Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

*står i speilet og maner: jeg er spesiell - jeg er spesiell*

har sendt mail til sjefen i dag (da jeg vil ha det skriftlig når jeg får den sluttdatoen bekreftet! lærer sent men godt) om han kan bekrefte sluttdato 11. november.

aner ikke om han kommer på jobb idag, og evt når, men det går jo an å håpe. og å håpe at han faktisk tar seg tid til å svare.

jeg ba om snarlig svar.

hadde vært kjempedeilig, da har jeg bare en måned igjen her, og den jobber jeg bare 50% hele mnd.

da er et jo bare å sette igang og flytte evt ting og tang som bruker jobbmailen min, over på privatmail og begynne å avslutte her, med mail til lønningskontor om feriepenger i januar, utbetalt for de to ukene ferie jeg har igjen som jeg ikke får tatt, avslutningslønn den 12. november...

ah... gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gratulerer,

:klappe:

jeg er kjempeglad på dine vegne! Det var jo dette du ville! :)

:klem: Lykke til videre nå da! Håper den siste måneden går bra, og at du snart får napp på noe annet du har lyst å gjøre...

Selv har jeg jo gjort slik som du sier legen forklarte at noen gjør... Jeg har bestemt meg for å bli i 100 % sykemelding til jeg får noe annet. For det første tjener jeg så dårlig fra før, at hvis jeg skal gå ned i lønn til arb.ledighets trygd så har jeg rett og slett ikke til å klare regningene mine. Og så en hel del andre grunner til det. Diskuterte det nøye med terapauten jeg går til sist jeg var der. Fortalte henne om det med friskmelding til Aetat som jeg hadde lest om her hos deg... Har tenkt mye på det etter at du skrev om den muligheten nemlig. Men jeg har bestemt meg at for meg er det riktig å gjøre det sånn som dette. :)

Men jeg søker aktivt etter andre jobber, og skal på intervju på torsdag... Blir kjempespennende! Tør ikke tro jeg får den, men første seier er at de syns jeg er intressant nok til å bruke tid på å intervjue meg :)

Har du hørt noe fra den jobben du søkte på, du hadde pratet lenge med kontakt personen, og fått en god følelse på ting sa du. Håper uansett at drømmejobben snart kommer seilende din veg!

Og enda en gang: massa masse LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tusen takk.

og lykke til på intervju på torsdag Sky Diva! :)

det er ålreit å få kommet igang med intervjurunden.

har ikke hørt noe fra den jobben enda, men vet de har søknadsfrist til og med 15.10 og de har flere stillinger utlyst og har endel søknader å gå igjennom.

ja, legen min sa altså at de fleste velger 100% sykemelding, den friskmelding til aetat er ikke så mye brukt. mye fordi mange er sykere en jeg er, og dermed ikke tør sjanse på at de ikke får jobb innen 3 mnd, eller som du sier ikke har råd til å gå ned til arbeidsledighetstrygd dersom de ikke har fått noe annet etter 3 mnd.

for min del så er jeg igrunnen ikke veldig syk så lenge jeg ikke er på jobb, og jeg tror at i mitt tilfelle så bør jeg klare å få meg en eller annen jobb innen 3 mnd, og dersom jeg ikke klarer det så tror jeg jeg kan takke meg selv litt.

så da trenger jeg kanskje det sparket i baken som det blir å gå ned i lønn.

hadde jeg vært syk mye av andre årsaker en jobb, eller sykere en jeg er, så hadde jeg nok godt mulig valgt annerledes en jeg gjør.

så for andre så funker andre ting bedre.

det kommer så an på situasjonen at det er umulig å si hva som er rett for andre en seg selv. ;)

personlig er jeg litt redd for at jeg kunne blitt litt lat om jeg ikke hadde noe "tidsfrist"... jeg er vant til å jobbe med frister, og jobber best når jeg har litt forventninger og "press" på meg, så jeg er redd jeg hadde blitt gående lenger en nødvendig om jeg ble 100% sykemeldt.

og det ønsker jeg ikke engang å gi meg sjans til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vondt i nakken... sparer meg til dansinga etterpå.

(kan også ha noe med at jeg aldri er i sååå godt humør når jeg er på jobb, hoppe å danse gjør jeg ikke stort av her på kontoret. :forvirret: hater hvert minutt jeg må være her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Pliis a - join afrobics :klem:

Så bra at det går rette veien. Hvordan går det med ikke-Kjæresten da? Føler du deg ferdig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliis a - join afrobics  :klem:

Så bra at det går rette veien. Hvordan går det med ikke-Kjæresten da? Føler du deg ferdig med det?

ble ikke noe afrobics gitt.... dassa meg igjennom to timer dans da, uten å føle at jeg gjorde annet en nettopp å dasse... :roll::ler:

ikke-kjærsten ja.... har ikke tatt mer kontakt med ham etter at han trakk seg ut. vet ikke helt om jeg takler sånt "bare være venner" når det kommer til menn jeg har vært sammen med og som fremdeles liksom skal være i livet mitt..

så får jeg bittelitt dårlig samvittighet fordi han sa klart ifra at det var opp til meg å ta kontakt om jeg ønsket vi skulle prates...

tror kanskje det var rett å kutte ut, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til ham i forhold til så mangt.

har igrunnen nok med å komme meg igjennom dagene akkurat nå, så får heller be på kafe endag jeg er på opptur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg bare hjemme, så idag er det greit nok. ;)

sitter hjemme å venter på at noen dør-menn skal komme å stramme til døra mi, men de måtte igjennom alle de andre leilighetene og sjekke også, så det kan sikkert ta litt tid...

så må jeg ut å handle litt..... mat og fant ut at jeg må shoppe litt sokker, underbukser og tskjorter! :ler:

også må jeg trene litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke så de sier "Shopping hjelper"?

Lurer på om jeg skal ta en liten runde lørdag - etter at jeg har kjørt "minsten" på kamp jeg - har et gavekort på 500,- som brenner i lommeboken :ler:

.. masse mas på jobb i dag - og det blir hektisk frem mot helgen .. lurer på når jeg skal få roen til å få ryddet og arkivert alt som ligger i hauger og sånn jeg :sjenert: - for da må jeg ha lang tid - og ikke noe mas (og så har jeg heller ikke lyst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå vet jeg ikke om sånn nødvendig shopping som jeg skal, egentlig hjelper i samme grad... det er vel ikke mest spennende med sokkehandel, men pytt. :ler:

fant ut at jeg har litt lite tskjorter til trening også, har levd med singletter nå hele sommer, og også før egentlig. ... nå kunne jeg tenke meg litt tskjorter i stedenfor. plutselig er jeg ikke like varm bestandig.

må dørmannen komme snart da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Pst aline, jeg trenger en mailadresse til deg, fikk en mail her som bare skriiiiker på deg! Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pst aline, jeg trenger en mailadresse til deg, fikk en mail her som bare skriiiiker på deg!

skal sende deg en pm jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den formening at shopping hjelper uansett! ;) (... jeg ønsker meg rosa blinke-smily!)

Jeg er kjempeglad i å kjøpe sokker og undertøy og hva det måtte være... det er så deilig å komme hjem og føle at du har fornyet deg! Hadde en liten sokke-shopping selv for noen dager sidne, og da kstet jeg brutalt alle gamle hullete sokker da jeg kom hjem. De som egentlig burde vært kastet for lenge siden uansett. jeg mener, hvorfor går jeg rundt i hullete strømper! Det ser ikke pent ut, og jeg har jo råd til å holde meg selv med hele strømper selv om jeg ikke er rik akkurat...

Hi hi,

:kose: håper du får en trivelig dag etter at dørmannen har vært der!

Pst, jeg begynte å fryse sånn hele tiden da jeg begynte å bli utbrent og nedfor... Måtte kle på meg så voldsomt selv om det var varmt ute... Vet ikke hvorfor, men der er nok en sammenheng...

Ha en deilig deilig dag! Håper du finner noe nytt som gjør deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, skal også røske løs i skapet og få ut litt gammelt ubrukt og utslitt undertøy og kjøpe nytt!!

som du, jeg har jo råd, det er bare ikke det som prioriteres bestandig... litt for sjelden egentlig. :sjenert:

nå trenger jeg å fikse litt sånt, så det blir bra.

dørmannen har vært her og fikset, så foreløpig er jeg bare lat.... ser på dr.phil og fant ut at jeg i utgangspunktet ikke skal noe i dag likevel, så gidder ikke stresse.

se ferdig dr.phil, så skal jeg kaste kroppen gjennom dusjen og komme meg ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...