Cata Skrevet 31. august 2005 #161 Del Skrevet 31. august 2005 Næmmen, aline, er det her du er? Visste ikke engang at du hadde dagbok jeg. Ser ut som om det foregår mye i livet ditt for tida, men at du er i fin form. Her ser det ut som alle forandringer går mot det bedre. Kjempebra! Lykke til i jakten på ny og bedre jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 31. august 2005 #162 Del Skrevet 31. august 2005 Hei vennen her er du. Kommer innom av og til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 31. august 2005 #163 Del Skrevet 31. august 2005 Heia Skulle bare si at jeg var å leste i dagboka di nå jeg, ble så nysgjerrig, har ikke sett den før. Var koselig og ærlig, som jeg hadde trodd Håper du har det fint i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 1. september 2005 heia og god morgen. :-D så koselig at dere har vært innom! jepp, foregår endel i livet mitt om dagen, og det kan bare bli til det bedre, så da ser man positivt på det kan skjønne! hadde en deilig kveld i går, danset fra meg litt. er på jobb idag da, holder jeg hele dagen blir jeg hjemme i morgen. har 50% sykemelding, så det er godt. skrive litt mer søknader i morgen. til deg og rhos, du er da alltid velkommen hos meg kan skjønne. andre og selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. september 2005 #165 Del Skrevet 1. september 2005 God morgen ... Synes virkelig du har fått tatt tak nå - og håper det dukker opp en ny jobb rimelig kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 1. september 2005 vel, rimelig kjapt kan den nok ikke dukke opp, siden jeg sier opp nå må jeg jobbe ut desember, så noen ny jobb kan jeg ikke begynne i før på nyåret uansett hvordan det går. satser på at jeg får en delvis sykemelding så mye av denne perioden som jeg trenger. i morgen skal jeg opp og trene for så å gå på kokosbollefabirkkutsalgjakt!! lyst å bli med billers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. september 2005 #167 Del Skrevet 1. september 2005 .. det hadde vært topp - men det er dårlig gjort å friste sånn altså .. - for jeg kan ikke Jeg skal nemlig til lunsj hos en gammel grandtante ... eller noe sånt - hun var gift med en fetter av mormoren min... så det blir litt familiepliktløp - men jeg ville myyyye heller hatt kokosboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #168 Del Skrevet 1. september 2005 jaja, jeg får gå å prøvesmake jeg da, så kan jeg friste deg til å bli med meg en annen dag!! hørte rykter om at de har kokosboller med jordbær i bunnen... og selve kokosmassen var helt nydelig!! heeeelt fersk og luftig, ikke antydning til seig eller klissete, det er ikke kjeks i bunnen, bare tynt sjokoladetrekk med kokosstrø.... skal finne ut mer i morgen! og friste mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 1. september 2005 har forresten levert oppsigelsen min nå... :-D eller, sjefen min er selvfølgelig ikke på plass, det er jo sjelden han ER, så jeg skrev den ut, signerte den, la den i en konvolutt med navnet hans på den og la den på kontorstolen hans. Da MÅ han se den med en gang han kommer på jobb, og han kommer visst i tolvtiden. pratet med gammelsjefen min idag også, han er på plass igjen og syntes det var veldig synd men var vel ikke veldig sjokkert. han hadde nesten ventet det, selv om han hadde håpet at det ikke skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. september 2005 #170 Del Skrevet 1. september 2005 Det er ikke pent å friste altså - men det kunne vært verre .. for nå har jeg vært ute og handlet .. og har ferske grove rundstykker med kyllingsalat til lunsj .. og kald Pepsi max og KG .. så akkurat nå er det ikke så ille .. men er de gode kommer jeg en dag jeg vet'u. Godt å få levert oppsigelsen - da er liksom skrittet tatt - og bare det bør lette litt av presset. - så nå kan ting bare bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. september 2005 #171 Del Skrevet 1. september 2005 Bra aline, better times are coming :-D Jeg og vil ha kokosboller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #172 Del Skrevet 1. september 2005 jeg tok utelunsj i kantina idag, med diiigert rundstykketing med egg og tomat og sånt, er igrunne litt guffent mett.... altfor mye mat for meg igrunnen.... men men. venter i grunnen på å høre fra sjefen, siden han skulle komme på jobb klokka tolv.... men pytt, jeg har nå gjort mitt uansett. tre og en halv time til jeg kan dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. september 2005 #173 Del Skrevet 1. september 2005 Heia... Ka har du lyst å begynne å jobbe med nå som du vil slutte i jobben din? :rosasmil: Ferske kokosboller er nam nam altså....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 1. september 2005 tja, kommer nok til å søke på jobber av type kundebehandler, forskjellige sekretærstillinger og den typen, kontorjobber. kunne godt tenke meg å starte i ett lite firma, da innbiller jeg meg liksom at kommunikasjonen blir bedre og oppgavene flere. jepp, skal ut å prøvesmake ferske kokosboller med diverse i morgen ahr jeg planer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2005 Forfatter #175 Del Skrevet 2. september 2005 fryktelig sløv dag gitt..... jobbet i går jo, må vile etterpå. også danset jeg til jeg omtrent kastet opp i går, begrensninger er jeg kanskje ikke fryktelig flink på.... stakar kjærsten fikk ikke så mye oppmerksomhet. og nå reiser han bort i helga... vel, blir bra å få ham hjem igjen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2005 #176 Del Skrevet 2. september 2005 Hei Aline! Du er modig du! Håper at jobbjakten går supert. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 2. september 2005 jeg føler meg vel ikke så veldig modig, siden jeg venter altfor lenge før jeg faktisk gjør de tingene jeg burde, det er flere år siden jeg burde sagt opp jobben min, og det tok mange år før jeg gjorde noe med andre problemer også.... ' men når jeg først har strukket det så langt at jeg blir syk av å ikke gjøre noe med situasjonen, DA er jeg modig og gjør det. men dessverre venter jeg gjerne til jeg har strukket både kroppen og sinnet mitt litt for langt, så jeg ikke lenger har noe annet valg. hadde jeg vært litt tøffere, så hadde jeg hoppet uti ting litt før. var det når jeg var yngre, og har det i meg, så kanskje jeg skal prøve å bli flinkere til nettop det? å gjøre det jeg ønsker, uten å være så redd for det usikre at jeg forblir der jeg egentlig ikke er fornøyd fordi det er "tryggest"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. september 2005 Forfatter #178 Del Skrevet 3. september 2005 lørdag morgen. var på nippet til å få angstanfall igjen i går, uten å ane hvorfor, men klarte å puste og konsetrere meg vekk fra det igjen og sovnet. heh... nå har jeg snart gått en hel uke uten ett eneste angstanfall! også nydelig vær, skal tusle en tur til storo og se om jeg finner noen store potter til plantene mine, og litt ny jord. det er sånt som er fint å gjøre på en søndag. og se om jeg finner noe cha-cha-skjørt.... begynner å haste gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 3. september 2005 #179 Del Skrevet 3. september 2005 Dette går kjempebra! Kos deg videre i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. september 2005 #180 Del Skrevet 3. september 2005 Så bra da aline - kanskje nålene hjelper Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå