Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om jeg favoriserer Temu?   har handlet mange kjoler på Zavanna og andre butikker.  Kjolene på zavanna var veldig fine for noen år siden. Nå så jeg dem hadde en fin kjole men til 900, mulig jeg går tilbake og kjøper den, men den er for dyr.Også kjøpt flere på Zizzy, men ikke på noen år.  HM har ikke hatt en fin kjole på årevis. Kanskje jeg er ser, men det er det mange som er.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste byer og tettsteder har mange av kjedebutikker. Der får alle typer priser. 

Anonymkode: 5349b...fda

Du får lese hva jeg skriver en gang til

Anonymkode: 9c606...66b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De fleste byer og tettsteder har mange av kjedebutikker. Der får alle typer priser. 

Klærne i kjedebutikker er jo noe av de kjedeligste som finnes. Med enkelte unntak er de ikke av spesielt god kvalitet heller. For basisplagg kan det funke, men ikke om jeg hadde villet kjøpe så mye annet i dem.

Anonymkode: fc1c6...639

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har i natt sovet i en av nattkjolene fra Temu. den ble etter en snar prøv etter utpakking vasket i finvask.  Hadde en fin natt og har ikke fått noen av utslett eller ubehag etter natten. Det var en blodrød lang kjole i blankt stoff.  Blir en ny til natten.

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 21.36):

Ikke rart butikker legges ned i dette lande. Her støtter jeg butikkene i byen min og områder rundt. Ønsker at ting skal overleve . Liker ikke døde byer.

Jeg har vert rundt og sett på klær i sommer.  Finner sjeldent noe som jeg liker, eller så prisen veldig høy. Kjedene må få inn mer lekkert tøy.

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (11 minutter siden):

Jeg har vert rundt og sett på klær i sommer.  Finner sjeldent noe som jeg liker, eller så prisen veldig høy. Kjedene må få inn mer lekkert tøy.

Hva er det blanke stoffet, da? Polyester, som er et skikkelig drittmateriale, eller viskose?

Anonymkode: ebf9a...dd5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 21.36):

Ikke rart butikker legges ned i dette lande. Her støtter jeg butikkene i byen min og områder rundt. Ønsker at ting skal overleve . Liker ikke døde byer.

Men forbruket må ned, og det er altfor mange klesbutikker, spesielt for kvinner.

Anonymkode: 01ba4...349

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det blanke stoffet, da? Polyester, som er et skikkelig drittmateriale, eller viskose?

Anonymkode: ebf9a...dd5

Bryr meg ikke om hva stoffet er, bare det er fint og jeg føler meg bra i det. Miljøhysteriet som går sin seiersgang bryr jeg meg ikke om. Viss det er så galt burde det vere forbudt.

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (9 minutter siden):

Bryr meg ikke om hva stoffet er, bare det er fint og jeg føler meg bra i det. Miljøhysteriet som går sin seiersgang bryr jeg meg ikke om. Viss det er så galt burde det vere forbudt.

Ja, det er jo nettopp det mange av stoffene du finner i Temu-klær er i mange land: forbudt.

Du kjøper bevisst ting som er forbudt i Norge, mens du sier at "det burde vært forbudt"?? Er du helt med?

Anonymkode: 3cb72...5cc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo nettopp det mange av stoffene du finner i Temu-klær er i mange land: forbudt.

Du kjøper bevisst ting som er forbudt i Norge, mens du sier at "det burde vært forbudt"?? Er du helt med?

Ja jeg er med. Om ikke myndighetene vurdere en var som skadelig så kjøper jeg den.  Jeg spiser mye kjøtt, bryr meg ikke om bedrevitere som er i mot det. Jeg er en livsnyter.

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (4 minutter siden):

Ja jeg er med. Om ikke myndighetene vurdere en var som skadelig så kjøper jeg den.  

Men du vet jo ikke hva norske myndighetene ville sagt om varen, når du bestiller dem fra Temu. Kina er ikke underlagt norsk lov, bare sånn i tilfellet du ikke visste det. 

Skrevet
LiseTV skrev (På 12.9.2025 den 12.43):

Stoffet er silke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...