Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

hei og hå.

og enda mer hektisk ble det gitt, her inne.

det har jeg da egentlig ikke tid til. :ler:

kose deg du også, og ta vare på armen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra. Tid? Jo, det har du vel. Hva skal du da? På påskeferie?

:ler: har alltid masse å gjøre, skjønner ikke hvordan jeg fikk til alt når jeg ikke var sykemeldt. :ler:

men, har endel jeg må få gjort unna før jeg skal reise bort på besøk i dag.

ikke påskeferie, men full timeplan mesteparten av påska likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Ja, ja. Sånn kan det gå. Jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo uføretrygdet og gjør "ingenting". Likevel føler jeg at dagene raser fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja. Sånn kan det gå. Jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo uføretrygdet og gjør "ingenting". Likevel føler jeg at dagene raser fra meg.

:ler: ja, jeg var redd for å bli lat og ikke gjøre annet en å spise snop og se på glamour....

jeg trengte visst ikke bekymre meg, heldigvis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du litt engasjert i går :ler:

.. så mye at du tok med deg tingene i andre tråder også .. eller var det bare for å vise at du fikk litt å kose deg for ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du litt engasjert i går :ler:

.. så mye at du tok med deg tingene i andre tråder også .. eller var det bare for å vise at du fikk litt å kose deg for ??

:overrasket: :grine2:

hadde jeg ikke fått med meg gitt.... :ler:

var litt lettere engasjert i går ja.

men det der gikk litt over styr. :ler:

så ikke det før nå jeg gitt.

deilig med litt fres innimellom. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner fres .. det er lenge mellom de virkelig livlige debattene for tiden .. så man får kaste seg på der det skjer noe.

Men akkurat den der - forsto jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten det var rart at ingen reagerte på sitatet ditt :sjenert:

:ler: ja, det syntes jeg var litt underlig også. :ler:

og det har jo vært plenty fres her idet siste nå da, om både temaer og grunnen til visse tråder og forum og brukere som leker seg her inne og diskuterer det på andre forum.

har vært passe fin fres for meg, jeg er premenstruell og herlig, så det kom godt med for min del. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 2 uker med Dr. H og jeg er absolutt ikke blitt mer glødende. Men jeg liker rensemelka og kvedekremen, altså.

Hva er den der rensekremen for noe? Synes den lukter gjær :overrasket: og hva er alle de små klumpene i den? Synes det kan minne om havremel, men det står ikke noe om det i innholdsdeklarasjonen. Får bruke opp de produktene jeg har og så bestemme meg for om jeg skal bytte.

Håper du har en god start på påsken, aline. Misunner deg litt Amsterdamturen. Nederland er et kjempefint land. Har vært der noen ganger selv, men bare noen timer i Amsterdam. (Hmmm, idé til venninnetur til høsten :klø: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke klumper i rensekremen min, mulig den er litt gammel?

det kan lukte og se forskjellig ut uten at det er noe galt altså, jeg har hatt ett ansiktsvann som det var noen "ubåter" i og som luktet mer alkohol, mens andre ikke har vært sånn.

det er vel sånt som kan skje siden det er bare naturlig.

jeg gløder ikke alltid jeg heller altså, men er veldig fornøyd likevel med serien.

men ikke alle som liker den likevel.

naturlig er ihvertfall en sunn vei å gå for kroppen.

hihi.. nederlandsturen min ja... jeg skal nedover fra fredag til tirsdag, men kun mandag og tirsdag er i amsterdam, resten av tiden skal vi være i veldhoven lenger nord. og den første delen fra fredag til søndag blir kun konkurranse og dans, ikke noe turisttilværelse før på mandag.

så reiser vil til amsterdam på mandag morgen/formiddag og blir der til flyet i åttetiden på tirsdagskvelden, så det blir to dager med turistvirksomhet og shopping. de har SÅ masse kule topper der nede!

dama til instruktøren min kjøper og får masse topper derfra til stadighet, og det er utrolig mye stilige greier hun dukker opp i.

så nå skal jeg og! :sjarmor:

gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er klart Cata .. jeg glødet heller ikke - men liker den følelsen huden får av dagkremen.

(I dag fikk jeg forresten en overraskende klem av en "kjekk ung mann" .. fordi jeg så så glad og strålende ut ... får skylde på kremen :sjenert: )

Ellers har jeg vært stort sett skrekkelig lat i dag - det er deilig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker jo ikke rensekremen fant jeg plutselig ut, jeg bruker rensemelken jeg... det er derfor jeg ikke kjenner noe til klumper og lukta... :sjenert:

kanke få med seg alt heller. :ler:

var på superkoselig kafetur idag da, spiste altfor mye og endte med en lang tur, var oppe hos meg på kafe, endte opp ytterst på en brygge omgitt av bare hav og båter nederst på aker brygge.

det ble kaldt det... .

hele greia endte med en liten uttalelse, dørgene stillhet(og tanker som knaket), så latterbrøl i høy desibel... først av meg, så slo glammy følge når hun også fikk med seg hva jeg hadde sagt og det ble dobbelt så høyt....

SÅ kom trikken til snuppa og jeg ble stående der alene og le så tårene spruta og folk kikka rart, glammy hadde visst samme greia på trikken-

strålende dag, med masse skravling, kjekke servitører som vi kunne flørte litt med på tur, god mat og drikke og masse gåing og mer skravling.

sånne dager liker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag og husmordag!

idag skal det vaskes gulv og bad og oppvask og støvtørking og rydding og alt.

og sying av klær som vanlig.

men ikkeno frokostteve jo.. bare barneteve, for det er rett, det jo påskeferie jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strålende dag, med masse skravling, kjekke servitører som vi kunne flørte litt med på tur, god mat og drikke og masse gåing og mer skravling.

sånne dager liker vi.

:Nikke: Det hørtes ut som en aldeles deilig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...