Maleficenta Skrevet 13. juli #261 Skrevet 13. juli Sauna. Hater sauna. Hører folk skryter av disse saunaene som flyter på sjøen og så må folk hoppe ut i vannet for å kjøle seg. Jeg er livredd for å hoppe uti sjøen og få huet under vann. Jeg hadde ikke kunnet rømt fra den glovarme saunaen. Mitt livs mareritt 2 1 1
Ludovica- Skrevet 13. juli #262 Skrevet 13. juli Vin! Kose seg med et glass vin, interesse for vin. Gå ut å drikke vin. Jeg skjønner ikke. Vin er ikke litt godt en gang 😭 6
cecily Skrevet 13. juli #263 Skrevet 13. juli Stekt kjøttdeig som er hakket opp i ørsmå mikrobiter. Yuck.
Blindfold69 Skrevet 13. juli #264 Skrevet 13. juli (endret) After eight Endret 13. juli av Blindfold69 1 1
Mardina Skrevet 14. juli #265 Skrevet 14. juli Ludovica- skrev (4 timer siden): Vin! Kose seg med et glass vin, interesse for vin. Gå ut å drikke vin. Jeg skjønner ikke. Vin er ikke litt godt en gang 😭 Jeg tenkte det samme som deg i mange år. Jeg klarer fremdeles ikke rødvin, men hvitvin synes jeg er godt. Øl derimot...... det klarer jeg ikke 😝 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #266 Skrevet 14. juli Kaffe. Det smaker giftig og lukter promp evt brent promp. Øl. Blerk. Smaker som noe som ha blitt dårlig. Majones og alt annet som smaker vegetabilsk olje. Det bare går ikke. Jeg synes det smaker helt forjævlig. Jeg elsker egg, men kan ikke fordra vegetabilsk olje. Det setter en kraftig ekkel smak på alt det rører når man blir obs på det går en periode uten. Anonymkode: 635a4...827 2 1
Nowayback Skrevet 14. juli #267 Skrevet 14. juli (endret) Sommer, sol, reising, vin, materielle saker, sosialisering, konsert/festival, båt/sjøliv, festing, bade, kjøre bil, selskaper. Endret 14. juli av Nowayback
AnonymBruker Skrevet 14. juli #268 Skrevet 14. juli Nowayback skrev (3 timer siden): Sommer, sol, reising, vin, materielle saker, sosialisering, konsert/festival, båt/sjøliv, festing. Vanlig liv med andre ord.Hva liker du da? Anonymkode: b0ec7...dab 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli #269 Skrevet 14. juli Liker ikke å bli kilt . Sånn kose kiling på rygg eller bein. Mannen og ungene elsker å bli kilt. Jeg hater hvis mannen prøver å gjøre det tilbake. Anonymkode: c3fed...d25 1
Nowayback Skrevet 14. juli #270 Skrevet 14. juli (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vanlig liv med andre ord.Hva liker du da? Anonymkode: b0ec7...dab Svarte bare på tråden. Jeg la på et par ting jeg hadde glemt. Det meste ved et vanlig liv stresser meg. Så da liker jeg ikke et vanlig liv, tydeligvis. Jeg liker å sove, spise, drikke, løpe, se tv-serier, filmer. Endret 14. juli av Nowayback 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #271 Skrevet 14. juli - mais, avokado, cottage cheese, sopp - Birkenstock sandaler, styggeste som finnes - barnedåp og konfirmasjon, ekstremt kjedelig selv når det er nær familie - sport - hytteliv og skigåing Anonymkode: 136f7...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #272 Skrevet 16. juli Alt sosialt med barn til stedet. Anonymkode: 8a22c...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #273 Skrevet 16. juli Vinter,kulde,SNØ, Sommer, varme, juletiden, folkemengder, alt av alkohol. Anonymkode: 2ac0b...cb8 1
Blindfold69 Skrevet 16. juli #274 Skrevet 16. juli Joggesko🤮hvorfor kan ikke menn gå i herresko og damer i damesko, gjerne no sexy/elegant, Neida jævla joggesko hvor du enn ser 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #275 Skrevet 16. juli - Øl! Jeg hater øl! Smaken, lukta og ikke minst lukta av en som har drukket øl når han puster på meg. Fysj. - Varme, soling og sydenturer. Jeg bader gjerne på tidlig morgen eller kvelden heller. - Dressing, rømme, ketchup og sennep. Yikes, det er ekkelt. Jeg liker pesto og aioli, da. - Kaffe. Funker bare ikke. - Opera. At noen betaler for å se dette forstår jeg ikke. - Tom Cruise. Jeg får fnatt bare jeg ser fyren. - Fotballkommentatorer. Jeg HATER fotballkommentatorer. Jeg ser jo selv, hvorfor trenger de hyle og skrike og fortelle meg hva jeg ser på??? Det vet jeg jo! Dustefolk, skulle ønske man kunne slå de av uten å slå av lyden. Anonymkode: 16e09...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #276 Skrevet 16. juli Fysisk kontakt. Jeg grøsser når noen tar på meg.🫣 Øl, vin, sprit, røyk og snus.🤮 Mange folk samlet, som fest, konserter, full trikke/buss ol. 😨 Alt av sjømat, Blir kvalm bare av lukten.🤮 Veldig varmt vær, som nå i Sør-Norge. 🥵 Sikkert mye annet også. Anonymkode: 12939...55e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #277 Skrevet 16. juli Nowayback skrev (På 14.7.2025 den 3.23): Sommer, sol, reising, vin, materielle saker, sosialisering, konsert/festival, båt/sjøliv, festing, bade, kjøre bil, selskaper. Alt det du nevner er ting jeg elsker 😅 hva liker du da?😅 Anonymkode: c8e90...a68 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #278 Skrevet 16. juli Føler alle liker sushi og blåskjell, fy søren så ekkelt! Folk elsker også å hilse vennlig når man er i naturen, men på gata knuffer vi bort hverandre omtrent. Anonymkode: c8e90...a68 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #280 Skrevet 16. juli Sport på tv Reality med resirkulerte kjendiser Reality generelt Influensere Dill krydder Trøffelolje Mingling Sitte i ro og drikke på utested Pølser Sosiale sammenkomster med mye nye folk Anonymkode: 1fa14...2a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå