AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni 😊👍 Hva hadde dere tenkt? Er han interessert eller ikke? Anonymkode: b943b...963
Te- Presten Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Hva annet en emojier har du å gå ut fra? Har dere pratet ansikt? Møttes dere via felles kjente? Eller online? Vi, og ingen andre, kan avgjøre romantisk interesse ut fra 2 emojier. Det må være en kontekst til dette. Hva tror du da? Virker han interessert ut fra andre tegn og signaler? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😊👍 Hva hadde dere tenkt? Er han interessert eller ikke? Anonymkode: b943b...963 Hvilke ord bruker han? Lettere å finne ut om han er interessert eller ikke basert på hva han sier og hvilke ord han bruker. 😅 Anonymkode: e9ac9...bfb
Q2012 Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Det kommer helt an på hvilket melding de brukes i. Jeg bruker også ofte den første emoij uten å være interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Det er ganske nøytrale smileyer, som jeg ville tolket som generelt positiv respons. Helt umulig å tolke interesse ut fra disse smileyene uten å vite mer om ham. Anonymkode: 56735...981 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Slutt å heng deg opp i emojier. Et smil er alltid bra og tommel opp betyr at noe er bra. Anonymkode: 8157f...5f8 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Jeg har lurt på det samme av samme grunn. Vi kjenner egentlig ikke hverandre, ses kanskje en gang i mnd pga jobb. Tekstmld handlet om jobbting, så sånn sett har det sikkert ingen betydning. Grunnen til at jeg likevel lurer er at h*n er ikke typen til å sende emojies, i utgangspunktet oppfattes h*n nokså formell i kommunikasjonen. I tillegg kom den i etterkant av et møte der han så så intenst på meg at jeg fikk skikkelig høy puls. Sånn at jeg følte han så «inn» i sjela mi, at alle rundt forsvant i noen sekunder. Uansett, jeg har konkludert med at jeg har overtenkt dette og lagt det vekk😅 Anonymkode: 6ee75...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Du må ikke se på emojier! Hva gjør han? Initiativ? Handlinger? En mann som ikke er tydelig eller direkte er bare forvirrende... Anonymkode: 8fe22...bcf
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må ikke se på emojier! Hva gjør han? Initiativ? Handlinger? En mann som ikke er tydelig eller direkte er bare forvirrende... Anonymkode: 8fe22...bcf Anonymkode: 8fe22...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Hinter han om å gi deg en tommel i rumpa? Anonymkode: 1ff9d...103
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hinter han om å gi deg en tommel i rumpa? Anonymkode: 1ff9d...103 Eller kanskje han vil ha tommel i lommeboka. Anonymkode: 64806...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå