aline Skrevet 8. november 2005 Forfatter #761 Del Skrevet 8. november 2005 kom meg på dansinga, kastet innpå to beroligende (rene urtepiller altså) litt før jeg dro. det var ett helvete både å gå til bussen, å vente på bussen, å ta bussen, alt, helt frem til jeg kom frem på dansinga etter ca halvannen time.. også var det litt ekkelt i starten der og .... men etter to timer py ble det litt bedre og jeg synes igrunnen dansinga gikk bedre en tidligere. men hadde spist for lite, så jeg ble kvalm og svimmel. men men fikk danset i to timer, trent litt teknikk og jobbet. ble heldigvis kjørt hjem igjen, og rømte inn så fort jeg kunne uten å være uhøflig. det er slitsomt! selv om det er gøy og selv om jeg trenger å ha noe slikt å gå til, så er det fryktelig slitsomt. men, nå er jeg hjemme, fått i meg litt mat, balansete, csi, sofaen. så nå blir det bra igjen. i morgen skal jeg kun til akupuntøren, thats it. deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #762 Del Skrevet 9. november 2005 Skjønner godt at det er slitsomt å reise så langt til trening! Det hadde jeg også syntes, uansett... Men supert at det gikk så bra likevel da! Jeg tror jeg skal danse på søndag jeg, gleder meg :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #763 Del Skrevet 9. november 2005 vel, det går bra til vanlig altså. vane. inntil jeg får meg bil/lappen. da tar det kanskje ett kvarter. men pytt. ny dag, oppe, skal trene litt, akupunktur klokka tolv så det er bare å stå på å bli klar. oppmanning til å komme seg ut idag og. nei, nå må jeg hoppe på steppen og få trent litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. november 2005 #764 Del Skrevet 9. november 2005 god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #765 Del Skrevet 9. november 2005 Gikk det bra med nålene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #766 Del Skrevet 9. november 2005 gærne dama tok to sett..... klør enda jeg, på beina... men jada, det gikk bra, og det føles godt at det gikk bra selv med nåler jeg faktisk var redd for. men det er deilig å være hjemme igjen, og slippe skulle ut mer idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #767 Del Skrevet 9. november 2005 Herlig tøffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #768 Del Skrevet 9. november 2005 ja, og en ting til... de ringte meg i går, fra det stedet jeg var på jobbintervju hos. han ville gjerne gi beskjed personlig, for jeg hadde vært med i vurderingen hele veien og de var veldig imponert over meg. men de hadde fått inn søknad fra en som kunne datasystemet deres i tillegg til å ha annen erfaring, så de hadde endt med henne. men han ba meg følge med på hjemmesidene deres, for de kom til å få flere jobber i løpet av året som kommer, og de vil gjerne høre fra meg igjen om de har stillinger som jeg ser som interessant for meg. så det passet jo egentlig ganske godt i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. november 2005 #769 Del Skrevet 9. november 2005 Bra! - du er tøff. Håper du får dobbelt utbytte også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. november 2005 #770 Del Skrevet 9. november 2005 Så bra da - i forhold til jobb. Nå kan du konsentrere deg om deg selv - og så vet du at de er interessert om det blir en annen åpning. Det erjo supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #771 Del Skrevet 9. november 2005 Herlig tøffa ← følte meg litt tøff da ja, selv om jeg klødde og hadde vondt og var nær panikk fordi det skjedde så mye... den ene nåla føltes som stod å vibrerte i foten min... men jeg takla det jeg, og det vakke SÅÅ vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. november 2005 #772 Del Skrevet 9. november 2005 ja, og en ting til... de ringte meg i går, fra det stedet jeg var på jobbintervju hos. han ville gjerne gi beskjed personlig, for jeg hadde vært med i vurderingen hele veien og de var veldig imponert over meg. men de hadde fått inn søknad fra en som kunne datasystemet deres i tillegg til å ha annen erfaring, så de hadde endt med henne. men han ba meg følge med på hjemmesidene deres, for de kom til å få flere jobber i løpet av året som kommer, og de vil gjerne høre fra meg igjen om de har stillinger som jeg ser som interessant for meg. så det passet jo egentlig ganske godt i grunnen. ← Det var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #773 Del Skrevet 9. november 2005 ja, det er deilig. jeg vet at det er to arbeidsplasser som er interessert i meg som arbeidskraft senere, så jeg kan faktisk bruke tid på meg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #774 Del Skrevet 9. november 2005 Det var bra. ← var veldig koselig at han tok seg tid til å ringe meg også. fikk brev om det idag, men at han ville ringe meg personlig for å forklare at jeg hadde vært interessant hele veien og at de håper å se meg igjen... kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #775 Del Skrevet 9. november 2005 Det hørtes jo kjempebra ut! Så kan du ta det med ro og konsentrere deg om aline-tid uten at noen dumme samvittighetstroll eller bekymringsnisser sitter og jobber i hodet Jeg har slengt ut noen av mine jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #776 Del Skrevet 9. november 2005 de er ikke lette å bli kvitt, men det nærmer seg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #777 Del Skrevet 9. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #778 Del Skrevet 9. november 2005 Du er flink som danser til tross for angsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2005 Forfatter #779 Del Skrevet 9. november 2005 dansingen er ikke noe stort problem, det er det å komme seg til og fra som er jobben..... det byr på reaksjoner som ikke er særlig artige. selve dansingen er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #780 Del Skrevet 9. november 2005 Si fra hvis du skulle ha lyst til å finne på noe en dag, foresten. Vi er jo i samme "båt", så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå