Gå til innhold

Silikon,amming og kuler i brystet

Fremhevede innlegg

Gjest lilymama
Skrevet

Hei! :)

Kjempe flott forum! Lurer på om noen kan hjelpe meg med et spørsmål.

For noen år tilbake tok jeg en operasjon for brystforstørrelse (silikon). Har aldri hatt noe problemer med dette, og har vært kjempe fornøyd med resultatet. For et års tid siden fikk jeg en liten datter. Ammet henne til hun var rundt 8 mnd uten noe problem. Men oppdaget mens jeg ammet at jeg hadde noen små kuler (kjennes ut som små erter) i det ene brystet. Tenkte at dette sikkert var tette melkekanaler, og lot det gå en tid før jeg kontaktet lege siden de ikke gikk bort. Legen trodde ikke det var noe skummelt i det hele tatt, men at jeg hadde rett om at det nok var kjertlene. Men for sikkerhets skyld, for å berolige meg, så sente de meg til sykehuset hvor jeg skulle få mammografi. Da jeg kom dit skulle jeg først undersøkes av en lege der, før selve mammografien. Han undersøkte meg, og sa at jeg ikke trengte noe mammografi, dette var ikke noe å bry seg med. Så det var jo deilig.

Men det jeg egentlig lurer på er hvor lenge slike kjertler kan sitte i, for jeg har dem fortsatt og jeg har ikke ammet på et halvt år. "Kulene" beveger seg nesten når jeg trykker på dem..litt rart. Er litt små bekymret igjen siden de ikke har gått vekk..

Noen med erfaring....?!?!

Tar i mot alle gode svar med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

få en undersøkelse. jeg har selv silikon, og er litt redd for at protesene skal sprekke, hadde jeg funnet kuler ville jeg absolutt blitt undersøkt skikkelig, gjerne med ultralyd. (brukes visst på silikonbryst)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar... :)

blir nok til at jeg bestiller en time.. er jo litt bekymret. Tror ikke det er silikonen som har sprukket, er mer redd det er ondartede kuler av noe slag...skummelt.. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...