Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Innom og kikker for å se hvordan det står til med deg :)

Jeg kunne sikkert lest meg gjennom hele dagboken din for å finne det ut, men den er så lang, jeg orker ikke det, så jeg spør deg isteden; Hva danser du?

Dansing høres veldig kjekt ut! Har aldri drevet med noe sånt. Kan love deg at når du danser er du sikkert enormt mye mer elegant og lekker og flink og selvsikker enn meg! Jeg får helt spader når noen vil danse par-dans med meg. (Litt synd for kjæresten min liker det godt og er flink)

Så jeg syns du er heldig som kan det! Skulle likt å slippe å føle at bena mine er i veien hele tiden, og bare beveger seg inn under skoene på de jeg danser med... :(

Sikker på at du er SÅ UTROLIG FLOTT! :)

Her er strålende sol og nydelig vær (kaldt, ville ikke bodd i skogen nå nei!) Håper det er masse sol der du er også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du ikke?

Nei synes ikke det!

Har aldri synes det - liker ikke camping - liker ikke gå på do i skogen - liker ikke sove på harde stener (av en eller annen grunn får jeg alltid den spisse i ryggen) - og dessuten de siste gangene jeg campet fikk jeg så skrekkelig vondt i hodet - for det ble så fort tomt med blandevann .. og hvit rom blandet med brun rom - er ikke å anbefale... har ikke drukket rom siden :sjenert:

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Altså 1. Vi snakket om innendørs telting her og leking! Og sånn ps 2, hva har rom med saken å gjøre da?

:ler2:

.. Jeg ville da aldri en gang vurdert å blande hvit med brun rom om jeg hadde bodd et sivilisert sted - og ikke i telt et relativt øde sted... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker for å se hvordan det står til med deg  :)

Jeg kunne sikkert lest meg gjennom hele dagboken din for å finne det ut, men den er så lang, jeg orker ikke det, så jeg spør deg isteden; Hva danser du?

Dansing høres veldig kjekt ut! Har aldri drevet med noe sånt. Kan love deg at når du danser er du sikkert enormt mye mer elegant og lekker og flink og selvsikker enn meg! Jeg får helt spader når noen vil danse par-dans med meg. (Litt synd for kjæresten min liker det godt og er flink)

Så jeg syns du er heldig som kan det! Skulle likt å slippe å føle at bena mine er i veien hele tiden, og bare beveger seg inn under skoene på de jeg danser med... :(

Sikker på at du er SÅ UTROLIG FLOTT!  :)

Her er strålende sol og nydelig vær (kaldt, ville ikke bodd i skogen nå nei!) Håper det er masse sol der du er også!

danser line dance, så jeg slipper partnere som jeg tråkker på eller som tråkker på meg. ;)

(ikke country, mer over på ballrom fler på gulvet samtidig uten partner)

danser konkurranse da, og har nå blitt pushet opp ett nivå siden jeg har vunnet to konkurranser i den klassen jeg var i.

så det at jeg ser bedre ut en flere andre, vet jeg jo egentlig... men det hjelper ikke så mye på hva jeg forventer og vil av meg selv av den grunn.

jeg vet hva jeg må jobbe med og vet hva jeg mener jeg bør endre, men så er det bare det å gjøre det da.... og inntil jeg har fikset på litt ting, så blir jeg nok ikke helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres gøy ut! Line dans ser veldig artig ut syns jeg (det lille jeg har sett av det i alle fall). Du har vel sikkert holdt på med det ganske lenge da siden du danser konkurranse...

:sjenert:

Ha en god kveld/ natt!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:vinke:

Takk for god støtte. Jeg prøver som sagt å ikke ta ting innover meg. Jeg skal ikke la meg knekke av en som ikke kjenner meg og som jeg antakeligvis ikke hadde giddet å ha noe med å gjøre om jeg kjente vedkommende irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gøy ut! Line dans ser veldig artig ut syns jeg (det lille jeg har sett av det i alle fall). Du har vel sikkert holdt på med det ganske lenge da siden du danser konkurranse...

:sjenert:

Ha en god kveld/ natt!

:sove:

jeg synes det er kjempeartig, og har holdt på i fire-fem år.

konkurrert har jeg kun gjort det siste året ca, og da endret mye seg.

det som vises av linedance er stort sett litt annerledes en det vi gjør i klubben min, nettop fordi vi driver mye med konkurransedans hos oss. men etter flere år med vanlig linedance sosialt, så var det igrunnen spennende og "avansere" litt, jobbe mer med stilarter og styling, grunnleggende teknikk og attitude.

men det er artig både med vanlig sosialdans og mer krevende konkurransedans.

ha en god kveld og natt du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god støtte. Jeg prøver som sagt å ikke ta ting innover meg. Jeg skal ikke la meg knekke av en som ikke kjenner meg og som jeg antakeligvis ikke hadde giddet å ha noe med å gjøre om jeg kjente vedkommende irl.

bare koselig.

for min del så har kg nettop vært en fin plass å øve meg på å ikke bry meg med mennesker som ikke gir meg noe positivt. Jeg er ikke fullt like flink i rl, men her inne har jeg blitt en kløpper, og det gjør at det er enklere å ta med ut i rl også.

stort sett kommer jeg ikke borti mennesker som er så forskjellig som meg på meninger, og gjør jeg det, så lar vi være å diskutere. her går det an å la det gå litt varmt, og ignorere det når det går så langt at det bare blir teit.

ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så var det torsdagsmorgen, jeg er på jobb og har egentlig plenty ting å gjøre.

men har ikke en god dag idag...

mye pga noe som egentlig er positivt...

skal på jobbintervju i morgen....

på en stilling jeg egentlig kunne tenkt meg å hatt.

i ett firma som helt sikkert er både voksent og ok.

men jeg er så sliten... :tristbla:

det å gå 50% på jobb nå ut oppsigelsen, er egentlig mer en jeg burde, og jeg har så ufattelig lite igjen å gå på før jeg knekker helt.

plutselig fikk jeg helt panikk for å FÅ jobben... :roll:

for tenk om jeg må starte med en gang, tenk om jeg ikke får en eneste dag å puste ut på mellom denne og en evt ny jobb.

jeg vet ikke om jeg er i fysisk og psykisk stand til å hoppe rett over i ny jobb sånn på dagen.

klart jeg ønsker det!

og klart jeg kunne sykemeldt meg 100% nå siste ukene her... men så kan jeg ikke det heller.

vi får inn ei som skal ta over meg her, hun kommer til uka. jeg ønsker å avslutte på så redelig måte som mulig, og ønsker jo ikke at hun skal bli satt i samme situasjon som jeg har vært i.

uten noe hjelp og info blir det en unødvendig dum start for henne.

får se om noen nåler hjelper, og en natts søvn.

er jo ikke sikkert jeg fårn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:klem:

Lykke til på intervjuet i morgen, konsentrer deg på å gjøre et godt inntrykk der i første omgang du, så skal du se at det årnar sej ;)

:klem:

Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skal gjøre mitt beste ja, og være åpen og positiv til stilling og firma.

så får vi bare se hvordan det går.

kanskje jeg får en uke eller to uansett om jeg får den eller ikke.

får jeg den, og i tillegg får en uke eller to fra jeg slutter til jeg begynner, så tror jeg jaggu jeg skal reise bort!

billa, du har satt griller i hodet mitt! :ler:

setter jeg det som en avtale med meg selv, så fikser jeg det ihvertfall.

får jeg jobben, så prøver jeg å få startet først en uke etter at jeg har sluttet her, også reiser jeg rett og slett på en ukes ferie!! til utlandet!

ikke no dyre greier, men bare bort, helt vekk helt utkobling før jeg starter på nytt med gode vibber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: - det går så bra i morgen så - og får du jobben - og vil ha den - er det bra. Får du den - og ikke vil ha den - finner du sikkert noe annet.

Får du den ikke .. så er det jo ikke noe å tenke på...

... og ikke skyld på meg om griller ... jeg drømmer meg sydover selv jeg .. passe varmt - god mat - godt drikke og nyte livet .. det hadde vært saker det :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: :cry: :cry: :grine: :cry: :tristbla::frustrert::frustrert:

fandens udugelige drittunge. :frustrert:

taklet ikke nålene idag.. fikk full panikk, bare fordi jeg fikk noen andre nåler en jeg har fått i det siste. freaka helt, gråt og gråt, blir liksom ikke helt ferdig med følelsen av å ikke mestre selv det enkleste av det enkle.

andre fikser så mye, jeg klarer ikke dette engang. og det er så mye annet som jeg ikke takler også... fanden at det trenger å føles sånn til tider.

normalt klarer jeg til en viss grad å blåse i at jeg ikke klarer visse ting.

raste innom kokosbollefabrikken på vei hjem, med blanke øyne og skikkelig skuffet over meg selv.

kokosboller er en god trøst!

også er de så hyggelige de som jobber der, og de blir så glade når jeg skryter av kokosbollene og forteller at andre digger dem også slik at jeg flyr rundt å bærer på det til andre. :ler:

kokosboller er digg!!

jeg er ikke digg!!

sliten da. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...