Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Supertante med kokosboller søkes til jentedag/kveld lørdag med overnatting til søndag. Sjoko-sprekk ønskes og loves, dog etter supernieses leggetid. Supermann ute på tur, Louis Lane vil danse på bordet med supersøster og skravle til langt på natt.

Svar ønskes og loves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supertante med kokosboller søkes til jentedag/kveld lørdag med overnatting til søndag. Sjoko-sprekk ønskes og loves, dog etter supernieses leggetid. Supermann ute på tur, Louis Lane vil danse på bordet med supersøster og skravle til langt på natt.

Svar ønskes og loves

supertante kommer mer en gjerne på jentedag/kveld med overnatting til søndag, tar selvsagt med kokosboller men etterspør litt mer sjoko også, da det er mest luftige skyer av kokos i kokosboller og heller lite sjokolade..

og helt klart etter supernieses leggetid, etter hva jeg har skjønt, trenger hun nok ikke MER energi før hun legger seg. Vi løper rundt med superniese hele hennes våkentid og sliter henne helt ut så hun sovner som en stein og sover hele natten igjennom!

ser frem til louis lane og supertante-helg, skravling til langt på natt og sjokosprekk. (selv om jeg har sjokosprekk stort sett hver dag.... skal vi kjøpe litt frukt og? bare for syns skyld?)

kommer på formiddag lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den der å vere aleine greia ja. Det er ikkje kjekt. Og så har eg begynt å lure på om det er umogleg for meg å få nåke til å fungere igjen. For det er så lenge sidan sist no. Det tok lang tid å komme over sambo, kanskje mykje fordi vi begge var glade i kvarandre framleis og ingen hadde gjort noko gale? Men eg veit ikkje, det er ingen som har klart å få hjertet mitt til å stoppe litt ein gong, eller vent, det er feil. I sommar møtte eg ein som klarte det, men bur han i Europa eller på den nordlege halvkule ein gong? Neida. Er han klar for å slå seg til ro? Neida. Men eg levde no i alle fall litt, nokre dagar.

Eg likar ikkje å vere singel nei.

det der med å lure på om det er mulig å få noe til å fungere driver jeg med og... og jeg har ALDRI fått det til før.... :tristbla:

har aldri klart å være i eller skape ett fungerende forhold over tid med en mann, og selv om mye er ryddet på plass, ser det jaggu ikke ut som jeg er i stand til det enda gitt...

sjelden noen får hjertet mitt til å stoppe også, kan ikke helt huske sist. joda, det bykset litt og var ømt både med eksen og eksen, men stoppe opp? og også stoppe litt etter en tid? hmm...

kanskje ikke jeg er skapt til å være i ett forhold?

ja, forresten, jeg også møtte en, i afrika.... :sjenert: rødmet som en skolepike og kunne ikke mase nok om at vi måtte dra dit han var hver dag..

men, han bor i afrika, han er gift (og nei, det skjedde overhode ingenting annet en stopping av hjerte og intens prat og ønske om å bli mer kjent fra begge), har to barn (noe som heller ikke er noe problem for hans del, det er helt ok å ha opptil tre koner, han har jo bare en, så whats the problem liksom?) :roll::ler:

har fremdeles bilde av ham.. som jeg titter på litt nå og da.. :sjenert:

men det hadde jo garantert ikke fungert det heller, om omstendighetene lå til rette for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser an været. Er det pent vær kommer vi på kampen dag og kjører sammen tilbake igjen. Men uansett - formiddagen ja.

er det kampen dag på lørdag?

om det er pent vær, skal vi stikke innom barnebondegården også da? når vi først er samlet og i nærheten?

men, som du sier, vi ser an, på formiddagen enten hos deg eller på kampen.

gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Det eg finn litt skummelt er jo at eg har fått det til å fungere over tid- fleire år faktisk, to gonger, har vore sambo i mange år, men etter eg tok fri frå forhold og slikt eit år så har eg ikkje fått orden på noko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen.

torsdag-fredag, ikke jobb i morgen. jobb i hele dag....

men skal ut å danse etterpå, får ut litt stress.

også er det helg. :hoppe:

med kokosboller, søsters, niese og forhåpentligvis sol!

kunne godt tenkt meg enten en jobb, nå! eller en mill... går det greit?

hadde vært så deilig å hatt noe annet å gjøre en å være her.

og drive å styre med lege og sykemeldinger en gang i måneden....

kanskje jeg blir kvitt stress-angsten også når jeg kommer meg vekk herfra. den utløses ihvertfall av at jeg er her, så jeg regner med jeg blir bedre både der og på humør når jeg kommer meg vekk herfra.

på tross av stikkedame som stikker steder som gjør meg ustabil i humør da.... :sjenert:

i går SOVNA jeg mens jeg lå der med nålene.... :overrasket:

stikkesnuppa kommer inn, jeg ser på henne og forventer egentlig at hun spør om det går bra og sier noe om at jeg må ligge litt til.... men neida, hu TAR UT nålene gitt, vops-ferdig. :overrasket::sur:

JEG var jo ikke ferdig!! :ler:

jeg hadde bare ligget fem-ti min jeg!

20 min sier tøtta.... tulltøtte! :ler:

hei og hå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: god morgen

Når du sovner med nålene - da har du hvertfall klart å slappe av - og de har sikkert fått virke bra - tenk deg den forandringen fra nåleskrekk til søvn da -- og på så kort tid :ler:

Jeg har også torsdagsfredag i dag - skal ta høstferie i morgen har jeg bestemt meg for :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og det selv om det gjorde vondt når ho stakk i går. (har funnet ut det at jo bedre humør jeg er i, jo mer kjenner jeg når ho stikker. har jeg det jævlig, så kjenner jeg mindre, har jeg det bra, kjenner jeg mer.) :ler:

sa jeg at jeg hadde hentet lobbene mine i går?

:hjerter::hjerter_rundt::hjerte:

verdens skjønneste vintersko!!

angrer litt på at jeg ikke bestilte de høye, for jeg er helt skråsikker på at de bare må være noe av det stiligste jeg kunne hatt på meg av høye støvletter på vinteren.

men hvor ofte går jeg i skjørt liksom?

og de lave har jo sin sjarm også til skjørt og slikt, det var jo slik vi brukte dem i gamledager. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk så morro da - om vi kunne kjent en som var med :)

- og da skulle jeg stemt altså - selv om jeg egentlig ikke liker sånne stemmeprogrammer.

Kjenner litt til en som er med i "Filmstjerne" - og vet av en av de andre - så det er veldig mye mer artig å se på når det er kjente som er med ...

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men jeg føler meg ikke akkurat flink nok til å delta i slike programmer, og jeg vet at jeg kan være direkte slem med meg selv når jeg utsetter meg for press jeg ikke er helt sikker på om jeg kan klare.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hellu. :)

hmm... nå har jeg fått flere interessant nyheter på under en time... av og til går livet mitt medstrøms selv når det er trått gitt!! :ler:

og trygdekontorets saksbehandlere er jaggu ikke gærne, de er hjelpsomme i større grad en jeg hadde trodd. :ler:

nå må jeg se til å skrive en søknad i lunsjen, og sende av gårde med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...