Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo en fordel sånn sett at de koster litt, for da MÅ man jo liksom bruke de :ler:

Eller kanskje ønske seg til jul! Det er jo lurt... Akkurat nå ligger nemlig neste investering i nytt treningskort på salsa- og dansestedet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers så får du gjøre som søsteren min gjorde - kjøpte presanger til seg selv fra mannen - pakket dem inn og la dem under treet - og begge var like spente på hva det var i pakken (og veldig fornøyd med ordningen) - han fordi han var helt "håpløs/hjelpeløs" og hun fordi hun fikk noe hun ønsket seg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten allerede fått min første julepresang jeg (av søsteren min) :sjarmor:

(Blinkende juletrær til å ha i ørene ... et must på julebord og sånn .. jo mer harry jo bedre. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten allerede fått min første julepresang jeg (av søsteren min) :sjarmor:

(Blinkende juletrær til å ha i ørene ... et must på julebord og sånn .. jo mer harry jo bedre. )

:grine2: glimrende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg ikke tak i noen nye blinkende .. så da måtte jeg bruke en av de små kjekke batteridrevne minijuletrebelysningene fra Ikea (som vel egentlig er til planter) i håret - skikkelig fint var det .. spesielt siden jeg kom gående med masse sne i håret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...