Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ

Ikke sant, det som er bra med at du jobber i dag er jo at da blir det snart enda en dag mindre igjen ;)

Jeg er også litt :Gjesp: i dag billa, vi får holde ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så :sur: når folk får tilsendt ting og informasjon - stadig vekk ringer og må få det på nytt - Sjekk innboksen for f### .. akkurat som om det er mindre jobb for meg å finne tilbake til ting - enn for dem :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline -komme til meg i helgen? Pappa kommer. Tror jeg da...... Booke oss inn i planen din. Vi må kjøpe et eller annet til ham også, bursdagspresang har han vel fremdeles ikke fått? :rodme:

Det snør det snør tideelibooooommmmmm!! Tror du Vesla satte opp store øyne da vi skulle i barnehagen i dag eller? Hun har jo sett snø før, men det husker hun ikke noe av, og var kjempefascinert av at mamma ble hvit mens vi gikk. "nø på teet" "nø på taket" "nø på båtten" - det var ikke grenser for hvor mye nø det var. Men at det var nø på klia i barnehagen, det ble for mye - det var ikke lov!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Hvis det hjelper så er folk sånn overalt :roll:

:Nikke: - du vet vel det meste om det .. men jeg liker det likevel ikke...

.. og jeg liker ikke nø heller jeg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aline -komme til meg i helgen? Pappa kommer. Tror jeg da...... Booke oss inn i planen din. Vi må kjøpe et eller annet til ham også, bursdagspresang har han vel fremdeles ikke fått? :rodme:

Det snør det snør tideelibooooommmmmm!! Tror du Vesla satte opp store øyne da vi skulle i barnehagen i dag eller? Hun har jo sett snø før, men det husker hun ikke noe av, og var kjempefascinert av at mamma ble hvit mens vi gikk. "nø på teet" "nø på taket" "nø på båtten" - det var ikke grenser for hvor mye nø det var. Men at det var nø på klia i barnehagen, det ble for mye - det var ikke lov!!! :frustrert:

kommer gjerne til helga en tur, men kan ikke før på lørdag. har lovet meg bort til ei venninde på fredag kveld.

farsken... bursdagspresang ja.. :sjenert:

det snør ja... :forvirret: våt våt snø..

men ser for meg snuppa ja, hørte rykter om at ho gikk på veggen her i helga? :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seks dager igjen ja!

og godt er det, går snart på veggen av frustrasjon.

synes snø er kos når det er på fjellet, og når snøen er sånn den var på søndag.

da var det kuldegrader, snøen var små, tørre flak som smeltet med en gang de traff bakken og bare forsvant!

sånn som det er nå er jo bare ekkelt, slapsete og vått og man blir sprutet ned av alt som er av biler og kommer hjem våt som en sokk og vet man må ut igjen... :forvirret:

men men, det roer seg vel, tror vi ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det tror vi :Nikke:

.. og så blir det varmt og fint til helgen .. og sneen smelter igjen - så er alt som vanlig til neste dag med snekaos... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff... har fryktelig vondt i selvbildet mitt om dagen... :forvirret:

føler meg bare uviktig, liten, alene, dust, ubrukelig, stygg, feit, dum, null, elendig til det meste og dritt for tiden.

det er igrunnen litt slitsomt altså.

jeg hater å ha det sånn, vet at det går over, men det er så utrolig sårt når det er sånn. kjenner liksom at alt som kommer ut av munnen min bare blir patetisk og klagete.

gruer meg til alt, føler at jeg ikke fikser noen ting, har lyst til å grine ett par-tre ganger om dagen...

åååhhh.. slitsomt.

hvorfor kan jeg ikke bare funke? normalt liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kan selvfølgelig motsi deg - og du vet at jeg har rett (egentlig) - men er følelsen der - er den følelsen reell - selv om den er feil (og det vet du jo også - egentlig) Skjønner godt at det er slitsomt - og føler med deg.

Tror nok mye ordner seg når du kommer over i annen jobb. Det blir godt å bli ferdig der du er nå - når det virker så destruktivt som det er.

For det det er verd - du er en herlig jente Aline :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
uff... har fryktelig vondt i selvbildet mitt om dagen...  :forvirret:

føler meg bare uviktig, liten, alene, dust, ubrukelig, stygg, feit, dum, null, elendig til det meste og dritt for tiden.

det er igrunnen litt slitsomt altså.

Helt klart at det kan være sånn noen ganger, det er vel ikke noe uvanlig eller rart det, selv om det er skrekkelig kjipt.

I alle fall:

Du er:

VIKTIG!

STOR! (:ler:)

HAR MASSE FOLK SOM BRYR SEG OM DEG, BARE SE HER PÅ KG ;)

TØFF!

BRUKELIG!

PEN!

SLANK!

SMART!

TUSEN!

FANTASTISK!

Bare så du vet det :rosasmil:

Sender deg en liten mail også jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
gruer meg til alt, føler at jeg ikke fikser noen ting, har lyst til å grine ett par-tre ganger om dagen...

åååhhh.. slitsomt.

hvorfor kan jeg ikke bare funke? normalt liksom.

Stakkars deg! Huff, det er så vondt og tungt å ha det sånn. Bra du snart er ferdig i jobben, og håper så inderlig for din del at du enten får den jobben du var på intervju til, eller en annen jobb, fort. Det vil nok hjelpe litt på selvbildet håper og tror jeg. Men uansett hvilken jobb du får så tror jeg du har veldig sterkt behov for en pause mellom de og kanskje en liten ferie som du selv nevnte. Hadde nok vært godt for deg å få ristet av deg den forrige jobben litt før du begynner i en ny. Og fylle litt på energilagrene med sol og opplevelser utenom den vanlige hverdagen. Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg! Ønsker deg alt godt!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: takk jenter.

og ja billa, jeg vet egentlig at du har rett, men sånne dager som jeg har om dagen, så husker jeg at jeg visste det, og vet jeg kommer til å vite det igjen, men i disse dagene så er det bare ord. tomme ord som ikke er sanne.

gruer meg litt til akupunkturen idag og, tilfelle jeg freaker ut slik jeg gjorde sist. Men prøver å stålsette meg for å klare det, uansett hvor jeg får nåler.

har mest lyst å be om å få de jeg er vant med, fordi jeg ikke føler jeg tåler noe mer om dagen. men så vil jeg egentlig ikke be om noe heller, for det er ikke jeg som kan dette, det er akupunktøren.

og jeg VIL bli bedre, og jobber med å være sterk nok til å faktisk måtte legge inn litt hard jobbing for å klare det. også når det gjelder å gjøre ting jeg husker som vondt, og takle ting jeg ikke kan se for meg at jeg takler.

det er ganske tåpelig at det er i slike perioder jeg virkelig savner en ved min side. en som bare kan holde meg og stryke meg over håret og si at det er helt greit å gråte, at han sitter med meg og bare passer på. Og som er der selv om jeg ikke har noe å gi, som bare er der fordi han ønsker å være med meg.

for i slike perioder som jeg er i nå, har jeg jo så lite å gi at jeg klarer ikke pleie ett forhold nok til at noen vil være den personen.

men gud som jeg savner det. gud som savner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du kan gråte på skulderen min om du vil. men jeg vet at det ikke blir det samme ;) Og jeg kan dessverre ikke stille opp slik du trenger nå. Men vit at jeg er her, da. :klem:

Forøvrig må jeg få si noen ord til de andre i dagboken din. Aline er verdens flotteste menneske, hun er snill, streng, god, ond (men bare i diskusjoner på KG :ler: ), flink, mindre flink, pen, søt og med verdens nydeligste øyne. Hun har verdens største utstråling, er ultrasosial, helt asosial, trives i manges selskap samtidig som det av og til gir henne fullstendig panikk. Hun er verdens mest verdifulle søster, høyt elsket og skattet datter og barnebarn, tante og svigerinne, og en av mine aller næreste venninner. Hun kan drømme, fantasere, hun kan excel og statistikk til tross for at hun (ifølge seg selv) ikke kan matte. Hun er smart, og hun har mer livsvisdom i seg enn alderen skulle tilsi. Hun respekterer sine medmennesker og blir respektert av de rundt seg. Hun leter etter en livspartner og blir redd når hun finner en som kan være ham. Så redd at hun stikker. Så leter hun igjen. Hun er blid, morsom, alle liker henne. Og hun sliter altså med disse ravsvarte tankene og følelsene som ingen rundt henne kan se uten å vite om det. Selv nærmeste familie visste ikke om voldsomheten i dem før hun fortalte oss det, til tross for at hun alltid har vært et emosjonelt menneske preget av "høye topper og dype daler". Derfor er hun også skummel. Og ikke helt til å stole på fordi hun er flink til å vise frem smørsiden og særdeles overbevisende (og det er ikke vondt ment). Aline har erfaringer ingen er forunt, hun stiller krav til seg selv som er så høye at ingen - INGEN - kunne leve opp til dem. Og hun vil ikke høre på fornuft.

Alt i alt - et allsidig, spennende, godt og vakkert menneske som ikke helt har funnet et sted å slå ned røttene og finne ro i seg selv. Jeg skulle så gjerne hjulpet deg, og jeg er der for deg, men du må nok finne roen selv.

Følger med på deg, selv om jeg ikke så ofte skriver her inne.

Klem fra Søs, som dessverre er fullstendig hjelpesløs i denne situasjonen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt savnet av en kjæreste, sånn hadde jeg det også i flere år.

Men du har tydeligvis en helt fantastisk søster ved din side!

Det er verdt mye det da! Familien vil alltid være der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...