Gå til innhold

Hvor skal dere i ferien?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til Tyskland med samboeren i en uke, og deretter på hytta med samboeren i en uke. Resten av tida blir hjemme i Innlandet, med båtturer og bading i Mjøsa, dagsturer som turister i eget nærområde osv. Mulig vi tar en biltur til Vestlandet i tillegg. 

Anonymkode: 4789f...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til Litauen i sommer. Og til høsten skal jeg til Georgia, Armenia og Aserbajdsjan. Siden de to siste grenser til Iran, er jeg veldig spent på hvordan situasjonen utvikler seg fremover. Jeg var bekymret for krigen i Ukraina da jeg begynte å planlegge, men sikkert naivt av meg å ikke ta høyde for enda en krig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Riga og Tallinn. Ikke vært i Baltikum før, så gleder meg:-)

Anonymkode: ff8ae...909

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal med mann og barn til Dyreparken i Kristiansand, en tur til svigers på andre kanten av landet, og på hytten til mine foreldre. 

Anonymkode: e7798...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Italia, nærmere bestemt Venezia.

Anonymkode: 7621a...bc9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje opp til hytta i finnmark med foreldre, eller så blir det hjemme ferie i år også.

Anonymkode: aea16...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt årets ferie, og den gikk til USA med mitt voksne barn. En uke. Første gang jeg er i statene. Helt greit. Morsomt å se ekte amerikanske skyskrapere for første gang, som man tidligere bare har sett på tv. Men jeg lengter ikke etter å dra dit igjen liksom.

Anonymkode: 37bd2...533

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp vært en uke nordpå, i mitt "andre hjem" sammen med mann og tenåringsbarn.

Reiser to uker med de samme menneskene til Kreta om et par uker.

Anonymkode: 3a09a...f12

AnonymBruker
Skrevet

To uker i Hellas: Athen, Milos og Santorini. Helt fantastisk og uten jordskjelv til og med🌞🥰🇬🇷

Anonymkode: 19550...570

Skrevet

Er par uker i Danmark med venner og et par småturer i Norge. 

Skrevet

Golftur i Bulgaria

Skrevet

Kroatia og så blir det hytta og noen spontane utflukter  :)

• Liker 1
Skrevet

Reiser til Varna og Wien i august. Det blir tredje ferie ferie utenlands i år. Det går greit når man ikke har utgifter til verken barn, bil, båt eller hytte. Reiser alene. 

• Liker 1
Skrevet

Italia med mannen

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i Portugal og skal være her ei litta uke

Anonymkode: d284a...fa1

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tok meg dagstur til Sverige her tidligere. Og så skal jeg til hjembyen min i tre uker. Jeg kunne fått bra mye utenlandstur for samme prisen. Men så var det familie og hjemlengsel da.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En uke i Edinburgh med ei venninne, bilferie i Norge/Vestlandet med familie og ellers camping samt være med venner.

Anonymkode: ff3a7...592

AnonymBruker
Skrevet

En uke på mallorca. :) Første ferien med mannen, og ingen av oss har reist på nærmere 10 år, pga økonomi. Gleder oss veldig 🥰

Ellers håper jeg på å kunne låne hytta til svigers en ukes tid, da vi trives godt der også. :)

Anonymkode: 955e2...434

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...