LiseTV Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Hei jeg fikk en dag 6 nattkjoler fra Temu, veldig fine kjoler, ikke sett så fine kjoler på butikker. Ikke rart at folk bestiler på nettet. Har ikke rukket annet en prøve på, må i vaskemaskinen på lett vask uten sentrufugering. Blir en av dem til natten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Man kan bestille på nettet fra mange andre steder enn temu. Du gjør som du vil, men jeg hadde aldri i verden bestilt derfra. Foretrekker bomull, lin og eventuelt viskose. Ikke plast. Anonymkode: 33af2...06c 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Og dette trenger du å dele med verden fordi...? Anonymkode: ecf28...3af 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni LiseTV skrev (31 minutter siden): Hei jeg fikk en dag 6 nattkjoler fra Temu, veldig fine kjoler, ikke sett så fine kjoler på butikker. Ikke rart at folk bestiler på nettet. Har ikke rukket annet en prøve på, må i vaskemaskinen på lett vask uten sentrufugering. Blir en av dem til natten. Link? Så vi kan vurdere om vi er enig med deg? Anonymkode: e2a14...b77 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og dette trenger du å dele med verden fordi...? Anonymkode: ecf28...3af Jeg tror vedkommende har som sin misjon om å dele hver gang hun bestiller klær fra Temu. Har sett det i tråden «Hva har du kjøpt (…)» Anonymkode: fc1c6...639 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Ikke rart butikker legges ned i dette lande. Her støtter jeg butikkene i byen min og områder rundt. Ønsker at ting skal overleve . Liker ikke døde byer. Anonymkode: 5349b...fda 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Er det ikke mye syntetisk i de klærne fra Temu? Anonymkode: 13957...a51 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke rart butikker legges ned i dette lande. Her støtter jeg butikkene i byen min og områder rundt. Ønsker at ting skal overleve . Liker ikke døde byer. Anonymkode: 5349b...fda Vel, you do you. Jeg kunne også støttet butikker i nærområdet, men dessverre tar de 6000 for en regnkåpe der jeg kan kjøpe en like god regnkåpe for sparkjøp for 400. Vanntett er faktisk vanntett. Eller jeg kan kjøpe den for 50 på temu. Jeg ønsker også at ting skal overleve - inkludert meg selv! Rett og slett. Jeg bor i en større by i dette landet og for all del det er greit med variasjon- så lenge en liker det alle andre liker, som selvfølgelig er en ironi. Ønsker en noe litt annerledes så må en enten opp i penger til pengesummer som ikke egner seg på trykk eller så må en se seg om i utlandet. Jeg er ikke verken for eller imot temu eller for eller imot ts sine nattkjole men det er ikke til å komme fra at om en ikke ønsker kjedebutikker klær eller ikke nødvendigvis ønsker å investere 7090 for et klesplagg så må en se til utlandet. De har mer utvalg for de som ikke ønsker basic bitch klær som ikke koster en formue. Det er ikke rart butikker legges ned her I landet med de prisene til det magre utvalget de har! Anonymkode: 9c606...66b 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni LiseTV skrev (8 timer siden): Hei jeg fikk en dag 6 nattkjoler fra Temu, veldig fine kjoler, ikke sett så fine kjoler på butikker. Ikke rart at folk bestiler på nettet. Har ikke rukket annet en prøve på, må i vaskemaskinen på lett vask uten sentrufugering. Blir en av dem til natten. Kan du dele link? Eller er dette en skrytetråd uten at du har kjøpt noe? Anonymkode: e2a14...b77 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Enig med deg akkurat når det gjelder nattkjoler. Temu har mange sexy nattkjoler til en billig penge. Noe det er ett snevert utvalg av i fysisk butikk I Norge. Anonymkode: 73c12...c05 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Ufattelig harry å handle på temu, og enda mer harry å skryte av det på nett. Om man trenger 6 (!) nye nattkjoler på én gang er det mange andre steder man kan handle på nett som er mer bærekraftig. Anonymkode: c6bf3...41c 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vel, you do you. Jeg kunne også støttet butikker i nærområdet, men dessverre tar de 6000 for en regnkåpe der jeg kan kjøpe en like god regnkåpe for sparkjøp for 400. Vanntett er faktisk vanntett. Eller jeg kan kjøpe den for 50 på temu. Jeg ønsker også at ting skal overleve - inkludert meg selv! Rett og slett. Jeg bor i en større by i dette landet og for all del det er greit med variasjon- så lenge en liker det alle andre liker, som selvfølgelig er en ironi. Ønsker en noe litt annerledes så må en enten opp i penger til pengesummer som ikke egner seg på trykk eller så må en se seg om i utlandet. Jeg er ikke verken for eller imot temu eller for eller imot ts sine nattkjole men det er ikke til å komme fra at om en ikke ønsker kjedebutikker klær eller ikke nødvendigvis ønsker å investere 7090 for et klesplagg så må en se til utlandet. De har mer utvalg for de som ikke ønsker basic bitch klær som ikke koster en formue. Det er ikke rart butikker legges ned her I landet med de prisene til det magre utvalget de har! Anonymkode: 9c606...66b Har sett den nøyaktige samme regnkåpen ( sister rain ,norsk produsert) på en utenlandsk nettside til lavere pris enn hva produsenten selv gav til pris. En er jo opp i samme pris så og si med toll og frakt men enig med deg. Å hevde en får så mye mer ved å handle lokalt er bare tull. Norge har lavt og dårlig utvalg til skam dårlige priser når en ser mot det utenlandske markedet. På Temu betaler en heller ingen toll og ekstra avgifter som selvsagt spiller inn mot markedet. De har utvalget, de har prisene, det er opp til folket, og folket handler faktisk på Temu, slik folk handler på kiwi, rema, prix ets fremfor å ta all dagligvarehandelen på meny, der det er dyrest. Noe kjøper en på meny og noe kjøper en her i Norge, men en er komplett idiot om en kjøper alt på den lokale sjappa og tror det er det beste, med det beste utvalget til den beste prisen. Anonymkode: 2c8b4...c46 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, you do you. Jeg kunne også støttet butikker i nærområdet, men dessverre tar de 6000 for en regnkåpe der jeg kan kjøpe en like god regnkåpe for sparkjøp for 400. Vanntett er faktisk vanntett. Eller jeg kan kjøpe den for 50 på temu. Jeg ønsker også at ting skal overleve - inkludert meg selv! Rett og slett. Jeg bor i en større by i dette landet og for all del det er greit med variasjon- så lenge en liker det alle andre liker, som selvfølgelig er en ironi. Ønsker en noe litt annerledes så må en enten opp i penger til pengesummer som ikke egner seg på trykk eller så må en se seg om i utlandet. Jeg er ikke verken for eller imot temu eller for eller imot ts sine nattkjole men det er ikke til å komme fra at om en ikke ønsker kjedebutikker klær eller ikke nødvendigvis ønsker å investere 7090 for et klesplagg så må en se til utlandet. De har mer utvalg for de som ikke ønsker basic bitch klær som ikke koster en formue. Det er ikke rart butikker legges ned her I landet med de prisene til det magre utvalget de har! Anonymkode: 9c606...66b De fleste byer og tettsteder har mange av kjedebutikker. Der får alle typer priser. Anonymkode: 5349b...fda 1
Sigrid<3 Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke mye syntetisk i de klærne fra Temu? Anonymkode: 13957...a51 Jeg tror jeg har hørt at de kan ha farlige stoffer i seg 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Jeg har aldri handlet der, og skal heller ikke. Men jeg liker nattkjoler i bomull, og har kjøpt på cellbes og bonprix. Det var på nett. Om jeg drar til byen er det på cubus f.eks. Anonymkode: 15402...08e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke mye syntetisk i de klærne fra Temu? Anonymkode: 13957...a51 Det trodde jeg også det var, men mesteparten av det jeg har kjøpt derfra puster kjempebra og ser ut som og føles som bomull eller bomullsviskose. Men et par plagg har dog sett ut som plast og føltes som plast. Og da mener jeg som plast, ikke som et syntetisk tekstil. Men generelt er jeg kjempeimponert over både utseendet, følelsen, passformen og ikke minst holdbarheten til Temu-klærne. Og herregud så mye komplimenter jeg får for de! Anonymkode: 1f499...f97 1 1
LiseTV Skrevet 24. juni Forfatter #18 Skrevet 24. juni Sigrid<3 skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg har hørt at de kan ha farlige stoffer i seg Det er vel slik med alt prodsert i Kina. Vasker alt før bruk.
LiseTV Skrevet 24. juni Forfatter #19 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du dele link? Eller er dette en skrytetråd uten at du har kjøpt noe? Anonymkode: e2a14...b77 Får ikke lagt inn bilder lenger, jobber med saken.
LiseTV Skrevet 24. juni Forfatter #20 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har aldri handlet der, og skal heller ikke. Men jeg liker nattkjoler i bomull, og har kjøpt på cellbes og bonprix. Det var på nett. Om jeg drar til byen er det på cubus f.eks. Anonymkode: 15402...08e Ikke så fine kjoler der, og mye dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå