikke gretten, skal ned og stikkes først også ut og danse og diskutere nederlandstur, så det er helt fin dag for min del. må få kjøpt meg allergipiller snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. april 2006 Forfatter #2054 Del Skrevet 12. april 2006 onsdag allerede.... det raaaaser mot siste helga i april og jeg er ikke ferdig med antrekket mitt enda + at jeg ikke akkurat har funnet den attituden jeg trenger der nede.. begynner å bli litt lett stresset i forhold til det gitt. vel, antrekket er vel det som stresser meg minst, jeg er vant til å gjøre alt i siste liten, så det går greit nok. er ferdig med nok til at det lar seg bruke. bruke helga på antrekk og dansetrening tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2006 #2055 Del Skrevet 12. april 2006 Du får være flink og sy ferdig .. husk vi skal ha manekengoppvisning vet'u Jeg tar noen dager ferie jeg .. reiser til fjells - men skal ikke gå på ski - bare rusle litt på bena - sitte i solen og kose meg - lese og gjøre ingen ting. Satser på at det gjør undeverker med armen min og sånn. Blir deilig å kunne koble helt av - og ikke ha ansvar for noe. Skal være "gjest" hos søsteren min - og hun liker ikke "innblanding" - liker best å gjøre alt på sin måte når det gjelder mat og sånn .. og mannen hennes har "enerett" på oppvask - for ingen andre gjør det bra nok. Egentlig et helt strålende sted å være gjest Ha en fin påske .. og vær flink med syingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. april 2006 Forfatter #2056 Del Skrevet 12. april 2006 høres deilig ut! hadde det ikke vært for konkurranse og alt rundt det, tror jeg jaggu jeg hadde reist bort i påska selv også. men her blir det dansetrening som vanlig + sying og mer trening. men det er jo bare kos det og da, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2057 Del Skrevet 15. april 2006 ah.. så var det lørdag og påskeaften da. jeg skal ile ut og kjøpe langt hår til em og ny stepp siden jeg trener ihjel de jeg har kjøpt hittil... kanskje kjøpe en liten eske påskeegg også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2058 Del Skrevet 15. april 2006 endte opp med å kjøpe fitnessball + ballanseplate istedenfor stepp.. har prøvd balansebrettet, og DER får jeg noe å jobbe med skjønner jeg. det er ikke de som er jevnt avrundet under, det er en plate med en halv pall på str med kanskje en håndball under, litt lengre en bare en halv håndball... prøvde å stå på den, og det skjønte jeg fort at er noe jeg må øve meg opp til ja, detter etter få sekunder de gangene jeg i det hele tatt kom meg opp. prøvde litt fitnessballen også, det er mye mer styrketrening en steppen, og prøvde bare litt, men kjenner det i musklene med en gang, så dette kan jo bli interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. april 2006 #2059 Del Skrevet 16. april 2006 "Ball" er jo det nye ... og da finner man ofte helt andre muskler enn det vi til vanlig bruker. (men det å balansere er ikke lett .. jeg blir nesten sjøsyk også jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. april 2006 Forfatter #2060 Del Skrevet 16. april 2006 må superkonsentrere for å klare å stå noen sekunder på det ballansebrettet... skal ta begge litt mer i bruk i uka som kommer, jobbe litt mer med det, nå har jeg liksom bare kastet meg på litt nå og da. har fått bestilt det siste hotellet også til nederlandsturen, så da er alt av flybilletter, hoteller og arrangementregistrering unnagjort. så er det bare å få klar antrekk og øve så mye som mulig før reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå