AnonymBruker Skrevet 24. juni #141 Skrevet 24. juni Syns ikke sjokolade er noe særlig godt. Og selv om jeg er mann har jeg null interesse av å se på fotballkamp (selv om jeg godt kan spille fotball selv). Anonymkode: ad127...8b0
AnonymBruker Skrevet 24. juni #142 Skrevet 24. juni Sjømat og sport, hater fotball det er så kjedelig så det føles ut som tortur. Anonymkode: a30f2...78c 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #143 Skrevet 24. juni Snø og vinteraktivitet. Særlig ski. Anonymkode: 0d602...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #144 Skrevet 25. juni Liker ikke paprika. Og det er ganske irriterende at jeg ikke liker det. Jeg liker å lage mat, og eksperimentere med ulike oppskrifter. Men kan jo da ikke lage oppskriftene med paprika. Det er også mange som ikke tror meg, eller skal stille spørsmål ved det når jeg sier at jeg ikke skal ha paprika i maten. Så mange ganger har jeg fått det servert likevel. Jeg bare holder munn og plukker det ut, da. Eller svelger i meg paprikabiter uten å tygge, for å være høflig 🤣. Når det gjelder milkshake så skal jeg KUN ha sjokolademilkshake. Ikke vanilje, hvertfall ikke jordbær (HATER jordbæris. Æsj! ), ikke karamell, ikke noe som helst annet enn helt vanlig sjokolade. Jeg kan være på en kiosk med 100 forskjellige milkshaker, og jeg ender alltid opp med å gå for en plain med milkshake, kanskje noe krem og sjokoladesaus på. Ellers er jeg en sånn person som elsker å prøve nye smaker og ikke er kresen i det hele tatt. Anonymkode: 6c88e...066
Ludovica- Skrevet 25. juni #145 Skrevet 25. juni Gress. Sitte i gress, ligge i gress, generelt kontakt med gress. For meg et mysterium at folk kan kose seg med å sitte i parken. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #146 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker ikke paprika. Og det er ganske irriterende at jeg ikke liker det. Jeg liker å lage mat, og eksperimentere med ulike oppskrifter. Men kan jo da ikke lage oppskriftene med paprika. Det er også mange som ikke tror meg, eller skal stille spørsmål ved det når jeg sier at jeg ikke skal ha paprika i maten. Så mange ganger har jeg fått det servert likevel. Jeg bare holder munn og plukker det ut, da. Eller svelger i meg paprikabiter uten å tygge, for å være høflig 🤣. Når det gjelder milkshake så skal jeg KUN ha sjokolademilkshake. Ikke vanilje, hvertfall ikke jordbær (HATER jordbæris. Æsj! ), ikke karamell, ikke noe som helst annet enn helt vanlig sjokolade. Jeg kan være på en kiosk med 100 forskjellige milkshaker, og jeg ender alltid opp med å gå for en plain med milkshake, kanskje noe krem og sjokoladesaus på. Ellers er jeg en sånn person som elsker å prøve nye smaker og ikke er kresen i det hele tatt. Anonymkode: 6c88e...066 Men paprika smaker jo så nøytralt og søtt, kan du si litt mer om hva du ikke liker med det? Anonymkode: a61b2...eb2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #147 Skrevet 25. juni Jeg liker ikke naturen. Hva er det som er så spesielt med naturn? Jeg foretrekker å se på ting som mennesker har bygd. Det er mye mer imponerende og storslått. Det finnes ikke en eneste fjord eller fjell som kan måle seg med skylinen i en storby! Anonymkode: 8a22c...9c1
miaw Skrevet 25. juni #148 Skrevet 25. juni Alt av ballsport Alt av sport på tv. Game of thrones (tv serien) 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #149 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Oliven, for det smaker så salt og ekkelt. Jeg sammenligner ofte smaken av oliven med smaken av sæd. Liker ingen av delene, og skjønner ikke at folk synes smaken av verken sæd eller oliven er god. Anonymkode: df6ec...fa5 Det smaker ikke det samme Anonymkode: f824c...04a 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #150 Skrevet 25. juni Å bruke 1 million på en bil. Det finnes like trygge biler til langt lavere pris. Anonymkode: 6df70...711 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #151 Skrevet 25. juni K.B. skrev (På 24.6.2025 den 7.16): Herregud, jeg kunne slitt ut tastaturet hvis jeg ikke behersker meg når jeg lager en sånn liste. Øl - Jeg har aldri forstått hva folk synes er godt med det. Festival - Så jævla mye styr, ståk, dårlig kroppslukt og venting for å se det ene bandet jeg faktisk liker. Idrett, spesielt masseidrett sånn som fotball - Rett og slett den dummeste av de dumme sportene og tilhengerne er i stor grad idioter. Grand prix eller Eurovison som det heter nå - Hvorfor er dette en greie? Radioen bugner jo med drittmusikk som det er, hvorfor oppsøke enda dårligere musikk og attpå til feire det? Øhhh nå må vi roe ned litt, fotball er for de som skjønner seg på livets små gleder, av alt som ikke er viktig er faktisk fotball det viktigste. Tenk på hvor mange det gir glede, tenk at du får se ekte følelser fra folk som du ikke trodde hadde følelser. Tenk å få se voksne menn gråte av og til, tenk å få se ellevill jubel og de største frustrasjoner i skjønn forening. Kombiner dette med øl og livet har mening. Sommeren er bare en lang og u-utholdelig pause på at premier league skal begynne igjen, sikkert funnet på av sosialister for at fotballsupportere skal konsentrere seg fullt og helt om familien 2mnd i året. Men jeg er heldig som har to gutter som er like entusiastiske og sitter i sofaen eller på stadioen sammen med meg, dette er fullkommen familielykke, hadde bare mora forstått det også. Men hun er jo like dum som du, og forstår ikke for en berikelse hun går glipp av, så derfor synes vi også litt synd på dere. Dere kan faktisk være så dumme at dere tror realityprogram har prioritet foran en fotballkamp, nei reality kan de se i reprise eller på tablet, fotball skal sees på den største tv`en i huset og skal gå direkte, du skal se målet sammtidig som det skjer en eller annen plass på kloden, på den måten kan alle fotballsupportere juble samtidig, eller banne samtidig, og du føler tilhørigheten med hele fotballverden. Men kona liker allikvel at favorittlaget mitt vinner, for da er jeg så snill og medgjørlig etterpå, enig i alt hun sier, og gjør alt hun ber meg om, og det med et smil om munnen. Anonymkode: 9665b...9d0
AnonymBruker Skrevet 26. juni #152 Skrevet 26. juni Jeg spiser ikke fisk og skalldyr, jeg er ikke glad i grillmat. Jeg er ikke vegetarianer, men liker ikke kjøtt noe særlig. Jeg drikker ikke alkohol, så både vin og øl utgår😅 Samme med krydret "spennende" mat, liker ikke. Tar heller "kjedelig" norsk mat. Hater fester, festivaler og alle typer sosiale greier med høyt støynivå og alkohol. Elsker å gå lange turer, men ikke på fjelltopper. Kan vandre rundt i byen og se på mennesker og livet. Eller på flatmark i naturen. Har en gammel bulkete bil, som går helt fint, jeg vil ikke bytte den ut, kunne sikkert kjøpt en ny, dyr bil, sikkert elektrisk og, men jeg bryr meg null og nix om fine biler. Så lenge den er ren og går når den skal er jeg fornøyd. Ellers er jeg sær på mange måter, og jeg føler jeg misliker alt som alle andre elsker. Anonymkode: 6d2ad...8a0 1
Mardina Skrevet 26. juni #153 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 17.56): Har prøvd utallige ganger å like sushi, men det går ikke. Samme med øl, får det ikke til. Ellers misliker jeg sterkt sommer og varmt vær, sånn at jeg virkelig mistrives når alle andre koser seg. Har ikke gått på ski siden barneskolen og tenker at jeg aldri mer skal gjøre det. Snø, nei takk. Anonymkode: 8f897...746 Vi er ganske like vi to 😄 Har det på akkurat samme måten 😄 Liker ikke sushi, øl, varmt vær, skigåing eller snø 😄
AnonymBruker Skrevet 26. juni #154 Skrevet 26. juni Liker ikke øl, kaker og sjokolade. Er generelt lite glad i søte ting. Hater også kjøtt som er forpestet med søt marinade. Og synes til og med kims potetgull smaker søtt. Det eneste søte jeg kan være glad i er iskrem. Merkelig nok. Anonymkode: 3af53...54c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #155 Skrevet 26. juni Gå tur. Være ute i sola. Bake. Gå på ski Anonymkode: b384f...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #156 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 14.26): Jeg hater konserter og festivaler🥱 Anonymkode: af9ba...1d6 Liker du ikke musikk generelt? Anonymkode: f782e...486
HMK Skrevet 26. juni #157 Skrevet 26. juni (endret) Jeg liker ikke: Sushi Sjømat generelt, inkludert reker Lam/får Vilt Alkohol Kokt egg Musikkfestivaler Å være på båt Fornøyelsesparker Utenlandsreising Endret 26. juni av HMK
AnonymBruker Skrevet 26. juni #158 Skrevet 26. juni Jeg, derimot, jeg elsker både øl og sjømat, og sushi. Men, jeg liker ikke de aller fleste kaker, og enda mindre søt gjærbakst, synes generelt for søte ting er kvalmende og det klarer jeg ikke å spise mye av. kakao, varm sjokolade, sjokoladepudding spiser jeg ikke, og sjokoladekake synes jeg er oppskrytt. også liker jeg ikke Norvegia ost. Jeg synes det smaker veldig lite men samtidig gummiaktig. Jeg klarer ikke å forstå at dette er Norges mest solgte ost. Det må være en slags Stockholms syndrom. Litt sånn som med briter og bønner i tomatsaus. Anonymkode: 186aa...91d
AnonymBruker Skrevet 26. juni #159 Skrevet 26. juni Enig. Jeg også hater kaker. Må være en god del år siden sist jeg tok et stykke. Uten tvil det kjedeligste å få servert et sted. Anonymkode: 8a22c...9c1
Saltwatertaffy Skrevet 26. juni #160 Skrevet 26. juni Bløtkaker, fromasjkaker, ostekaker… Generelt kaker er kjedelig, med unntak av en skikkelig saftig og deilig sjokoladekake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå