AnonymBruker Skrevet 24. juni #81 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hver gang det kommer slike lister så ser jeg veldig mye av de samme svarene. Jeg tror veldig mange glemmer å tenke selv og altfor lett lar seg "inspirere" av tidligere svar i tråden. Tror vi hade fått mange mer varierte og spennende svar om ikke folk var så lettpåvirkelige. Anonymkode: 85034...854 Så du liker ikke folk som er lettpåvirkelige? Jeg liker ikke badstu. Anonymkode: 131a6...769 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #83 Skrevet 24. juni Elsker naturen! - gå i fjellet, friluftsliv, være ute, men, hater virkelig å sove i telt og ligge ute, hater mygg, er avhengig av vannkloset, skikkelig seng med myk pute og en varm dusj. Denne kombinasjonen irriterer meg virkelig. Anonymkode: 9ca6e...bf1 2
senior Skrevet 24. juni #84 Skrevet 24. juni Pakketurer og alle former for organisert ferie . . . både når det gjelder meg selv og andre. Jeg får frysninger når jeg ser kinesiske flokkturister . . . eller store cruiseskip. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #85 Skrevet 24. juni Alt søtt - sjokolade, kaker, godteri, desserter... 🤢 Anonymkode: 63c6a...173
AnonymBruker Skrevet 24. juni #86 Skrevet 24. juni Det er ganske mye. Men på topp tre: cola, grandis og ketchup. Og pølser. Greit, det ble fire. Anonymkode: fd943...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #87 Skrevet 24. juni Brunost - synes det er helt forferdelig Sennep- også forferdelig Blåskjell- pga konsistensen Mye mennesker på ett sted, enten det er en konsert eller på et overfylt tog. Krampaktig snakk om at "nå koser vi oss". Alt over 25 grader og alt under 10 er ugreit. Generelt dårlig på kø, enten det er bilkø eller dokø. Dårlige digitale løsninger. Anonymkode: 47021...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #89 Skrevet 24. juni Har prøvd utallige ganger å like sushi, men det går ikke. Samme med øl, får det ikke til. Ellers misliker jeg sterkt sommer og varmt vær, sånn at jeg virkelig mistrives når alle andre koser seg. Har ikke gått på ski siden barneskolen og tenker at jeg aldri mer skal gjøre det. Snø, nei takk. Anonymkode: 8f897...746 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #90 Skrevet 24. juni Badstue. Bading i badekar. Bryllup. Jul. Anonymkode: f9579...00b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #91 Skrevet 24. juni Alt over 23 grader. Krokan-is. Paprika. Anonymkode: 6f821...9f6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #92 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt over 23 grader. Krokan-is. Paprika. Anonymkode: 6f821...9f6 Pluss klumper i syltetøy. Anonymkode: 6f821...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #93 Skrevet 24. juni Dykking, og i det hele tatt være under vann, grøss! Anonymkode: 973aa...3ef 2
Hedda-78 Skrevet 24. juni #94 Skrevet 24. juni Av mat er det lite jeg ikke liker, men stangselleri og grønne oliven utgår. Og Banos. Finnes det fortsatt? Jeg liker ikke å ha besøk. Dette fordi jeg er så redd for hva de tenker om hvordan jeg har det hjemme, jeg skjemmes og stresser i dagevis med vasking og ordning. Jeg liker ikke varme, og følgelig heller ikke sydenferie. 23 grader er fint, 30 er et mareritt. Liker ikke å se på sport, hverken på tv eller irl. Liker ikke å spille spill eller på andre måter konkurrere. Jeg eier ikke konkurranseinstinkt og gir blanke i hvem som vinner. Når man ikke bryr seg er det jo helt uinteressant å spille. Jeg liker ikke at man må ha en app for alt mulig. Medlemsbevis f.eks. Jeg vil helst ha et medlemskort i stedet. Jeg liker ikke å gå i ballerinasko. Jeg liker ikke å høre på musikk i headset eller med ørepropper. Ute vil jeg høre det som skjer rundt meg. 7
SPOCA Skrevet 24. juni #95 Skrevet 24. juni (endret) Tråden for meg som er så sær.(..) Sushi Sterk mat Salat (som i blanding av grønnsaker, kan like grønnsakene hver for seg) Rå tomat Rå løk Gulost (liker varmebehandlet ost på pizza da) Brunost Krokan Lammekjøtt Svinekjøtt Kebab Dressing Majones Fårikål Pinnekjøtt Ribbe Ostekake Øl Vin Alkohol generelt. Endret 24. juni av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #96 Skrevet 24. juni Jeg liker ikke konserter og festivaler. Jeg pleide å elske konserter før! Nå frister det aldri, selv ikke med artister/band jeg liker godt. Med mindre jeg får se Hans Zimmer live da, det tror jeg at jeg hadde likt veldig godt. Jeg ELSKER musikk, bare hater å stå og høre på det. Får vondt i føttene og korsryggen, også er det så jævlig høyt. Mulig jeg bare har blitt gammel 😂 Anonymkode: 4d422...f00 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #97 Skrevet 24. juni Jeg liker ikke så godt sommeren og jeg liker ikke å spise ute. Det er ikke koselig, fint, hyggelig. Det er varmt, insekter og noen ganger bøss og annet som dukker opp med vinden. La meg kose meg med et dtressfritt måltid innendørs, vær så snill!!! Anonymkode: b744e...1ae 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #98 Skrevet 24. juni Grandiosa Taco Syltetøy Ostekake Mais Sport Spa Strandliv, bading Fornøyelsesparker Anonymkode: 366e2...f04
Blåsippa Skrevet 24. juni #100 Skrevet 24. juni Badestamper Basseng Barn Møter på jobben Stangselleri Sild Rakfisk Leker (sånne "artige" i bryllup/på jobb) Trampoliner Bli tatt bilde av Snap Eurovisjon Reality Musical Folkeansamlinger Bursdagsfeiring (inkl. min egen) Snakke i telefonen Middag med jobben Sosiale aktiviteter med jobben Å være fysisk på kontoret Kle seg ut ... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå