aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 9. november 2005 det skal jeg gjøre, foreløpig er det mer en nok med de tingene jeg har...... skal jeg en ting i løpet av en dag, så går hele dagen med på å forberede det og komme seg igjen etterpå. men regner jo med at jeg blir roligere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #782 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kan love deg at du blir roligere etterhvert, og at det blir bedre. Helt garantert. Det du trenger nå, er hvile. Selv om det ikke føles som om du trenger det, og du er våken i hodet, trenger kroppen å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 9. november 2005 hodet trenger å slappe av også kjenner jeg... skal ut å busse i morgen, uansett. og skal også busse eller toge på fredag... og begge deler er nok til å få panikken til å bruse, så når det i tillegg kom en jæ**a dørselger på døra mi holdt jeg på å klappe sammen. er det ikke fred å få noe sted nå for de pokkers selgerne? de ringer på mobilen, når jeg går til akupunktur så står det fem stykker på vei til og tre på vei fra, også kommer det jaggu en på døra også? hjemmet mitt vil jeg gjerne få ha i fred, men når de står på utsiden og banker instendig på døra fordi de hører at jeg er hjemme.... fikk mest lyst til å skru av tv, alt lys og lyd og bli sittende helt stille i sofaen og håpe på at verden glemmer meg. (så mye skal det til om dagen, en dum dørselger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #784 Del Skrevet 9. november 2005 Kjenner den "vil være i fred" følelsen, ja. Tar du sobril? Jeg har alltid noen tabletter i veska i tilfelle angsten skulle komme. Jeg bruker dem ikke så ofte, det holder på en måte å vite at jeg kan bruke dem, hvis du skjønner. Hvis du bestiller togbilletter pr tlf kan du f.eks be om å bli plassert ved vinduet i nærheten av toalettet. (noen minutter i fred på toalettet, gjør underverker for meg ) Og spørre hvilke avganger det er minst folk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) nei, tar ikke noe annet en rene urtemedisiner. kjemiske medisiner (eller hva jg nå skal kalle det, hodet stoppet) går ikke sammen med akupunkturbehandlingen jeg driver med. det er ikke plassbestilling heller, og jeg vet ikke om jeg kommer til å ta tog. nå ble det bare litt mye i hodet mitt... hva jeg burde gjøre, hva jeg ønsker å gjøre, hva jeg får til å gjøre.... det er tre totalt forskjellige ting. skulle ønske jeg kunne dele meg i tre. håper lønna kommer som den skal på fredag, så får jeg kjøpt meg ny boks beroligende ihvertfall... (urtemedisiner, de fungerer faktisk til en viss grad) Endret 9. november 2005 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #786 Del Skrevet 9. november 2005 Hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #787 Del Skrevet 9. november 2005 Relana. kjøpt dem på apoteket. de gir ikke noen sånn wow-følelse, men når jeg er som værst når jeg må gjøre noe, så tar jeg to og kjenner etter litt at ting ikke er like ille lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #788 Del Skrevet 9. november 2005 Kanskje jeg skulle prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #789 Del Skrevet 9. november 2005 tror ikke det skal være noe fare i å prøve de ihvertfall. det er kun urter i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. november 2005 #790 Del Skrevet 9. november 2005 Hei på deg Aline. Jeg føler sånn med deg (og jeg føler meg som deg, he he) om dagen, men har ikke helt "skrive-på-KG-greia" akkurat nå for tiden. Som sagt før så er jeg i en liknende situasjon som deg akkurat nå, og ville bare skvette innom her og meddele min sympati. Synes det er veldig bra at du har skaffet deg en skikkelig sykemelding, og håper du roer deg ned og gir deg selv tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #791 Del Skrevet 9. november 2005 hei Hu i svingen. jepp, vi får ta vare på oss selv så godt vi kan. håper det går bedre med deg etterhvert også. vi får ta en dag av gangen, slappe godt av og forsøke å være så snille med oss selv som vi får til. jeg bruker i grunnen kg litt jeg, eller dagboka mi ihvertfall. synes det er deilig å skrive av seg litt, også får jeg litt effekt av å gjøre det her, da folk som står meg nær er her og får litt lettere innblikk i hvordan ting går en om jeg ikke hadde skrevet det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. november 2005 #792 Del Skrevet 10. november 2005 Morgen. Jeg har absolutt tro på å skrive av seg ting jeg. Enten det er trist vondt eller vanskelig. Ofte blir tankene litt lettere å bære når de har gått turen ut gjennom fingrene - samtidig som de rundt deg kan forstå en del reaksjoner litt bedre. Noen ganger er det godt at noen leser ting - og andre ganger må de bare skrives ned - og "kastes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. november 2005 #793 Del Skrevet 10. november 2005 Håper du får en bra torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. november 2005 #794 Del Skrevet 10. november 2005 ... også får jeg litt effekt av å gjøre det her, da folk som står meg nær er her og får litt lettere innblikk i hvordan ting går en om jeg ikke hadde skrevet det her. ← :enig_anim: Får vite mye her som du aldri ville klart å meddele eye-to-eye, så jeg syns det er kjempeflott! Bortsett fra at jeg av og til blir så forb.... at jeg blir avbrutt i arbeidsoppgaver for å ringe trygdekontor og sånt da Men det er i grunnen også helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 Forfatter #795 Del Skrevet 10. november 2005 ser for meg sissan frese og kaste seg over telefonen til trygdekontoret. men det er helt rett, jeg hadde aldri klart å fortelle om mye av dette eye-to-eye... ihvertfall ikke om jeg ikke hadde skrevet det her først. til andre kan jeg faktisk få det til, fordi de ikke kjenner meg så godt og ikke vet at når jeg kaldt sitter og forteller om tanker om å løpe ut forran en bil i mørket, og jeg forteller det uten å blunke engang, kan faktisk nesten smile samtidig som jeg snakker om tingene...... så ser de ikke alvoret i det, nettop fordi de jo ser at jeg ikke tar det innpå meg. sissan og andre som står meg nær, vet litt mer om at jeg faktisk spiller så jeg lurer selv de beste..... så der er det lettere og bli tatt på alvor, og derfor også litt skumlere. når jeg har skrevet det her, vet jeg at du leser det sissan, og da er det ute av boksen uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det etterpå. ellers: god morgen. har en foreløpig treningsfri formiddag! har rett og slett ikke lyst til å trene på steppen idag, så jeg satser på at jeg får til dansinga, så blir det to timer dansetrening istedenfor. har egentlig masse småting jeg skulle gjort idag... men tar det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 10. november 2005 ha en fin torsdag dere og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. november 2005 #797 Del Skrevet 10. november 2005 Hver gang jeg leser at du skal danse så får jeg og lyst til det! Det er jo så herlig :rosasmil: Forresten, jeg har sikkert spurt om det før, men siden du har step hjemme, har du kjøpt den på sportsbutikk? Var det dyrt? Det er jo ikke så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 10. november 2005 Hver gang jeg leser at du skal danse så får jeg og lyst til det! Det er jo så herlig :rosasmil: Forresten, jeg har sikkert spurt om det før, men siden du har step hjemme, har du kjøpt den på sportsbutikk? Var det dyrt? Det er jo ikke så dumt... ← kjøpte på sportsbutikk ja. hadde en for lenge siden som jeg kjøpte på tvshop el noe, men den gikk fort i stykker. denne er mye bedre kvalitet og tåler litt. husker ikke hva kjeden heter, men den kostet en 7-800 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. november 2005 #799 Del Skrevet 10. november 2005 Såpass ja... Da må man nesten bruke den litt ofte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. november 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 10. november 2005 investering vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå