Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

føler meg litt bedre fra forkjølelsen ihvertfall, ikke samme trykket lenger og litt freshere.

skal bare jobbe unna litt på jobb, så blir det nåler etterpå idag og prøve på litt dansing.

i morgen er det fredag, må jobbe halv dag på jobb + skal til tannlegen. men reiser hjem til mamma i helgen også, så det gleder jeg meg til.

hilse på stefaren min som er i norge nå en liten tid. siden jeg ikke kommer meg til afrika denne vinteren likevel, så må jeg benytte muligheten til å treffe ham nå. høre hvordan alt står til.

gleder meg til i morgen klokka fem, da er jobb for denne uka over + at jeg forhåpentligvis er ferdig med boring og sprøyter og alt det der.

kanskje jeg blir hjemme fredag med kjærsten, og reiser til mamma lørdag morgen istedenfor? hmm.... må tenke på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt ufattelig, jeg blir litt stum sånn i forhold til jobbsituasjonen min... selv om jeg har sagt opp og er 50% sykemeldt fra jobb, så driver de på, og jeg lar meg sjokkere.

først gir de feil opplysninger om hva de vil ha av tall i en presentasjon på ca 30 sider med tabeller på stort sett hver side, slik at de på slutten av dagen i dag kommer og sier ifra at jeg må gjøre alt på nytt....

så sier jeg at jeg skal gjøre det jeg rekker, men minner om at jeg kun jobber 50%

ja, da må de finne noen som kan gjøre jobben min....

greit nok, det må de tenke på uansett, jeg har jo liksom sagt opp.

også kommer sjefen og gjentar hele saken, + ber meg være litt fleksibel og bytte på mandag og tirsdag til uka.. vi må jo hjelpe hverandre her, og han har da ikke vært hard med meg.

:klø:

hum... hjelpe hverandre, når hjelper de meg? :klø:

og ikke vært hard med meg, hva betyr det?

at han har vært greiere med meg en nødvendig?

hvordan da?

at han har latt meg være sykemeldt da eller?

ja wow, så snill han er!! :roll:

heldigvis er gammelsjefen min tilbake, så selv om han ikke er sjefen min lenger, noe vi begge forbanner, så kommer han gjerne inn og lukker døra og lar meg frese av meg ihvertfall. og stiller seg åpen for å hjelpe meg om jeg ikke rekker å bli ferdig uten å slite meg helt forderva.

som jeg sa, det er ikke så mye at jeg ikke rekker, det er vel mer innstillingen og holdningene som vises.

det skinner jo tydelig (for meg) igjennom at her er deg jeg som er den krevende parten (som krever å få være sykemeldt) og de som er snille og gavmilde (som lar meg).

jeg fikk ihvertfall sagt ifra til sjefen min at det faktisk ikke er aktuellt med overtid, da jeg er sykemeldt PGA jobben! så vet han det om han liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker nåler.... ihvertfall noen av dem. :)

kanskje jeg kommer meg greit igjennom både jobb og tannlegebesøk i morgen også nå. :ler:

dansa har jeg gjort idag og, selv om energien var litt hanglete, så gikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok vanskelig å se for seg ja, men det er ganske flott å se på.

konkurransene kan hvem som helst komme å se på, det koster vel noe å komme inn å se også, men aner ikke hva.

nå er det heller ikke fler konkurranser i norge i år, men man er hjertelig velkommen til å komme å se på vanlige treninger, vi danser likedan da, bare uten antrekkene.  ;)

hvor bor du hen da?

I oppegård kommune, så vidt utenfor Oslogrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker nåler.... ihvertfall noen av dem.  :)

kanskje jeg kommer meg greit igjennom både jobb og tannlegebesøk i morgen også nå.  :ler:

dansa har jeg gjort idag og, selv om energien var litt hanglete, så gikk det.

Så godt å høre!! Formen ok i dag og håper jeg? Det er jo tross alt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oppegård kommune, så vidt utenfor Oslogrensa.

vi danser på olavsgaard, både vanlige treninger, konkurransetreninger og fester på helger.

om du har lyst å komme å se på, så skal du bare si ifra, du er hjertelig velkommen til enten å bare se eller å slenge deg med å ta en gratis prøvetime. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom så vidt for å ønske god helg :klem: og for å få en liten påminnelse om at jobben min ikke er så ille - selv om det er et helvete her om dagen - så har jeg hvertfall ingen sjef som blander seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!! Formen ok i dag og håper jeg? Det er jo tross alt en fin dag :)

grei nok dag faktisk, og det pleier det ikke være når jeg skal til tannlegen og både få sprøyte og bore, men pytt, klokka fire er jevelskapet over.

relativt grei form også faktisk, og det er en deilig dag, siden det er fredag og alt.

men gud jeg er blakk!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom så vidt for å ønske god helg :klem: og for å få en liten påminnelse om at jobben min ikke er så ille - selv om det er et helvete her om dagen - så har jeg hvertfall ingen sjef som blander seg...

:ler::klem:

kose deg og ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, så var det overstått.

og ja, jeg skal bytte tannlege til neste gang.

ikke at han var ufin nå, men selv MED bedøvelse kjente jeg det jo.

fikk fullt panikkanfall, i stolen.... stakkarn måtte vente en stund før han hadde sjans til å engang be meg åpne munnen.

men jeg klarte meg fint helt frem til jeg skulle inn da, så det var forbedring.

sprøyta gikk helt fint, ikke godt, men helt greit.

problemet var nok angsten. så finne en som bruker lystgass kanskje, da slapper man vel mer av?

dessuten så er han dyyyyr altså. over 900 for ETT skarve hull, ikke var det dypt, ikke var det tidkrevende og han sa selv at det lå sånn an at det var enkel jobb for ham.

i tillegg til sjekken/bilder og rens som jeg hadde for 14 dager siden som kostet over 700...

men men.

nå sitter jeg her da, totalt nummen og oppblåst på ene siden, kan ikke spise.... ubehagelig å svelge, litt lettere panisk nå også.

rister litt og svetter, og har mest lyst til å sove vekk resten av tiden før det blir borte. men så var det det å være sosial da, siden jeg skal vekk i helga.

har lyst på bil og hytte langt bortimellom vekkistand hvor jeg kan reise helt alene og påstå at jeg ikke har dekning på mobilen. være der ei uke eller noe, bare meg og stillheten.

men det funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vet du, idag har jeg en rolig følelse inne i meg!

selvfølgelig kan det hende det hadde skjedd uansett, og kanskje det kun er inbilt?

uansett, det er deilig å kjenne at det skjer ting i kroppen, på tross av at jeg ikke har kontroll over det på lik linje med når jeg gikk i terapi, så kjenner jeg at det kommer endel av de samme reaksjonene nå som jeg bruker akupunktur.

bare at innimellom kaoset så er jeg rolig, avslappet til endel ting som jeg tidligere var fryktelig stresset over.

så før jeg reiser vekk for helga, så vil jeg bare gi en stooooor klem til min akupunktør! :klem:

akkurat nå aner jeg ikke hva jeg skulle gjort uten deg.

at jeg har blitt bedre siden jeg startet med nåler er det ikke tvil om, og at det skjer ting utenom det også, er jeg heller ikke i tvil om.

spennende. :)

god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen... og god helg.

Godt å være ferdig med tannlegen. Men tannlege er utrolig dyrt. Skjønner faktisk veldig godt at tenner er noe som blir nedprioritert om man har dårlig råd. Har selv en tann med masse gamle fyllnger - som vel ligger an til å skulle ha krone - og det koster vel ikke mindre enn 5-7000,- noe som er langt over det jeg har lyst til å bruke på noe sånt akkurat nå (hadde jeg hatt så mye til overs ville jeg heller kjøpt meg nye briller)

I dag er deg nydelig vær - og skukldrene har senket seg noen hakk - bolledeigen står og hever - og jeg tror jeg er motivert for litt "høstonn" .. så lenge det varer :ler: - det er nesten så jeg kjenner husmorglorien klør gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dyrt og ubehagelig!

skjønner også godt at det blir satt til side av mange, både pga redsel og pga økonomi.

jeg har selv en fortann som halve er falsk, den skulle vært byttet for lengst, men har ikke råd (5-7000), + at jeg burde satt på noe på endel tenner jeg har pusseskader på.... men det koster 400,- per tann minimum.

jeg bakte sjokolademuffins i går jeg, greit å gjøre når man er så hoven i munnen at man verken kan spise eller kose seg. ble faktisk litt igjen liksom. ;)

lagde bare halv oppskrift, og skal ha med på togtur i dag og søndag.

deilig vær ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag, jobbe full dag idag istedenfor i morgen... siden sjefen mente "vi må hjelpe hverandre"....

lurer på når de har tenkt å hjelpe meg jeg?

men pytt, masse stillinger jeg må få søkt på nå, det er litt artig.

vaskedag også til kjærsten.

trene må jeg vel egentlig også...

jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...