aline Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1461 Del Skrevet 5. januar 2006 Heia Hui. hvordan går det med deg? håper du har en bra start på året. her går det litt opp og ned, men skal prøve å finne ut mer om nytt yrke og muligheter til å kurses eller noe, så jeg kommer meg i jobb igjen om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) ny morgen, nye muligheter. skal straks sprette opp på steppen og trene litt. også skal jeg kaste meg over gardinene mine igjen! tar tid dette, når det skal syes pyntesøm i snirkler nedover en hel lengde.... men, jeg har sagt det mange ganger allerede, men må bare si det igjen: DET BLIR SÅ BRA!!!! og det er så utrolig deilig å lage noe som er totalt meg og mitt, også blir jeg bare knallfornøyd! har fått meg en drømme-drøm.... den dagen jeg vinner i lotto eller gifter meg med en rik mann... eller på annen måte fått økonomisk mulighet til å starte opp noe slikt.... starte opp en liiiiten, koselig butikk der jeg selger egenlagde produkter. alt mulig i en butikk - unike gardiner, med passende puter, løpere etc - klær - konkurranse antrekk (til dansinga, den er ny da) - perlesmykker - bilder i alle størrelser - kort av alle slag - alt kan kjøpes enten ferdiglaget som man finner i butikken, eller man kan spesialbestille noe i farger, størrelser og former som man selv ønsker. alt laget av meg selvsagt, klær og smykker og bilder og alt. ser for meg en liten butikk i ett koselig lokale, med ting overalt. litt kaos, men likevel så lite at det er helt ok at det er ting overalt. jeg er litt kaos og har alltid vært det, så det passer. en liten disk med en skikkelig gammeldags kasse. også ett rom bak, hvor jeg har plass til arbeidsområde. ett romslig klippebord/arbeidsbord symaskin datamaskin en masse hyller til alt av papir, stoffer, mønstre, ideer, utstyr. mmmmm... *drømmer* DET hadde passet meg bra det. Endret 6. januar 2006 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2006 #1463 Del Skrevet 6. januar 2006 Drømmer er bra. - men det høres ut som om du trenger å drømme inn et par ekstra dager/timer i uken også .. for skal du lage alt selv... Jeg drømmer om lottogevinsten jeg også .. (- vant 120,- - eller noe sånt forrige uke.. men det monner ikke mye). Da skal jeg pusse opp huset - å få gjort alle sånne kjedelige nødvendige ting - og så skal jeg reise masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 6. januar 2006 men butikken skal være liten vettu, så det er jo ikke plass til supermasse der. men må nok ha en hjelper ja... du er vel inne på noe. det blir uansett ikke noen butikk der man kommer inn på mandag og krever gardiner ferdig spesialsydd til tirsdag, når ting skal være skikkelig, og hjemmelaget, så tar det tid. men den er ikke så gjennomtenkt enda drømmen da, det er foreløpig bare en drøm. jeg lottet masse i nyttårshelga jeg da.... var helt overbevist om at jeg kom til å vinne en mill eller to, men det kom ikke ei krone gitt.... og 120 kommer man ikke veldig langt med nei, det er sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2006 #1465 Del Skrevet 6. januar 2006 Men .. det blir noen kokosboller av det .. og i butikken .. så må du sørge for et sted å gjøre av bena dine da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 6. januar 2006 bena er ikke noe problem i butikken, for der har jeg klippebord/arbeidsbord, så da står jeg på bena! men det kan hende jeg må ha en avtale med kokosbollefabrikken.... så jeg kan ha ferske kokosboller der til kundene mine... og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2006 #1467 Del Skrevet 6. januar 2006 Butikk med spesielt vareutvalg "Kokosboller og krimskrams" - - høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 6. januar 2006 må bli en suksess. skal så klart hete "Alines" med en skikkelig krøllete skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2006 #1469 Del Skrevet 6. januar 2006 Alines kokosboller og krimskrams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1470 Del Skrevet 6. januar 2006 hmmm... det kan bli litt feil, da tror de at det er jeg som lager kokosbollene også... skal nok bare hete Alines. også selger jeg mine ting, og serverer kokosboller og kaffe til gjestene. husk, jeg har jo enten vinnet i lotto eller giftet meg rikt, så jeg har faktisk økonomisk mulighet til å være litt spandabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #1471 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg blir definitivt kunde. I alle fall med servering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 6. januar 2006 bra, kjekt med kokosboller som trekkplaster dersom ikke folk digger tingene mine bare for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. januar 2006 #1473 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) *løper til Alines for å handle og kose meg* Endret 6. januar 2006 av Ling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1474 Del Skrevet 6. januar 2006 tror jeg vil få rett så mange kunder jeg! og dere vil kose dere så fælt at dere bare MÅ komme tilbake nesten gang dere har lyst å handle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 6. januar 2006 og det er faktisk en drøm jeg ønsker skal komme i oppfyllelse. ikke nødvendigvis med kokosboller og slikt, men mitt eget sted, med mine egne ting. bare pusle rundt å sy og selge og prate med koselig kunder og tjene akkurat så det går rundt og jeg har råd til å holde det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. januar 2006 #1476 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå begynner det å skje noe..... Bra! Kreativiteten lenge leve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1477 Del Skrevet 6. januar 2006 men har likevel vondt... kan kose meg med å fikse gardiner og styre med perler og gjøre all verdens, men så kommer vondten og jeg blir litt lammet. det går jo over igjen, men jeg aner ikke hva det kommer av og hvorfor. og da er det så vanskelig å gjøre noe med det. men det er vel bare endel av det det også, for jeg har aldri hatt sånne savn og ønsker og vondter før, da må jeg vel ta hele pakka antar jeg. ikke bare det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2006 #1478 Del Skrevet 6. januar 2006 men det er vel bare endel av det det også, for jeg har aldri hatt sånne savn og ønsker og vondter før, da må jeg vel ta hele pakka antar jeg. ikke bare det gode. ← .. det er vel noe av livet det - vi kan ikke bare skumme fløten -- desverre følger det ofte med alt for mange nedturer på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. januar 2006 #1479 Del Skrevet 6. januar 2006 Aline-vennen! Har du fått vondter? Liker ikke det!!! Sauen har et dårlig forhold til vondter. Skulle bare ønske deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. januar 2006 #1480 Del Skrevet 6. januar 2006 men har likevel vondt... kan kose meg med å fikse gardiner og styre med perler og gjøre all verdens, men så kommer vondten og jeg blir litt lammet. det går jo over igjen, men jeg aner ikke hva det kommer av og hvorfor. og da er det så vanskelig å gjøre noe med det. men det er vel bare endel av det det også, for jeg har aldri hatt sånne savn og ønsker og vondter før, da må jeg vel ta hele pakka antar jeg. ikke bare det gode. ← Du er nok inne på noe der, Aline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå