Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan du ikke få behandling mer enn en gang i uken da - når du trenger det=

Jeg har hatt mine runder med nåler - for forskjellige ting - og har gjerne gått ca. hver 4. dag - for de mente effekten var bedre når det ikke gikk for lenge mellom hver gang.

(Og spare .. det kan du jammen gjøre på noe annet .. hvis nålene hjelper deg - droppe kokosboller f.eks. .. - for det å friste andre med sånn var ikke noe hyggelig .:erter:. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere flyttet hele gjengen?

Du er flink, aline  :klem:

Nei da ... men vi er innom her også - som hos deg .. Men vi er i boka vår alle sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke få behandling mer enn en gang i uken da -  når du trenger det=

Jeg har hatt mine runder med nåler - for forskjellige ting - og har gjerne gått ca. hver 4. dag - for de mente effekten var bedre når det ikke gikk for lenge mellom hver gang.

(Og spare .. det kan du jammen gjøre på noe annet .. hvis nålene hjelper deg - droppe kokosboller f.eks. .. - for det å friste andre med sånn var ikke noe hyggelig .:erter:. )

nå handler jeg ikke kokosboller for like mye penger som det koster med ekstra behandlinger da skjønner du, missunnerlig er du bare!! :roll::ler:

skal se an, har jo klart meg. var vel over på ett lite mini-anfall i går, men det er likevel mye mindre en jeg har hatt de andre ukene.

tror vel kanskje hangling også kommer av faktisk hangling... og at jeg hater de dagene jeg må på jobb. :forvirret:

dessuten så var de kokosbollene så ufattelig gode, at jeg helt klart må kjøpe ett par til!! :sjarmor:

de hadde sånne "økonomipakker" med flere i.... det var ikke så dyrt, tror jeg skal kjøpe det til helga!! :erter:

og rhos, bare drikke te både her og der det.

bare jeg som tar meg litt større friheter til å syte og klage her, det føles mer rett å kunne klage her inne en inne hos suzy hvor alle prater om alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida, må ikke det!

bare meg som følte at det ble litt mye nå i perioder, og da føles det greit å ikke forderve en annen stakkars dagbok med all klaginga mi. ;)

min dagbok tar imot klaging fra andre også den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dette kokosbollestedet??  Blir jo helt gal av å tenke på at jeg kan gå glipp av helt ferske kokosboller....!  :sikle:

rett nedi gata for meg.....

på sagene, de er helt ille gode!

og de med jordbær i skummet og mørk sjokoladetrekk var gooooode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ'kke noe rart at jeg får masse innlegg forresten .. nå som det har blitt tre dagbøker henge i - i tillegg til horoskoptråden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere får komme dere en tur til meg på sagene da, klagebøtter!! :erter:

så kan vi spise masse kokosboller!

det ligger forresten rett bak for sagene lunsjbar, mot rimi, det lå ett sykkelverksted der før.

har masse brune kokosboller på vinduet!! :ler: (noe jeg trodde var pepperkakemenn før jeg fikk beskjed om hva det var...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...