aline Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 2. oktober 2005 billa, jeg blir med på shopping, når jeg har fått lønn!! M&M: heia, hyggelig at du stakk innom. Ja, vi er nok flere som sliter, det er av og til litt greit å tenke på. du er hjertelig velkommen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 3. oktober 2005 morgen, mandag, på jobb.... men pent vær, kun halv dag og bare avslapping etterpå. igrunnen en litt 50/50 dag, og det passer godt etter en litt tung helg. må seriøst leke husmor idag... ellers gror leiligheten igjen tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2005 #383 Del Skrevet 3. oktober 2005 morgen, mandag, på jobb.... ← Sier vel det meste .. rent bortsett fra at jeg vil ha høstferie - for en dag ekstra i tillegg til helgen var bare sååå deilig .. vil ha mere fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #384 Del Skrevet 3. oktober 2005 jaaaa. høstferie. jeg skal snart hjem jeg da! klokka ett tusler jeg hjemover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 4. oktober 2005 tirsdag, full dag på jobb, men så skal jeg ut å danse masse etterpå så det blir litt deilig dag likevel. og solen skinner fra blå himmel. følte meg plutselig skrekkelig ensom i går. på en trist måte, for selv om jeg vet jeg har mange jeg kan være sammen med, så var det mer sånn ensom-ikke-noen-spesiell-i-livet-ensom.... og fikk plutselig litt redsel for at jeg kommer til å bli alene resten av livet mitt, ikke kunne få barn med noen, ikke ha en livspartner å dele godt og vondt med, ingen som jeg kan støtte meg til og som støtter seg til meg, som ikke allerede har andre som egentlig må komme først. tenk om jeg aldri klarer å holde på ett forhold? tenk om det blir bare meg? når jeg er gammel, bare meg. ... og jeg vet det ikke er en krise om det skjer, men gud så trist det vil bli. men det går sikkert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. oktober 2005 #386 Del Skrevet 4. oktober 2005 - klart sånne tanker kommer iblandt - spesielt siden det er så ferskt - det er ikke noe rart - men jeg er sikker på at det finnes noen spesiell for deg et eller annet sted der ute. (og om ikke annet får du sørge for å være supertante og yndlingstante for niesen din - så blir det ikke "bare" deg når du blir gammel) Jeg hadde bestemt meg for å sove "lenge" i dag - for av en eller annen merkelig grunn var lakenskrekken veldig påtagelig i går... Men tror du ikke at de startet med "pigging" og hamring på metallstolper rett i nærheten kl. 0700 i dag morges da - så selv om jeg puttet fingrene i ørene og ville sove var det ikke mulig - lå riktignok litt lenge - bare på trass men likevel .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 4. oktober 2005 joda, jeg tror og håper vel at jeg skal treffe en jeg klarer å fungere sammen med, på ett eller annet tidspunkt. og det er mye man kan gjøre (blant annet være supertante) for å unngå å bli alene som gammel selv om man ikke har mann og barn. og nei, det er vel ikke så uvanlig å få slike tanker når det nettop har skjedd en endring i negativ retning på den fronten. men det er ikke vanlig for meg, jeg pleier å digge å være singel, kose meg med tiden alene. i går koste jeg meg ikke, syntes bare det var trist. men kanskje det er viktig for meg nettop å føle på det? føle på at jeg faktisk egentlig ønsker noen der? for om man ikke vet og kjenner følelsen man ikke vil ha, er man da motivert til å gjøre en innsats for å unngå det? så det kommer sikkert noe godt ut av det. og idag har jeg ikke tid til slike følelser, har full timeplan igjen idag. men takk. og kjenner alt til det med å ha arbeidere som starter tidlig, tror det er slik det er jeg. når man KAN sove lenge, da skjer det noe som hindrer det!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 4. oktober 2005 #388 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei nå altså! Har det skjedd ting uten at du sier noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 4. oktober 2005 han droppet ut på lørdag, så det er ikke så lenge siden. men ja, han har tuslet fra meg. jeg kan ta kontakt om jeg ønsker og kan gi mer, men har ikke så mye å gi om dagen, så da ville han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. oktober 2005 #390 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg tror jeg skal sende over en CD med Timbuktu til deg, det årnar sai, det gøøør det all tiiid :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 4. oktober 2005 tusen takk litjmæ, og ja, det årnær seg. noen ganger er livet nede i en bølgedal, har vært der litt nå, men det går alltid opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. oktober 2005 #392 Del Skrevet 5. oktober 2005 Japp. Finner du noen aktuelle jobber å søke på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2005 #393 Del Skrevet 5. oktober 2005 Morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 5. oktober 2005 morgen. jada litjmæ, har noen jobber jeg skal søke på, så det blir bra. også har jeg fått nesnalobbene mine!! skal på posten å hente dem idag, så nå kan det bli kaldt. men de skulle ta 3-4 uker da... det har de ikke gjort.. så jeg må låne litt av meg selv til lønna kommer til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. oktober 2005 #395 Del Skrevet 5. oktober 2005 Låne litt av meg selv. Det hørtes jo lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 5. oktober 2005 ja, må bare være fryktelig forsiktig med det. det betyr jo at jeg må låne av sikkerhetspengene mine, som jeg har stående til jeg evt blir arbeidsledig og må ha noe å overleve på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2005 #397 Del Skrevet 5. oktober 2005 også har jeg fått nesnalobbene mine!! skal på posten å hente dem idag, så nå kan det bli kaldt. ← NEI - vil ikke ha kaldt ennå - vil ikke ha vinter - liker sånn fin høst med varme deilige høstdager så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. oktober 2005 #398 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jotakk, når halsen er som den er nå så er det ikke noe morro med kaldt. Lyst å dra til syden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 5. oktober 2005 nei altså, jeg ønsker vel heller ikke kaldt enda, men jeg gleder meg til å hente lobbene mine, har ikke hatt siden jeg var liten, og de er så søte. men tar gjerne mange deilige, solrike, høstdager altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. oktober 2005 #400 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjenner til den der å vere aleine greia ja. Det er ikkje kjekt. Og så har eg begynt å lure på om det er umogleg for meg å få nåke til å fungere igjen. For det er så lenge sidan sist no. Det tok lang tid å komme over sambo, kanskje mykje fordi vi begge var glade i kvarandre framleis og ingen hadde gjort noko gale? Men eg veit ikkje, det er ingen som har klart å få hjertet mitt til å stoppe litt ein gong, eller vent, det er feil. I sommar møtte eg ein som klarte det, men bur han i Europa eller på den nordlege halvkule ein gong? Neida. Er han klar for å slå seg til ro? Neida. Men eg levde no i alle fall litt, nokre dagar. Eg likar ikkje å vere singel nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå