Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:ler: glemmer dem aldri jeg, og jeg hadde ikke kokosboller, så jeg gikk rett på stengene..

og likevel er det en igjen! imponert. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye søtprat! :sikle:

Ellers er det sikkert mye folk og handler til alle døgnets tider nå kan jeg tenke meg, men halv ett kan det vel være at en del har (sen) lunsjpause?

Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. :ler:

nå er det heldigvis ikke noe must da, jeg har bare de igjen som jeg skal være sammen med på julaften, så jeg har enda en uke på meg før jeg MÅ få det gjort.

men føles greit å prøve seg opp på storo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

phju...

fikk handlet det jeg trodde var de to siste julegavene mine...

var så fornøyd, kom tuslende hjem, sliten og sulten, og hva finner jeg i postkassa?

julegave fra belgiavenninde som jeg ikke har hørt fra på så lenge at jeg aldri hadde tenkt tanken engang på at vi skulle gi hverandre julegaver.

vi droppet bursdagsgaver begge to i år, så det var virkelig ikke med i planen.

men koselig likevel da, heldigvis skal hun hjem i jula, så da har jeg kanskje sjans til å kjøpe gave på mandag og sende på mandag og kanskje den kommer frem i tide.

aner riktignok ikke hva jeg skal kjøpe, egentlig burde jeg sikkert kjøpe til barna, men jeg kjenner jo egentlig ikke barna, det er henne jeg kjenner, så jeg må finne noe til henne og familie...

og jeg som trodde jeg hadde vridd hjernen min nok for en stund... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag.

idag må resten av husarbeidet taes, i morgen kommer mamma og hun skal ligge over.

rydding har jeg heldigvis allerede gjort, og oppvasken ble tatt til morgen idag.

så da har vi litt støvtørking, mye er gjort der allerede også, og vasking av gulv og bad.

og når det er gjort, og kokosboller er innkjøpt til i morgen, så har jeg resten av kvelden til bare å sitte å slappe av på.

tror jeg skal se film jeg, poppe litt popkorn kanskje?

tror det blir bra jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ikke vært på KG på lenge, men nå har jeg sniklest litt i dagboken din og oppdatert meg litt.

Først syns jeg det var en veldig positiv stemning her hos deg nå, men med litt grundigere lesning fikk jeg jo med meg at livet går opp og ned... ;)

MEN syns likevel det virker som om det har løftet seg LITT her inne hos deg siden sist jeg var her. Du virker som du har litt mer stå på og flere positive øyeblikk...? Vet jo ikke om det stemmer med følelsene inni deg, men i alle fall er det den følelsen jeg sitter igjen med etter litt skumlesning.

HÅPER jo det stemmer da. For jeg er vil ønske deg en riktig god jul!

Klem :klem:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: joda, det er absolutt flere positive dager nå en det var for en stund siden.

selv om jeg fremdeles sliter og har mange tøffe dager, så har jeg ikke fullt så mange mørke dager, og det er deilig.

håper jeg får gjort masse mer positivt i året som kommer.

ønsker deg også en virkelig god jul og godt nytt år.

og takk for hilsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har forresten hatt en kjempekoselig helg.

var i dobbel bursdag i går, med maaange mennesker, og det gikk faktisk bra.

hadde mamma liggende over til idag, var ute hos fadderen min idag og skravlet før vi dro hjem og spiste og gikk ned til byen for å sende mamma hjem og meg til akupunktøren.

kjempekoselig, men o så sliten jeg er! :overrasket: og det selv om jeg ikke har hatt ett eneste angstanfall, likevel er skuldrene, nakken og hodet ømt og stivt.

men har satt opp aromaterapitime!!! :sjarmor:

min julegave til meg selv, for å løsne opp litt i vondten.

så andre juledag, da skal jeg for første gang "under aromaen!!" :sjarmor:

det skal bli aldeles nydelig!

men, nu skal jeg bare slappe av, også skal jeg se på dirty dancing! :ler:

harn på dvd, og sett den plenty ganger før, men pytt, kan se den en gang til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: morgen .. trett i dag .. så trett at jeg la meg til filmen i går kveld .. og trodde jeg skulle se den .. men sovnet midt i ...

Sånn går det når man ikke har vett nok til å gå hjem fra fest før langt ut på natten .. og må opp styggtidlig morgenen etter..

Godt det er juleferie snart.

Fint at det gikk bra med masse mennesker da - selv om du ble sliten og stiv - så var det jo godt du slapp angstanfall.

Så forresten at angstringen ble presentert i Magasinet i Dagbladet lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. det fikk jeg ikke med meg, angstringen altså.

kanskje det ligger på nett.

god morgen forresten, jeg sitter her og smser med berter og prøver å finne adressen til belgiavenninde og alt på en gang, skulle egentlig ha trent akkurat nå, også må jeg ut å handle julegave til henne, og skal ned på helios en tur å kjøpe kroppsolje til meg..

KVINNFOLK!! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så stor artikkel - men en presentasjon. Tror de har en spalte hver uke - hvor de presenterer forskjellige organisasjoner/nettsteder etc.

Berter er ikke greit :ler:

Jeg fikk forresten overraskende besøk av en venninne i går .. hun pleier alltid å komme på julaften for å bytte gaver .. men plutselig var hun der i går gitt.. - for hun skulle reise bort - og regnet med mye jobbing. Da var jeg glad for at jeg hadde ting klart - for jeg fikk vel omtrent 5 min. varsel :ler: Kvinnfolk - helt enig ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...