Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Nå har kremen din begynt å virke :ler:

Jeg fikk en "du har da så nydelig hud" i går - det var riktignok i meget dempet belysning ... men dog :sjenert::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, der ser du! :ler:

jeg begynner i grunnen og bli litt furten jeg da, jeg må sørge for all skryten selv, ingen som forteller meg at jeg har så nydelig hud.. :sur:

vel, JEG synes det såh, da kan andre bare blæ på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg vel ikke skryte for mye .. det var en "gammel" dame som så det - og jeg var jo glatt og ungdommelig i huden i forhold til henne da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg vel ikke skryte for mye .. det var en "gammel" dame som så det - og jeg var jo glatt og ungdommelig i huden i forhold til henne da...

skryt er skryt, og gøy å få uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hakke du nettopp hatt feri a? :klø:

hjalp det ikkeno?

jeg var faktisk spretten i morres, så jeg spratt opp klokka åtte, før klokka åtte faktisk, og kastet meg rundt og tok oppvasken før frokost.

så nå har jeg vasket opp, spist og er klar til å kaste meg over steppen.

også SKAL jeg bruke noen minutter på å pugge på danseting jeg vet jeg sliter med.

ellers hadde jeg tenkt å gå en tur også sy videre på bukse jeg driver og pynter opp.

har ei olabukse som egentlig er fin, men som er litt rett ned og kjedelig, så jeg har ikke brukt den veldig mye i det siste.

så da fikser man opp den da.

en diiiger blomst mitt på låret, som pyntes med brodering og perler og paljetter! :ler:

tror det blir knall jeg, kanskje litt vårlig/sommerlig, men jeg er litt i det moduset uansett. :ler:

også må jeg rydde inn resten av vaska, og bytte på senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke du nettopp hatt feri a?  :klø:

hjalp det ikkeno?

En dag .. og det er egentlig min vanlige fridag.. og så hadde jeg en halv en -- men da ble det jo litt kjøring og ordning for jobben - selv om jeg ikke var på kontoret.

- og dessuten er det vel ingen grunn til ikke å ville ha mere ferie når jeg var begynt å komme igang... :sjenert: Jeg trenger nemlig litt tid jeg for å komme i feriemodus.. akkurat som jeg ikke alltid klarer å komme ordentlig i gang med sommeren før den er over. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du skulle ha vinterferie jeg?

og da trodde jeg du skulle ta en uke.

en dag skjønner jeg at ikke er nok.

puuuuste godt, fjern arbeidsoppgaver og fokuser på fremtidig fritid og kokosbollespising! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og så kanskje en liten matinee ???

kokosbolle og en liten matine er jeg helt klar for.

kan nok ikke denne helga riktignok, har planer om å dra til på mamma-besøk til helga, men er klar ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kokosbolle og en liten matine er jeg helt klar for.

kan nok ikke denne helga riktignok, har planer om å dra til på  mamma-besøk til helga, men er klar ellers.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: næmen fysj da....

stakar gårsdagens veiarbeidere.

her sperret de gatene helt i går kveld, jobbet i mange timer utover natten for å fjerne snø og gjøre gatene store og fine igjen.

og hva skjer så fort de er ferdig?

joda, da SNØR det igjen!! :sur:

og ifølge værmeldingen, så skal det visst snø ett par dager.

jeg som var helt klar for vår og greier. :ler:

men men.

vet ikke om jeg har kjempelyst til å gå ut å handle idag, og håper jeg blir hentet til dansinga.... for det blåser i tillegg her, skikkelig uvær. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Man kjenner utvilsomt at man lever i sånt vær!  :ler:

Det får da være grenser hvor levende man skal føle seg på en tirsdag. :ler:

Liker det ikke :sur: .. det eneste positive er at jeg slipper å måke det selv .. - ikke at jeg hadde kunnet gjort det om jeg hadde villet heller - med den armen min. Klarer ikke en gang holde i håndtaket på freseren .. og med påbud om "total ro" er det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan føle meg veldig levende i fint vårvær også jeg altså!

det går helt fint det. :ler:

jeg slipper også måking heldigvis, men når det blåser sånn som det gjør nå, så kommer jo snøen inn overalt.

har kjempelyst til å gå ut og handle nå.... :ironi:

det er så mye lettere å bare sitte hjemme og sy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag.

feiga ut på dansinga i går, ingen av de med bil orket, og jeg var i grunnen ikke fristet til å løpe rundt mellom busser og dansesteder for såvidt en time dansing, været var jo seriøst guffent.

idag MÅ jeg ut, så idag blir det dansing.

har legetime først, og dit må jeg. og da blir jeg like gjerne i byen til jeg busser utover tror jeg.

men magen min er teit, vet du, jeg ER så lei av den!

om det ikke er psyken, så er det magen, og er det magen, fører det psyken med seg. så når psyken har tatt over, gir magen seg, hvorpå jeg ett øyeblikk får noen dager uten verken psyke eller mage, også begynner enten psyken eller magen igjen, og den andre følger alltid etter. :frustrert:

mage-tarmtransplantasjon er en ting de bør forske mer på! jeg hadde stilt meg på liste jeg altså!

men, tror jeg skal unne meg noe ekstra i dag... siden jeg har ekstra tid etter legen før bussen går utover.

tror jeg skal tusle rundt å titte litt, se om jeg finner meg ett treningsskjørt eller noe jeg bare rett og slett har lyst på. ikke noe dyrt, bare noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: noe ekstra er alltid koselig.

Slipper heldigvis mage - og etter sprøyten og "absolutt ro" (akkurat som det går... men jeg er ganske flink) - er armen min noe bedre - hvertfall i korte perioder - så det kan se ut som om det går riktige veien. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...