LilleBille Skrevet 7. desember 2005 #1321 Del Skrevet 7. desember 2005 Einig, tysdag blir no ein vanleg, kjedeleg dag. Frustrerte fruer er ikkje noko for meg altså, har aldri hatt sansen. Får håpe den tredje vakten kjem tilbake til NrK2. ← - liker også Tredje vakten .. ellers så får vi klare oss med CSI - men det er litt kjedelig - for jeg har kun TV2 på tven ved PCen .. så da kan jeg ikke gjøre flere ting på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. desember 2005 #1322 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, du får begynne og strikke som eg gjer når eg ser fjernsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. desember 2005 #1323 Del Skrevet 7. desember 2005 Strikke har jeg egentlig sluttet med - men jeg får kanskje finne noe annet ... Malte i sin tid en del nisser og sånn - så mange år hørte jeg bare TV... Høre X-files og ikke se var en litt spesiell opplevelse (for jeg kan ikke både se nærme og langt på en gang.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1324 Del Skrevet 7. desember 2005 Har du samma legen som meg eller? Min og er sånn, ein eldre mann som har bøtter med humor og empati. Eg er så uendeleg glad for den mannen. Og skal eg ha ungar må eg skunde meg litt, slik at eg får ha legen min som kontrollperson! Ellers høyrest dette spennande ut, med Modum og hår og alt saman. Ser ut som om ting ordne seg omsider! ← min er ikke en eldre mann tror jeg, har nok noen år på meg. han er godt gråhåret, men holder seg godt. er også utrolig glad for at en slik mann er legen min. jeg vet ikke hvor mye tro jeg har på at jeg faktisk blir akseptert hos modum, men det hadde virkelig vært godt for meg om jeg fikk tilbud. og håret koser jeg meg virkelig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. desember 2005 #1325 Del Skrevet 7. desember 2005 Min og held seg godt, men han er 56 år... Og legar pensjonerer seg ofte i begynnelsen av 60 åra så vidt eg veit. Men flott er han, ein skikkeleg sjarmør Eg og vil ordne håret mitt... Lurer på å skaffe meg time til fredag, men eg veit ikkje om lønna har kome inn endå då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1326 Del Skrevet 7. desember 2005 hmm... kanskje det er samme, han er sikkert rundt der i alder min og... og pensjonere seg som 60? kommer ikke på tale, jeg vil ha ham til han er 67!! skikkelig koselig mann min da, hyggelig og blid og imøtekommende. og han SER tillitsvekkende ut også. var deilig å fikse håret, det gjør seg med forandringer. før når jeg så meg i speilet var første reaksjon denne: :icon_mad: nå er den mer over på og det gjør seg i sånne stunder jeg er i for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. desember 2005 #1327 Del Skrevet 8. desember 2005 Gleder meg til frisørtime i dag jeg også, det er virkelig på tide nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. desember 2005 #1328 Del Skrevet 8. desember 2005 - og du er nr. 3 til frisøren denne uken - smittsomt .. men det er deilig å få rufset opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. desember 2005 #1329 Del Skrevet 8. desember 2005 Både nødvendig (for min del hvertfall) og deilig og veldig passende sånn fram mot jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1330 Del Skrevet 8. desember 2005 det var veldig nødvendig for meg og, og fryktelig deilig etterpå. nå er det plutselig litt gøy med hår igjen, for det ser jo bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. desember 2005 #1331 Del Skrevet 8. desember 2005 Blir jo skikkelig nysgjerring når du skryter sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1332 Del Skrevet 8. desember 2005 neida, det er ikke noen sånn wow-frisyre, bare meg som ikke likte slik det var når det var lengre, så da blir det en fryd med ny frisyre som gjør seg bedre for håret mitt. har ikke hår som passer til å ha det langt, da ser det flatt, tynt og tørt ut. men bare det å få klippet det opp til en ganske kort bob, gjør at det ser fullere ut, får vekk det tørre og er mye enklere å få pent. også var det litt artig med det mørke under og stripene, for selv om det fremdeles ser lyst ut, så blir det en annen tone i det likevel, fordi underhåret er mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 8. desember 2005 #1333 Del Skrevet 8. desember 2005 Eg og skal til frisøren i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2005 #1334 Del Skrevet 9. desember 2005 Visste ikke at frisører var smittsomt jeg Uansett ... det er - og jeg har foreløpig ikke kommet meg på jobb... men snart ... kanskje ... innimellom er det greit å kunne være fleksibel gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. desember 2005 #1335 Del Skrevet 9. desember 2005 Atta også ja, morsomt Gjorde du noe spesielt? Mitt hår ble kanskje litt kortere enn jeg egentlig liker, men deilig å få bort det som var slitt og sånn hvertfall! Og det er fredag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1336 Del Skrevet 9. desember 2005 *subber inn* Morgen. isj... jeg er hanglete altså. i går var jeg svimmel og litt rar i huden, idag er jeg kvalm og litt øm i muskler og ledd.... men jeg har da ikke lyst til å bli forkjøla for eksempel har altfor mye å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. desember 2005 #1337 Del Skrevet 9. desember 2005 Huffda aline... det hørtes ikke noe trivelig ut i det hele tatt... Du får prøve å legge deg langstrak i dag da og så ta det med ro i helga, så kanskje du unngår å bli forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 9. desember 2005 #1338 Del Skrevet 9. desember 2005 Det ser ganske mørkt ut faktisk, fordi alt sommarbleika er heilt vekke, og så blei det kortare enn eg likar, men sånn måtte det bli når det var så slitt... Trur ikkje håret mitt kan bli lenger enn rundt skulderblada mine eg, for då blir det flisete med ein gong... Men det ser penare ut no altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1339 Del Skrevet 9. desember 2005 Huffda aline... det hørtes ikke noe trivelig ut i det hele tatt... Du får prøve å legge deg langstrak i dag da og så ta det med ro i helga, så kanskje du unngår å bli forkjøla ← nei, det er litt uffent. skal prøve å være kjempeflink idag, bare være inne (bortsett fra at jeg må på butikken å handle middag) og slappe av og holde meg varm... sove litt ekstra. hadde egentlig planer både i morgen og søndag, så vil gjerne få til det, men må vel bare se an. Det ser ganske mørkt ut faktisk, fordi alt sommarbleika er heilt vekke, og så blei det kortare enn eg likar, men sånn måtte det bli når det var så slitt... Trur ikkje håret mitt kan bli lenger enn rundt skulderblada mine eg, for då blir det flisete med ein gong... Men det ser penare ut no altså!! ← mitt også er sånn, det blir slitt med en gang det blir lenger en en viss lengde. jeg kan ikke få det til skulderbladene engang jeg altså, om jeg har det til midt på halsen så er det vel ca der det sier stopp. og det er litt deilig når det igjen blir pent da, det føler ihvertfall jeg. nå har jeg forsøkt å spare det langt en stund og synes bare jeg har sett slitt og sliten ut, nå som jeg fikk klippet det opp, og farget det litt, så føler jeg at jeg ser mye sunnere og friskere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. desember 2005 #1340 Del Skrevet 9. desember 2005 Mitt er sånn akkurat ovenfor skuldrene nå og det som er oppklipt er akkurat for kort til at jeg får det bak øret Du får være flink og stelle pent med deg selv i dag aline, så håper jeg formen er bedre i morgen!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå