missLynch Skrevet 3. august #341 Skrevet 3. august IKEA, treningsstudioer og hippe utesteder Kaker, is, sjokolade Og sjømat Blomstrete kjole i «glade farger» , gjerne i kombo med hvite sneakers 1
Maleficenta Skrevet 3. august #342 Skrevet 3. august Trubadur skrev (19 minutter siden): Brunost! ÅH jeg trodde jeg var den eneste! ❤️ 1
Trubadur Skrevet 3. august #343 Skrevet 3. august Maleficenta skrev (Akkurat nå): ÅH jeg trodde jeg var den eneste! ❤️ Takk det samme 🥰 1
jukkapalme Skrevet 3. august #344 Skrevet 3. august Maleficenta skrev (10 minutter siden): ÅH jeg trodde jeg var den eneste! ❤️ Vi er flere. Aldri likt brunost. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #346 Skrevet 4. august Ludovica- skrev (På 29.7.2025 den 20.43): Regnvær og vind. Fatter ikke at folk syns det er koselig. Jeg mister all energi av gråvær. Og fryser. Og må bruke lue hele tiden. Det beste er ikke regnværet men å komme inn etter tur i vær,varm dusj,fyr i ovnen,varm drikke og pledd. Det er lykke! Anonymkode: 8c5f8...e30
AnonymBruker Skrevet 4. august #347 Skrevet 4. august Den snåle hipstermusikken (sånn "chill zone" og småjazzete greier med ensformig rytme og minimal eller hviskende vokal) som alltid spilles på kafeer og enkelte klesbutikker i litt større byer. Det rare er at ca samme musikken har blitt spilt i over 20 år, uten at noen ser ut til å bry seg om det. Alle andre ser ut til å synes den er fin og kul, mens jeg føler jeg har ramlet innom en fremmed planet der alle skjønner musikken, unntatt jeg. Anonymkode: 191cf...cd4
AnonymBruker Skrevet 4. august #349 Skrevet 4. august Statsoverhoder og politiske partier. Folk som Obama, Trump, Clinton, Jens, Erna, Støre, Trudeau og deres partier. De gjør ikke noe annet enn å rote det til for alle, og dessuten tenker jeg de er pappfigurer som bare må gjøre som de blir fortalt av andre i kulissene uansett. Se på Keir Starmer f.ex., han ser livredd ut hele tiden. Jeg gjetter at han vil godt, men må bare gjøre som han blir fortalt. Og det var i alle fall dette som skjedde med Bondevik, han møtte veggen fordi han faktisk ville noe godt for folk, men ble tvunget til å gjøre noe annet. Anonymkode: a61b2...eb2
AnonymBruker Skrevet 4. august #350 Skrevet 4. august Smykker. Synes det er like stygt både på kvinner og menn. Urk. Anonymkode: b18ce...aea 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #351 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Smykker. Synes det er like stygt både på kvinner og menn. Urk. Anonymkode: b18ce...aea Jaaa! Og så liker jeg ikke store klokker i metall. Anonymkode: 191cf...cd4
Dingdoria Skrevet 4. august #352 Skrevet 4. august Se på serier/film/TV.. Synes det er dødskjedelig 😂
AnonymBruker Skrevet 5. august #353 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det beste er ikke regnværet men å komme inn etter tur i vær,varm dusj,fyr i ovnen,varm drikke og pledd. Det er lykke! Anonymkode: 8c5f8...e30 For meg er det fortsatt uforståelig. Det virker mer logisk å forskuttere den lykken, ved la være og gå ut, og bli inne i varmen hele dagen. Da slipper man jo en periode der man er mindre lykkelig, før man oppnår lykke igjen. Anonymkode: 05fc4...5a6 1
Ludovica- Skrevet 5. august #354 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 21.21): Det beste er ikke regnværet men å komme inn etter tur i vær,varm dusj,fyr i ovnen,varm drikke og pledd. Det er lykke! Anonymkode: 8c5f8...e30 Ekstremt oppskrytt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå