Gå til innhold

Hvor skal dere i ferien?

Fremhevede innlegg

Gjest Peanut
Skrevet

Kom hjem på forrige mandag fra 2,5 uker på Yogyakarta og Bali B629015A-712B-4FB2-B01A-1C644BA23F69.gif.e60021867a7ac3aa26c8560f2e1dfbe2.gif

Tidligere i år var jeg i Singapore i 2 uker. 

Neste ferie, ikke helt fastsatt ennå, men ikke såå langt av gårde tenker jeg ^^,

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir stort sett hytta med sønn som er litt til og fra, regner med et par besøk av noen dagers varighet av venner også.

Anonymkode: d3076...d5d

AnonymBruker
Skrevet

I år skal vi teste teltlivet med små barn, så det kan gå bra eller dårlig 🫢 var på en sydentur i fjor, så vil ha det billigere i år. Vi tar noen små turer der vi hver deler oss slik at de barna får tid noe kvalitetstid. Så besøke noe familie.

Anonymkode: 2f379...dce

AnonymBruker
Skrevet

Drar ikke på ferie, prioriterer å bruke tid og penger på litt opgradering hjemme i ferien.

Anonymkode: 10011...b76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være hjemme. En ungdom med sommerjobb og en som kommer hjem på ferie. Tar noen dagsturer i området her. Det blir fint. 

Anonymkode: 54f8b...66e

Skrevet

Har en liten en på 1.5 år og er gravid i første trimester - så blir en rolig sommer for oss. Tar en tur på hytta og til mine foreldre, men ellers svært lite🤭 Bruker feriepengene på ny bil og oppussing hjemme

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Til Irak, med familien, men det gikk ikke så bra 🥲

Anonymkode: 25e82...c63

Uff da hva skjedde? 

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Bangkok. Reiser med en kompis som har dame der, men de kjører sitt eget opplegg. Skal bo på samme hotell i starten og mot slutten av oppholdet. 

Anonymkode: 1c5e7...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Litt rundt om kring i USA.

Anonymkode: caa28...11c

Skrevet

Blir i landet, muligens en avstikker til Sverige.  Går etter været, vil ha sol og varme så jeg kan få brukt mine fine kjoler.

AnonymBruker
Skrevet

Skal feriere i Norden. Det er så dyrt og varmt og reise til Sydeuropa i fellesferien, så det sparer vi til høsten. Billigere og mer behagelig. 

Anonymkode: 7be96...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 21.24):

Og med hvem? 

Anonymkode: 6717d...caf

Ingensteds😊 Skal bare være hjemme hele ferien og har lagt ingen planer. Finnes ikke noe mer deilig egentlig🥰

Anonymkode: 8f174...98b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gdansk med mann og tenåringene.

Anonymkode: d7799...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia med exmann og datter. 

Anonymkode: ee242...133

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 1.38):

Skal til Bangkok. Reiser med en kompis som har dame der, men de kjører sitt eget opplegg. Skal bo på samme hotell i starten og mot slutten av oppholdet. 

Anonymkode: 1c5e7...6d4

Reiser selv til Thailand på senhøsten. 

Blir nok bare en 3-4 turer til før jeg flytter permanent, eller iallfall halve året. 

April-September i Norge kommer til å bli veldig bra og så resten i Thailand og jobbe "under" noen andre for skattesparings skyld.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kone å barn. USA. Roadtrip. 

Anonymkode: 9348b...919

AnonymBruker
Skrevet

Familie på fire, to voksne og to barn på hhv. 10 og 12 år. Skal være hjemme, tanken er eventuelt å krydre det med noen dagsturer hit og dit. Vi gleder oss veldig til ferie og masse tid sammen!

Anonymkode: 51e23...749

AnonymBruker
Skrevet

To voksne, et barn og to tenåringer. 

Vi skal til Gøteborg en uke. Der skal vi oppleve Liseberg, Skara sommerland, Universium og High Chaparral. Ut og spise og shoppe litt. Ellers så skal vi en uke på hytta, med mulig en tur til Tusenfryd. Og senere i sommer på en annen hytte en vår egen nær Hunderfossen, så da blir det et besøk der også. 

Anonymkode: 66914...d97

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (På 27.6.2025 den 14.08):

Blir i landet, muligens en avstikker til Sverige.  Går etter været, vil ha sol og varme så jeg kan få brukt mine fine kjoler.

Langtidsvarselet sier regn i hele juni i Norge og de nordiske landene 

Anonymkode: 732f3...6cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Langtidsvarselet sier regn i hele juni i Norge og de nordiske landene 

Anonymkode: 732f3...6cb

Juli nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...