aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1021 Del Skrevet 28. november 2005 Du kan også fryse dem rå - nesten ferdig hevet. ← hmm.... når jeg da skal bruke dem, bør jeg ta dem ut og tine dem først? eller kan jeg putte på fyll på dem frosne også steke dem en stund? hmm... kanskje greit å tine den litt først, så ikke fyllet blir overstekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1022 Del Skrevet 28. november 2005 Må også jobbe litt mere nå (skal bare ta en liten runde til først ) - så god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1023 Del Skrevet 28. november 2005 hmm.... når jeg da skal bruke dem, bør jeg ta dem ut og tine dem først? eller kan jeg putte på fyll på dem frosne også steke dem en stund? hmm... kanskje greit å tine den litt først, så ikke fyllet blir overstekt. ← Ville tint dem først - men er de tynne - så tiner de jo veldig fort .. omtrent på den tiden du bruker på å skjære ost etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1024 Del Skrevet 28. november 2005 Ah, nå ble jeg sulten! Lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1025 Del Skrevet 28. november 2005 Ah, nå ble jeg sulten! Lunsj! ← Er klokken blitt så mange ... det skulle du ikke sagt .. sulten jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1026 Del Skrevet 28. november 2005 Hæ? :klø: Er det ikke bare å spise da? Det gjorde jeg og jammen fikk jeg handlet noen julegaver også, effektiv i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1027 Del Skrevet 28. november 2005 .. nei det er ikke det nei - han som skulle handle på veien - kommer senere .. og jeg har ikke kunnet gå fra (og så var det ikke mer brød igjen hjemme - så jeg kunne ikke ta med meg noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1028 Del Skrevet 28. november 2005 Huffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1029 Del Skrevet 28. november 2005 Man skal ikke spøke om mat. Da blir magen sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1030 Del Skrevet 28. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1031 Del Skrevet 28. november 2005 såh... nå har jeg gått tur i en 50 min, handlet, laget rundstykkedeig som står til heving, revet gulerot (tenkte det kunne være spennende i...), hakket løk og grått litt... (takket være løken), er veldig spent på hvordan det blir. ca hvor mange rundstykker blir det av en deig da billa? fant ikke noen kalender jeg ville ha, eller, kunne godt kjøpt smarties sin, men den kosta HUNDRE kroner... kjøpte en boks after eigth istedenfor jeg, og ser om jeg ikke får laget en litt kjapp kalender selv, med aftereight i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1032 Del Skrevet 28. november 2005 Egenlaget kalender med after eight i hørtes absolutt ikke dumt ut det! Jeg måtte hvertfall ha pakket inn hver enkelt i en numerert pakke på en måte, for å faktisk få igjen en til hver dag fram til jul Åh jul, nå begynner det faktisk å være litt lov til å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1033 Del Skrevet 28. november 2005 jaja, jeg må pakke dem inn, nummerere og henge opp som kalender, ellers forsvinner de lenge før julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1034 Del Skrevet 28. november 2005 After eight-kalenderen var jo søt da .. men jeg tror jeg ville variert litt med et par skogsbærmasripan også Tror omtrent det blir 10-12 rundstykker (baker sjelden bare enkelt posjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2005 #1035 Del Skrevet 28. november 2005 Er dere klar over at jeg snart runder 20.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1036 Del Skrevet 28. november 2005 After eight-kalenderen var jo søt da .. men jeg tror jeg ville variert litt med et par skogsbærmasripan også Tror omtrent det blir 10-12 rundstykker (baker sjelden bare enkelt posjon) ← mmmm.... det høres lurt ut!! å variere altså. hmm, sliter litt med å få den hevd skikkelig jeg da.. den ble litt våt, selv når jeg spedde på med mel som bare rakkern..... men men, får gi den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1037 Del Skrevet 28. november 2005 Er dere klar over at jeg snart runder 20.000 ← feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1038 Del Skrevet 28. november 2005 Kan hjelpe til og heie fram vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. november 2005 #1039 Del Skrevet 28. november 2005 Hm, kanskje man skulle lage seg adventskalender forresten... Har du også det billa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1040 Del Skrevet 28. november 2005 jeg har alltid hatt det, så jeg bør få fikset meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå