aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1501 Del Skrevet 10. januar 2006 den lettere redigerte versonen passer i stor grad, når ikke vaskekurven er for full eller jeg skal ha besøk sånn at jeg må ta tak i ting... og ja, det er igrunnen ganske så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2006 #1502 Del Skrevet 10. januar 2006 kokosbollefeber. det er jo faktisk litt sant det da, alle digger de kokosbollene. hørte at atta og anonyma skulle dit ja ← Jepp, kokosboller er digg. Ekstrabonusen var de kjekke mennene som var der da jeg kom Fikk litt mobb fra elskeren etterpå, lurte på hvor mange boller jeg hadde spist, en sånn ti-tolv stykker kanskje? Så kom det fram at han ikke likte dem så godt selv, og ikke helt skjønte hva som er stas med dem. Pussig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1503 Del Skrevet 10. januar 2006 kjekke menn liker vi, de kunne godt vært litt kjekke de som jobbet der også, det hadde vært ekstrabonus det! men de er jo søte og snille da, og skravler en hel masse. praktisk at elskern ikke liker dem da, at han er rar er jeg enig i, men da får du jo alle for deg selv! sånt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. januar 2006 #1504 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det her vi er i dag? Den er grei! Eg har ikkje noko å fortelle altså, ville berre stikke innom og sei hei. Du skjønar; surfe på nett er det einaste maskina på jobb duger til... Men no er heldigvis maskina heime fiksa. Fekk hjelp i går, var masse stønning og sukking og sånn, og rare uttrykk (Herregud, det er jo noe som kjører her som bruker 100% av CPU'en din jo!) :klø: Vel, eg laga middag eg... Og når det var ferdig så var eg atter på msn uten "lagging"(hakking på norsk ja...) og alt var berre velstand. Og kva seier det vel om action- biten av livet mitt at eg må skrive eit laaangt innlegg om PC'en min lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #1505 Del Skrevet 10. januar 2006 var masse stønning og sukking og sånn, ← Dette hørtes opplagt mer spennede ut når det ble tatt ut av sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2006 #1506 Del Skrevet 10. januar 2006 Ha'kke så mye jeg skulle sagt jeg heller, så jeg gidder ikke si det i min egen bok. Men nå fikk jeg veldig lyst på kokosboller da.......... Pst.. Har dere lagt merke til at vi tre a-jentene skriver navnet med liten forbokstav? bare noe jeg så i forbifarten. Jada, liiiitt lite å gjøre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 10. januar 2006 så når dere kjeder dere så kommer dere til meg ja.... igrunnen helt greit det, jeg er skikkelig giddalaus og ekkel idag, så jeg har ikke gjort særlig vettugt idag uansett. har ikke sydd en cm på gardina mi, prøvde å fikse stanga, men fant ut at det ble for mye jobb for hva jeg gidder idag... men jeg har funnet ut en ting, jeg elsker huden min!!! har prøvd meg på Dr.Hauscha nå i noen uker, og kjære non.... jeg går å stryker meg over kinnet ett par ganger om dagen jeg nå, og tenker "åh... så deilig hud jeg har!" jepp, jeg er frelst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. januar 2006 #1508 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, yndlings-Aline! Jeg vil også elske huden min! Har så utrolig liten peiling på hudprodukter. Kjøper bare sånne billige greier som Nivea og L'oreal og sånn. Hvor kjøper du disse kremene, hva koster de og hva heter evt. serien? Er de beregnet på spesielle typer hud, eller på alle? Ha en flott tirsdag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #1509 Del Skrevet 10. januar 2006 men jeg har funnet ut en ting, jeg elsker huden min!!! har prøvd meg på Dr.Hauscha nå i noen uker, og kjære non.... jeg går å stryker meg over kinnet ett par ganger om dagen jeg nå, og tenker "åh... så deilig hud jeg har!" jepp, jeg er frelst. ← må jo klare oss selv .. om det ikke er noen andre som stryker... . .. jeg vil også ha sånn hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1510 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, yndlings-Aline! Jeg vil også elske huden min! Har så utrolig liten peiling på hudprodukter. Kjøper bare sånne billige greier som Nivea og L'oreal og sånn. Hvor kjøper du disse kremene, hva koster de og hva heter evt. serien? Er de beregnet på spesielle typer hud, eller på alle? Ha en flott tirsdag, vennen! ← heia yndlings-væren min. Jeg er akkurat som deg, brukte bare sånne billiggreier jeg også, fjernet sminken med en billigfjerner kjøpt på dagligvaren, smørte på med billigkrem kjøpt på dagligvaren.. har heller ikke peiling på hudpleie, men fikk litt guide når det gjaldt dr.Hauscha. Serien heter dr.Hauscha og selges på helsekostbutikker, Helios skal ha alt av utvalg, mens endel andre har noe og kan bestille det de ikke har. Det er faktisk ikke så dyrt, også har de små-pakninger både av rensemelk, ansiktsvann og fuktighetskremer, så man kan fint kjøpe en liten en til ca 30 kroner for å teste før man kaster seg over en større, som stort sett det meste koster under 200 ihvertfall. dagkremen jeg bruker (kvedekrem) koster 120,- mener jeg. de har produkter både for tørr hud, fet hud og vanlig hud, så det skal finnes produkter til alle typer hud, og har hørt bra om alle sammen. Jeg har tørr hud, hadde veeeldig tørr hud. to dager med rosekremen deres (som er beregnet for ekstra tørr hud), så var huden min en helt annen. så nå bruker jeg kvedekremen og tar en dag innimellom med rosekremen. og hva som passer til huden din, kan de helt sikkert hjelpe deg med der. + at alt er økologisk og naturlig, det er ikke tilsatt kjemiske ting i produktene, de er kun basert på rene naturprodukter. så til og med mamman min som er allergisk for parfyme, kan fint bruke serien. men de funker, så om man prøver en krem for tørr hud, og man egentlig ikke har tørr hud, så blir man blank og fet har jeg hørt. men det er jo fordi man bruker en krem som ikke passer hudtypen. også har de alt mulig annet rart også, sånn som kroppsoljer (istedenfor bodylotion), shampoer, masker, hårkurer, badeoljer, dusjsåper og alt mulig, som alt er helt naturlig og for forskjellige ting. (harmoniserer eller beroliger eller gir energi etc etc.) prøve du, så kanskje du også blir forelsket i din egen hud. ha en fin tirsdag du også. må jo klare oss selv .. om det ikke er noen andre som stryker... . .. jeg vil også ha sånn hud ← jeg stryker gjerne selv jeg, men det hadde vært kos å hatt en annen som gjorde det også.... prøv da vel. (serien altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. januar 2006 #1511 Del Skrevet 10. januar 2006 Takk for tips, jeg skal jammen prøve dr Hauscha neste gang jeg trenger nye kremer! Det kan tydeligvis være verdt et forsøk! *stapper nystekt rundstykke gjennom tastaturet til Aline som takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #1512 Del Skrevet 10. januar 2006 Snakk om fristetråd da .. først kokosboller - så silkehud og tilslutt nystekte rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. januar 2006 #1513 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) (attegløyma @ 10.01.2006 (13:43) ) var masse stønning og sukking og sånn, Lillebille Dette hørtes opplagt mer spennede ut når det ble tatt ut av sammenhengen erter.gif Endret 10. januar 2006 av attegløyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2006 #1514 Del Skrevet 10. januar 2006 *stapper nystekt rundstykke gjennom tastaturet til Aline som takk* ← Næmmen Væren Da blir det jo bare smuler. Du må bruke USB-porten til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1515 Del Skrevet 10. januar 2006 yummi, nystekte rundstykker høres deilig ut! tusen takk yndlings-væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1516 Del Skrevet 10. januar 2006 unnskyld meg, er det bare hos meg det er over FIRE plussgrader ute? skjønner ikkeno jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #1517 Del Skrevet 10. januar 2006 Det regnet hvertfall så det sprutet her for litt siden .. så det ville ikke forundre meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1518 Del Skrevet 10. januar 2006 jaja, sparer jo litt strøm på det da, hvis det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1519 Del Skrevet 10. januar 2006 det ringer på innerdøra, jeg pleier ALDRI åpne innerdøra, fordi det stort sett er selgere, men tenkte "pytt, nå skal jeg jobbe med å avfeie dørselgere!!" Dumme dumme dumme meg, den ENE gangen jeg åpner er det selvsagt lisenskontroll.... jaja, han var blid og hyggelig, jeg hadde på tvn i bakgrunnen, så han spurte bare med ett smil om den var noe jeg hadde tatt med inn i huset. skrev ned navn og adresse etc og ønsket meg en god dag videre... hadde jeg ikke fått skyss idag, så hadde jeg ikke vært hjemme. hadde jeg ikke vært i godt humør, hadde jeg ikke lukket opp døra. så, siden begge disse tingene bare var sånn, så var det vel meningen da. nå har jeg sneket meg unna i så mange år at jeg får vel pent finne meg i det. hvor mye koster det forresten? han sa ingenting, bare skrev ned og var blid og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #1520 Del Skrevet 10. januar 2006 1.968,80 pr år Kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå