Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

japp, jeg har stor tro på nålene! :)

startet som skeptiker, men er nok allerede blitt snudd til det positive.

ikke om jeg vet om de kan gjøre meg helt kvitt det, men jeg har ihvertfall allerede merket at de får meg til å slappe av og takle angstfremmende situasjoner mye bedre en jeg kunne før jeg hadde brukt akupunktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hupp og hei.

ny dag.

startet ganske dårlig, sov dårlig og var grinete til morgenen.... men fikk greie på at tannlegetime måtte utsettes, så da ble alt så mye lysere.

har bare skravlet på jobb idag, med andre som også skal slutte.

vi er i bemerkelsesverdig samme situasjon og det er fryktelig like grunner til at vi slutter.

bare at jeg har brukt tre år ekstra på å tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, og det føles kun bra!

vil si jeg synes det er en bitteliten anelse rart at sjefen min ikke engang har sagt hei til meg etterpå... la bare oppsigelsen på stolen hans siden han er så mye borte.... etter det har jeg ikke hørt ett ord fra ham, og jeg vet jo han er her.

men det bekrefter vel bare at jeg gjorde det rette for min del, når sjefen ikke gidder ta to minutter engang med en av sine som faktisk sier opp, så sier det litt om hvor mye han egentlig bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, også gleder jeg meg til nytt år med nye muligheter.

har vært her i fire år nå, så det er egentlig greit å bytte nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
japp, jeg har stor tro på nålene! :)

startet som skeptiker, men er nok allerede blitt snudd til det positive.

ikke om jeg vet om de kan gjøre meg helt kvitt det, men jeg har ihvertfall allerede merket at de får meg til å slappe av og takle angstfremmende situasjoner mye bedre en jeg kunne før jeg hadde brukt akupunktur.

Så bra! Håper du blir kvtt angsten helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halv dag mandager, helt fri onsdager og fredager!! :)

synes det passer helt fint jeg.

Ja takk :sjenert: akkurat min sort arbeidsuke ... :ler.

(Jobbet i mange år - mandag, tirsdag og torsdag .. det var deilig det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG TRENGER NÅLER!!! :ler:

tok meg selv i å virkelig savne akupunkturbehandling i morres!

det var vel eneste som fikk meg til å smått smile (trøtt), da jeg aldri hadde regnet med det.

vet ikke helt hva jeg regnet med, men at det skulle skje noe som helst så umiddelbart som det har gjort, DET hadde jeg ihvertfall ikke regnet med.

føler at jeg kommer nærmere og nærmere angstanfall, nå som det er over en uke siden forrige behandling, og gleder meg til onsdag når jeg skal inn igjen på nytt.

hadde jeg hatt råd, skulle jeg jaggu tatt behandling oftere en en gang i uka, to kansjke!! :ler: men, må spare pæng til jeg evt blir arbeidsledig! spare-spare-spare.

og trenger jeg ikke bruke sparepengene på overleving, så skal jeg få tatt meg lappen, kanskje kjøpt meg en gammel doning av en bil eller noe.... har innsett at afrika pent får vente ett år stort sett uansett. det er liksom ikke tiden, verken å be om fri eller å ta fri og bruke masse penger på noe som kan utsettes. når jeg ikke vet om jeg har jobb engang.

lappen er sånn sett litt enklere, den kan jeg begynne på når jeg kommer i jobb, trenger ikke betales eller bestilles i forkant. også trenger jeg den vel litt mer en jeg "trenger" afrika, ihvertfall i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...