Gå til innhold

Ting andre liker, men ikke du

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du liker ikke folk som er lettpåvirkelige? 

Jeg liker ikke badstu. 

Anonymkode: 131a6...769

Åh badstu. Ikke jeg heller. Er grusomt. Takler max 5 sekunder før jeg får åndenød

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaker, sjokolade, energidrikker.

Gi meg heller oliven og et glass tørr hvitvin 😍

Anonymkode: aa3ab...b46

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mayones

Brokkoli

Grillpølser (wienerpølser liker jeg)

El-bil

Katter

Kort hår på damer over 50. De har gjerne skråklipper frisyre

Mørk sjokolade (elsker hvit!)

Seilbåter

Surfing

Anonymkode: edbc9...d96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øl i parken og picnic. Fatter ikke greia med å lage mat og dra den ut i en park eller ut på tur. Take-away - møte opp et sted, vente på maten dra hjem og spise maten lunken. Nei takk. 

Anonymkode: 9870c...ebb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke sol. Liker ikke å ligge på stranda og sole meg. Liker ikke softis. Heller ikke de fleste sommerhits og  hits resten av året som alle andre ser ut til å like. 

Jeg liker heller ikke kaffe. Har blitt spurt om i flere år hvorfor jeg ikke liker kaffe og om jeg ikke skal bli voksen snart. Men jeg liker det ikke og klarer ikke venne meg til smaken. Jeg har prøvd. Alle rundt meg på jobben og ellers drikker kaffe, men jeg drikker te.

Når jeg er på besøk hos bestemoren min så får jeg brus, saft eller te.

Liker ikke øl eller vin heller.

Jeg er snart 40 år 😄

Anonymkode: 41852...566

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Generelt dårlig på kø, enten det er bilkø eller dokø.

Nå er det vel ingen som liker kø. Vi skulle skrive ting vi ikke liker, som andre liker.

Anonymkode: edbc9...d96

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hver gang det kommer slike lister så ser jeg veldig mye av de samme svarene. Jeg tror veldig mange glemmer å tenke selv og altfor lett lar seg "inspirere" av tidligere svar i tråden. Tror vi hade fått mange mer varierte og spennende svar om ikke folk var så lettpåvirkelige.

Anonymkode: 85034...854

Enig. Alle skal skrive om hvor mye de misliker ting som millioner andre også misliker.  Eneste jeg har reagert på av alle svarene her var fra hun som ikke likte smeltet ost og pillet det til og med av pizzaen :paff:🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladepålegg, sjokoladeboller osv.. husker jeg fikk så dårlig samvittighet som barn når mormor tilbød oss sjokoladepålegg på brødskiva, så jeg hang meg på jubelen til resten av barna og spiste brødskive med sjokoladepålegg. Hadde så lyst på salami, men litt moral smaker selvfølgelig godt.

Anonymkode: 49606...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-kaffe/te

-øl

-majones

-dressing

-skalldyr

-kjøtt

-mer enn 5 minusgrader 

-pepsi max eller andre koffeinbrus/energidrikker

-Ringenes herre

-Taylor Swift

-katter/hester

-pride

-monarki

-Oslo

Kunne sikkert skrevet en bok....

Anonymkode: 5a22d...f2d

• Liker 1
Skrevet

Konserter og Syden-reiser... 🫣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Felles lunsj på jobb eller markeringer med kakeservering og lignende. Bare mas og mye bråk, og folk stresser med arbeidsoppgavene for å rekke å rigge til og delta. Krampaktig og påtvunget koselig. 

Anonymkode: f0ac5...c9c

• Liker 5
Skrevet (endret)

Øl, pizza (90% av det er liksom bare "OK"), alkohol, konserter, se på sport, reality-TV, baksnakke folk som underholdning, dusje lenge, reise et eller annet sted bare for å sole .eg og ligge halve dagen... kort sagt: "I got no chill". 

Endret av katties
Skrevet

Klemmer 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom på en ting til: Hver gang vi møtes. "Alle" synes det er så koselig, jeg synes det er kunstig og overhyggelig. 

Anonymkode: f0ac5...c9c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hytte

Anonymkode: e537b...358

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Øl i parken og picnic. Fatter ikke greia med å lage mat og dra den ut i en park eller ut på tur. Take-away - møte opp et sted, vente på maten dra hjem og spise maten lunken. Nei takk. 

Anonymkode: 9870c...ebb

Haha! Jeg tenkte også på picnic når jeg så denne tråden! 😂

Anonymkode: c73ca...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Sushi, brus, alkohol, kaker, sport, varme, å sitte på balkongen og skrike til sent på natt når det er sommer.

Anonymkode: d0ca1...2a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Elsker naturen! - gå i fjellet, friluftsliv, være ute, men, hater virkelig å sove i telt og ligge ute, hater mygg, er avhengig av vannkloset, skikkelig seng med myk pute og en varm dusj. 

Denne kombinasjonen irriterer meg virkelig. 

Anonymkode: 9ca6e...bf1

Mygg skulle jeg gjerne vært foruten 😆😆😆

Å tisse skogen er bare befriende syns jeg. Det er jo noe av det mest naturlige som finnes. 

Kunne tenke meg å prøve og sove i hengekøye. En varm dusj er deilig når jeg synes det er for kaldt å bade ute. Jeg elsker å ta med meg sjampo, vaske og bade meg i elva. Verdens beste følelse! 

Anonymkode: fec9f...7c8

AnonymBruker
Skrevet
Zidji skrev (3 timer siden):

Enig. Alle skal skrive om hvor mye de misliker ting som millioner andre også misliker.  Eneste jeg har reagert på av alle svarene her var fra hun som ikke likte smeltet ost og pillet det til og med av pizzaen :paff:🤭

Søsteren min HATER smeltet ost. 

Anonymkode: d0ca1...2a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig åpen og tolerant, men jeg liker ikke pride. Syns det er unødvendig mye styr og fokus på dette. Helt forbaska unødvendig. Hva du stapper opp i din egen rompe er helt opp til deg og jeg kunne ikke brydd meg mindre, og jeg trenger seriøst ikke flagge en måned over din rett til å stappe noe i din egen rompe, eller elske hvem du vil. Jeg syns heller ikke regnbueflagget er noe fint. Syns designet ser sykt teit ut. Når det er sagt så er jeg sykt gla i alle homofile, transer og lesbiske som jeg kjenner, og vil alltid støtte dem! Om det hjelper dem så skal jeg heise flagget og gå i parader og feire sammen med dem når som helst! Bare vit at jeg syns hele greia er litt unødvendig. 😂

Anonymkode: c73ca...5f9

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...