Gjest Rhoswen Skrevet 8. september 2005 #241 Del Skrevet 8. september 2005 Er det sukkeret og koffeinet? Tøff du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. september 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 8. september 2005 helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. september 2005 #243 Del Skrevet 8. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2005 #244 Del Skrevet 8. september 2005 Hei Aline! Så flott at akupunkturen virker, unner deg virkelig å få det bedre! Men hvordan virker det egentlig? Altså, hva er det som skjer? Skjønner det ikke helt jeg. Men tviler ikke på at det virker! Du får ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. september 2005 #245 Del Skrevet 9. september 2005 God morgen .. regner med at det en ekstra god siden det er fridag - og fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. september 2005 #246 Del Skrevet 9. september 2005 Heldiggris du som har helg allerede da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2005 #247 Del Skrevet 9. september 2005 Oj, har ikke sett denne dagboka før en gang, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. september 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Aline! Så flott at akupunkturen virker, unner deg virkelig å få det bedre! Men hvordan virker det egentlig? Altså, hva er det som skjer? Skjønner det ikke helt jeg. Men tviler ikke på at det virker! Du får ha en fin kveld da ← Jeg vet egentlig ikke helheten i hva som skjer, så jeg vil ikke begi meg ut på en forklaring om hva som skjer under akupunkturbehandling. men det er masse informasjon om det på nettet, så søk på akupunktur, så kanskje du ser noe som forklarer litt. jeg har ikke jobbet for å forstå det heller, da min kjære akupuntør mener jeg er en kontrollfreak og dermed ikke mener jeg trenger å vite og forstå alt..... og jeg gjør ikke det, for det skjer noe i kroppen min, og det holder igrunnen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. september 2005 Forfatter #249 Del Skrevet 9. september 2005 hello jenter. god morgen ja, en deilig morgen. men siden jeg har vært så træg med syinga mi, så kan jeg ikke spurte ut å nyte den ute, for jeg må sitte hjemme å sy.... men kan nyte innenfra da. og joda, det er deilig å ha fri, men jeg skulle heller hatt en jobb jeg trivdes i. grønska: jeg laget den for leeeenge siden, men fant plutselig ut at jeg ville hente den opp igjen og lese litt, så da har jeg igrunnen begynt å skrive litt også. kan klage og syte og alt så mye jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2005 #250 Del Skrevet 10. september 2005 Hehe, det er kanskje like greit at du ikke vet hvordan det funker da.. Ble skjørtet bra? Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. september 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 11. september 2005 jepp, man trenger ikke vite alt. skjørtet er fremdeles ikke helt ferdig, men kommer til å bli det. kom meg vel igjennom akupunkturen idag også, gikk faktisk helt greit. var litt vel avslappet på dansing etterpå, så jeg fikk bemerkninger om jeg hadde vært på fylla dagen før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #252 Del Skrevet 12. september 2005 Så bra, du er fortsatt fornøyd med nålene da forstår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #253 Del Skrevet 12. september 2005 jepp, veldig fornøyd med nålene fremdeles. og det til tross for at jeg går ut ifra at langtidsvirkninger tar lenger tid og jeg dermed kanskje bare blir bedre og bedre etterhvert. god morgen forresten. på jobb, greit nok. skal til tannlegen etterpå, ikke veldig happy, men overlever vel. håper jeg. kjærsten er syk, så får se om jeg drar til ham etterpå idag. også beit jeg meg noe durabelig i tunga i går kveld.... blødde som en sil... tror virkelig ikke det var dagen min i går. stakk meg i fingern med baksia av ei nål, med god kraft, så jeg blødde da og. døde nesten på dansinga, hadde så lite pust at etter en dans føltes det som å ha spurtet opp en lang og bratt bakke. kjente hjertet slo som en hammer under brystet og det var omtrent så det peip i lungene. men men, bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #254 Del Skrevet 12. september 2005 Det er i motbakke det går oppover... Har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #255 Del Skrevet 12. september 2005 ja, også blir det så deilig med nedoverbakker når man har jobbet med oppoverbakke først!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #256 Del Skrevet 12. september 2005 Det blir det absolutt. Det er derfor vi liker fredager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 12. september 2005 det skal mer til en helg for meg for tiden, men jeg gleder meg til nedoverbakkene kommer, kanskje på nyåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #258 Del Skrevet 12. september 2005 06 blir et bra år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #259 Del Skrevet 12. september 2005 ja, satser på det. nå sitter jeg her og tenker på alt annet en tannlegesjekk altså!! og legger selvsagt merke til at jeg har vondt i tunga etter at jeg beit meg i går.... og lurer på om det egentlig er lurt å dra til kjærsten i kveld, når han ligger hjemme forkjøla.... har lyst, men har ikke lyst til å bli smitta siden jeg alt har betalt endel penger for helga som kommer... blir jeg syk er det tre tusen rett ut vinduet.... hmm.... får ring å høre me'n... vi var jo sammen i går egentlig, han hangla da og, så blir jeg smitta så er jeg det sikkert allerede... skal danse tirsdag og onsdag, og reiser vekk fredag til søndag, så det er liksom ikke så mange andre dager i uka jeg får sett ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. september 2005 #260 Del Skrevet 12. september 2005 For min del behøver jeg ikke vente på nedoverbakken til neste år - er ikke så kvarstor - kan gjerne komme med en gang for min del. Ellers er jeg i klagehumør i dag - tror kanskje jeg skal finne noen å skjelle ut - noen som ikke krever for mye energi - for jeg er trett og slapp og syk .. (nå har jeg klaget i tre bøker - det er ikke dårlig) :frustret: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå