LilleBille Skrevet 8. oktober 2005 #441 Del Skrevet 8. oktober 2005 Falt kokosbollene i smak eller? Ha hvertfall en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 8. oktober 2005 #442 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ville heller ha søs ut tidlig enn å spise kokosboller, så det blir operamint og annet digg i dag Aline hilser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. oktober 2005 #443 Del Skrevet 8. oktober 2005 Takk - skjønner jo det - men dere gikk glipp av noe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #444 Del Skrevet 9. oktober 2005 ja, det var nok ikke ett lett valg!! aline... *veieveieveie* kokosboller.... *veieveieveie*... hadde det kjempekoselig ihvertfall, skravla, leka og skravla mer både søstre og tante/tantebarn. så masse kos, og ett skadet øye!! tanter har ikke helt konsentrasjonen bestandig, og selv naturlige reaksjoner som å lukke øyet når det kommer en ball i full hastighet på kort avstand, fungerer ikke alltid når snuppelura står rett ved siden og smiler som ei sol. rakk ikke lukke øyet engang gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. oktober 2005 #445 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hørtes ut som du koste deg, til tross for øyeskade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 10. oktober 2005 koste meg masse. mandag, jobb, mas... men skal til legen idag da, få sykemelding ut tiden + høre med ham om han kjenner til eller kan gjøre seg kjent med ordningen friskmelding til aetat. så kan jeg etterpå gå å få en sluttdato hos jobben. Det skal bli helt ufattelig deilig! gleder meg til å være ferdig her, kunne bruke dagene til å søke jobber og gjøre mitt for at jeg finner meg noe jeg har lyst til å jobbe med videre. øyet er relativt bra idag, en anelse rødt, og pupillen oppfører seg bittelitt annerledes en den andre.... men det finnes ikke vondt, og bortsett fra det ser det ikke skadet ut i det hele tatt, så jeg er helt overbevist om at det retter seg. (og kanskje jeg skal spør legen om han er like overbevist som meg om at det er bra, siden jeg likevel skal til ham.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. oktober 2005 #447 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #448 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du skal ikke undervurdere tantebarn med baller og sånn :blaaveis: (endelig fikk jeg brukt denne) - håper det går fort over. Det blir godt for deg å få satt en dato og sånn - og komme deg ett skritt videre - og bruke energien på å søke og finne noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du skal ikke undervurdere tantebarn med baller og sånn :blaaveis: (endelig fikk jeg brukt denne) - håper det går fort over. Det blir godt for deg å få satt en dato og sånn - og komme deg ett skritt videre - og bruke energien på å søke og finne noe nytt. ← var litt redd for å bli seende sånn ut, men det har jeg heldigvis sluppet. bare litt rød inne på selve øyet, og pupillen har normalisert seg utover dagen nå, så at den oppførte seg litt rart i morres, var heldigvis forbigående. tantebarn kan være farlige, men gud så skjønne likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. oktober 2005 #450 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heeeei, vi trenger en liten danselærer i boka til Rhos i dag! *salsa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 10. oktober 2005 kanke salsa, danser ikke pardans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. oktober 2005 #452 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvem har sagt noe om kunnskap eller par da? Her er det friiiit fraaaam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 10. oktober 2005 vil ikke påstå jeg har samme energien idag, så jeg utsetter til i morgen, da skal jeg danse som bare rakkern. men ikke salsa altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. oktober 2005 #454 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, nei, alle danser er velkommen altså, det var ikke det det skorter på her! Jeg lurer på om jeg skal teste funk i morra, deeeet er morro det!! Men så spørs det om jeg egentlig har energi nok sånn inni da... Nå er det visst mest utenpå! Men du får litt! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 10. oktober 2005 tuuusen takk. har vært hos legen, han kjente til friskmelding til aetat og er gjerne med på en slik ordning om jeg ønsker det. (endel velger visst å sykemelde seg 100% i stedenfor, fordi man da er garantert 100% lønn i opptil 12 mnd.. men jeg går jo over på arbeidsledighetstrygd etter 3 mnd dersom jeg ikke har fått noe til da) så i morgen skal jeg se om jeg får en sluttdato fra jobben, så kan jeg begynne å gjøre meg klar til å avslutte om ikke altfor lenge. så spurte han litt om hvordan ting gikk da, med angsten og sånn. og jeg fortalte litt, om både angst og følelsene mine for angsten, hva jeg tror andre tenker, hva jeg klarer og hva jeg ikke klarer...... han satt bare fasinert og hørte på, og sa på slutten at han syntes det var så interessant å høre om meg... jeg skjønner jo hva han mener, det er ikke første gang fagfolk har syntes situasjonen er interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #456 Del Skrevet 10. oktober 2005 glemte å spør om øyet da.... men men, det slutter vel å være ømt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #457 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så fint at han var kjent med ordningene da - så da løser ting seg. Skjønner jo at det er en del som velger full sykemelding - for da er man "tryggere" - men det kan jo også kanskje bli litt sovepute - samtidig som det er vanskeligere å søke jobb - og fortelle at man har vært sykmeldt de siste 12 månedene (uansett grunn) .. og det er da litt "artig" at han synes det er interessant å høre om deg da - så blir du hvertfall ikke en i den grå massen - som kommer med de samme kjedelige småtingene hver gang :ler. Og ang øyet .. :kissfan: :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 10. oktober 2005 ja, og det var det han sa ang at flere velger 100% sykemelding istedenfor, at dersom de da ikke har fått seg jobb etter 3 mnd så får de støtte videre. men for min del så kunne jeg gått rett over på arbeidsstønad for den sakens skyld, jeg vil gjerne ha det slik at jeg pushes litt til å stå på for å komme meg videre. jeg tror jeg har driv nok til å holde meg i gang, men så ser jeg jo også at det er mange som blir litt sløve når de faktisk ikke har noen forventninger til seg om å komme seg videre, ingen krav og lever med samme økonomi. jeg vil ikke risikere å falle i en ond sirkel. og har jeg ikke fått meg jobb innen tre mnd så tror jeg jeg har gått av å gå over på arbeidsledighetstrygd, for da blir det kanskje ett spark i r*** så jeg virkelig FÅR meg noe å gjøre. (siden den bare er på 63%) joda, jeg er en annerledes case for endel fagfolk. fikk den reaksjonen når jeg gikk i terapi også. folk blir litt fasinert og finner situasjonen interessant og spesiell. hadde det bare vært positivt for meg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #459 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det er jo litt positivt at du sees på som spesiell da - for det er du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. oktober 2005 #460 Del Skrevet 11. oktober 2005 God morgen - både sist og først ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå