Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går det greit med armen da?

NEI :frustrert:

Går faktisk ganske bra hvis jeg er flink og ikke gjør noe .. men etter 3-4 timer på maskin (eller om jeg prøver å løfte noe etc. - er den lille mannen med den glødende kniven kommet seg på plass i gjen .. (etter å ha hatt pause.. er han mer aktiv en noen sinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: du kanke få tak i vikar da?

om ikke annet en for å hjelpe deg selv om du skulle være der litt?

det er jo ikke bra slik du holder på, da tar det vondt lang tid før du blir bra altså.

men ellers.

morgen

trøtt da.. selv om jeg ikke skjønner at jeg har noen vits i det, jeg sover jo nok.

og jeg fikk skoene mine i går da.

de er kjempefine, men jeg kjøpte 37,5 bare fordi.

trodde liksom at størrelsene var litt små i usa, men det var de ikke, så skoene er ett hakk for store.

så spørs det da, om det koster "for mye" å sende dem i retur, + at de ikke lenger har den fargen i 37. de har kun offwhite i 37 nå, og det vet jeg ikke helt om er meg. kan da selvsagt kjøpe noe annet, men dersom jeg må betale 150 ++ for å returnere dem... så er jeg litt usikker.

kanskje jeg kan legge i en såle...

men de er store i lengden, det er jo knyting, så resten av skoen sitter fint, men de er litt lange slik at jeg sklir litt frem og tilbake i dem. og det er jo ikke helt komfertabelt.

må tenke litt, har 30 dager å returnere på dersom jeg bestemmer meg for det.

vet du hvor mye det koster med pakke til usa? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få vikar - da det aller meste jeg gjør er "erfarings"-basert - og kontaktbasert. Uansett har jeg roet mye ned - men innser at jeg er nødt til å være enda strengere. Så da blir det legetur på meg i morgen ... og så får jeg se.

Synd med skoene da - men størrelser i USA varierer også .. så det er et sjansespill - så sant du ikke har prøvd akkurat "den" skoen. Selv sko av samme merke - er litt forskjellige i de forskjellige modeller.

(Trodde vel egentlig at alt er "stort" - over there... :erter:)

Jeg tror ikke jeg ville satset på å sende tilbake - osv. Husk du må betale både retur - og porto for ny pakke .. osv. Tror heller jeg ville satset på såle - det er hvertfall vesentlig billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sant, det er det jeg er redd for, at det skal bli dyrere en det lønner seg.

kan jo knyte den fast også, så den kan vel brukes. men vet de hadde blitt mer brukt om de passet og føltes rett størrelse.

de føles store, og da føler jeg også at jeg går med flytebrygger. :ler: (selv om jeg VET at 37,5 er langt ifra flytebrygger....

men spesiellt siden de ikke har mer igjen av rett størrelse, så tar jeg kanskje vare på dem.

de har kanskje alt større der nede ja....

toppene deres er greie i størrelser. ca samme som her, så jeg håpet liksom det var ok. her bruker jeg 37 i sko, men kan av og til også bruke 37,5.

men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaiks....

har lenge visst at nesa mi sliter på vinterstid altså, men nå tok det av.

snøyt meg helt enkelt, og dermed begynte jeg og fossblø neseblod gitt.... :overrasket:

det har jeg ikke gjort siden jeg var barn.

ekkelt ekkelt ekkelt.

fikk nesten litt panikk jeg, smaken av blod er skummel.

hjelp... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yfyselig .. -- jeg blør ofte neseblod - spes. hvis jeg har sovet lite.. er slite el. Liker det ikke - og den metallsmaken av blod er ekkel.

Men jeg har blitt flink til å stoppe det etterhvert. Bare klemme på nesen - og lene meg forrover - ALDRI bakover med hodet.

Håper det har stoppet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har stoppet nå ja, heldigvis. men har fremdeles litt uggen følelse i nesa og svelget.

også har jeg blitt hoven på den siden av nesen som jeg blødde fra..... :overrasket:

skikkelig, akkurat der hvor nesa pleier å gå innover, rett over nesevingen, der går det inn på den "friske" siden men utover på den siden jeg blødde på.

er sikkert litt hovent og sårt. det kjennes ihvertfall sårt ut.

jeg husker vi holdt hodet bakover når vi var små, men det fristet ikke særlig, så jeg sto over do foroverlent, det dryppet jo skikkelig.... :overrasket:

holdt ikke hardt slik jeg nå har skjønt man skal, men det stoppet likevel. det var nok bare blodkar som brast fordi jeg lenge nå har vært tørr og sår i slimhinnene på ene siden. er jevnt litt rufsete i nesa og tett, selv uten å være forkjøla.

og sår var jeg i fjor vinter også husker jeg.

isj.. ekkelt. jeg har som sagt ikke gjort det siden jeg var barn, så det kom litt uventet kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var det ihvertfall en ny dag.

gårsdagen ble ikke helt god, ble uvel og svimmel og litt smerter i magen + at jeg var dritengstelig for å snyt meg tilfelle jeg skulle begynne å blø igjen.

og en klage:

siden jeg glemte lipsylen som jeg kjøpte på bodyshop, så kjøpte jeg dr.H lipbalsam på krukke, den er IKKE bra for mine lepper.

jeg må smøre mye oftere, og når jeg våknet i morres, så var de skummelt tørre.

samme med håndkremen, jeg tørker nesten litt ut av den jeg.... :overrasket:

får ikke de supertørre flekkene jeg pleier, men har blitt jevnt over tørr på hele hendene i stedenfor. :forvirret:

JEG VIL HA VÅÅÅÅÅR!!!

huden min, håret mitt og kroppen min liiiiker ikke kulde. det blir så tørt og sårt overalt atte.

kjenner sidene på neglene er tørre og såre, leppene, øynene, slimhinnene i nesa, huden på kroppen ellers.. :sur:

jeg vil ha mildvær, for mine ytre kroppsdelers skyld om ikke annet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ha vår .. nå har det :frustrert: snedd nesten 10-12 cm igjen .. er såååå lei av vinter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skamme seg skulle du, pass deg ellers blir du værre igjen og blir liggende til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: så streng du er da ... Det var jo for at jeg skulle kunne være helt borte resten av dagen og i morgen .. osv.

De har begynt å forstå det nå .. så det går inn sakte men sikkert - og da er det lettere å være borte...

(og da kan vi jo ta lunsj en dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:grine: så streng du er da ...  Det var jo for at jeg skulle kunne være helt borte resten av dagen og i morgen .. osv. 

De har begynt å forstå det nå .. så det går inn sakte men sikkert - og da er det lettere å være borte...

(og da kan vi jo ta lunsj en dag)

hihi... kjempestreng. :sjarmor:

selv om jeg jo synes lunsj høres bra ut....

det er stort sett mannfolk, er det ikke det da?

da tar ting tid da vettu, det må liksom innprentes ørti ganger før de faktisk skjønner det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag!!

og jeg er fin i magen, litt sår i nesa, men generellt ganske fin igrunnen.

skal ut på kafe idag, tror jeg. og bare kose meg.

og sy masse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fredag .. og jeg skal bake sukkerbrød .. og så "døde" mixmasteren min gitt :overrasket: .. og ikke har jeg ballongvisp eller noe .. spennende å se hvordan dette blir .. men kaken står hvertfall i ovenen.

Kos deg på kafe i dag - og godt å høre at formen er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da du skulle hatt en hjulvisp liggende i en skuff.. :ler:

jeg kommer aldri til å glemme at vi måtte vispe eggehviter hvite med hjulvisp når jeg gikk på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...