Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det har skjedd i perioder fra mars, så ikke bare ei gang. Lager ikke drama, jeg bare mister litt interesse og blir likegyldig. 

Anonymkode: dff60...db5

....men likevel fortsetter du. Her må du dessverre ta hintet og tro på mangelen på action fra hans side. 

Anonymkode: 3471a...a80

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig er det enkelt TS, slutt å ta initiativ og se hva som skjer, enten skjønner han at han må legge inn et gear til eller så er det selvsluttet og du trenger ikke være en "virrehøne" lengre ❤️ jeg hadde ikke orket etter så kort tid med dating at ting skurret.. Det er i starten man viser sine beste sider tenker jeg, så kommer alle småtingene frem etterhvert som man må overse :P 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (12 timer siden):

Egentlig er det enkelt TS, slutt å ta initiativ og se hva som skjer, enten skjønner han at han må legge inn et gear til eller så er det selvsluttet og du trenger ikke være en "virrehøne" lengre ❤️ jeg hadde ikke orket etter så kort tid med dating at ting skurret.. Det er i starten man viser sine beste sider tenker jeg, så kommer alle småtingene frem etterhvert som man må overse :P 

Han sier bare han vil ta alt sakte, er så kjedelig. Idag skal han hente meg, men han sier ingenting om at han gleder seg. Trodde det var litt vanlig jeg. Skal jeg godta at han bare er helt avslappet? Er man litt interessert så er man litt i giret også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han sier bare han vil ta alt sakte, er så kjedelig. Idag skal han hente meg, men han sier ingenting om at han gleder seg. Trodde det var litt vanlig jeg. Skal jeg godta at han bare er helt avslappet? Er man litt interessert så er man litt i giret også. 

Jeg er enig med deg i at det er grenser for tilbakelent, men hva vet jeg - kanskje han rett og slett bare er en treig type 😝 Men når det ikke hjelper si noe og det ikke er et alternativ å ikke si noe - hva står du igjen med? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (38 minutter siden):

Jeg er enig med deg i at det er grenser for tilbakelent, men hva vet jeg - kanskje han rett og slett bare er en treig type 😝 Men når det ikke hjelper si noe og det ikke er et alternativ å ikke si noe - hva står du igjen med? 

Jeg blir hentet snart. Men alt er så tafattlig, jeg spurte om vi skulle ses idag. Han " Ja men det må vi få til". Så avtalte vi igår at han skulle hente meg. Idag har han ikke nevnt noe, bare sagt at hsn slutter kl da og da. Jeg måtte spørre igjen om det ble til at han hentet, da skrev han bare " Ja jeg bare henter"🙂

Er så kjedelig når det går så treigt. 

Vurderer å avslutte dette.... Men ikke ikveld, han har jobbet mye nå og er nok sliten. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg blir hentet snart. Men alt er så tafattlig, jeg spurte om vi skulle ses idag. Han " Ja men det må vi få til". Så avtalte vi igår at han skulle hente meg. Idag har han ikke nevnt noe, bare sagt at hsn slutter kl da og da. Jeg måtte spørre igjen om det ble til at han hentet, da skrev han bare " Ja jeg bare henter"🙂

Er så kjedelig når det går så treigt. 

Vurderer å avslutte dette.... Men ikke ikveld, han har jobbet mye nå og er nok sliten. 

Hvorfor spurte du om dere skulle ses i dag? Hvorfor fulgte du opp IGJEN om det ble til at han hentet. Her tenker jeg du må ta litt ris på egen ræv. Gi han en sjanse. Du er for på og kontrollerende. Hva er det som går treigt når dere har avtalt at han skal hente deg, så er han på jobb og så forventer du at han skal sende en ekstramelding om at han henter deg? Tror jeg hadde blitt forvirret av deg her jeg også. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden):

Hvorfor spurte du om dere skulle ses i dag? Hvorfor fulgte du opp IGJEN om det ble til at han hentet. Her tenker jeg du må ta litt ris på egen ræv. Gi han en sjanse. Du er for på og kontrollerende. Hva er det som går treigt når dere har avtalt at han skal hente deg, så er han på jobb og så forventer du at han skal sende en ekstramelding om at han henter deg? Tror jeg hadde blitt forvirret av deg her jeg også. 

Jeg tenker litt motsatt... Hvorfor følge opp fordi han er jo helt tydelig ikke interessert nok. 

Ingenting ts gjør eller ikke gjør vil kunne endre det nå, på det stadiet de har kommet til. Dødfødte greier...

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg regner med at du av utrygg tilknytningsstil? På engelsk anxious attachment style?  

Har du lest deg opp på dette? Det er løsningen for å finne en god partner - jobb med deg selv for å få tilknytningen din over til trygg tilknytning! Du vil se enorm forskjell i datingmønsteret ditt nesten med det samme. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 11.16):

Eller er det innafor? 

Vi har datet eingod stund, siden begynnelsen av mars. Jeg tar initiativ til å møtes, spør han alltid, han sjeldent. 

Jeg har nevnt dette for han ett par ganger men han sier jeg må slutte å tenke og overdranatisere alt. Slo meg til ro med det, men igjen føles det sånn og jeg var på nippen ved å gi opp. Han kaller meg virrehøne osv fordi han føler jeg vingler så. Er det rart? Jeg gir uttrykkelig beskjed om at jeg trenger at han gir meg mer. 

Kan han ikke bare gi meg opp da? Ser ikke ut som han helt vil det. 

Tror du har tråkket over den datingsgrensen, sats på en annen, og du vil se forskjell. Da er det nok  han som tar initiativ. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 11.28):

Men hvorfor ringer han meg med ei gang og sier jeg må roe ned litt, ikke overtenke alt mulig, sier han. Ved det ender det jo opp med at vi fortsetter og han kan gi meg litt ekstra akkurat da. Snart er jeg konsekvent og sier nok er nok. Han burde absolutt være mer på om han er interessert ja. Her om dagen spurte jeg om vi skulle finne på noe dagen etter, men han hadde muligens barna. Så skrev han en mld senere om at han hadde ikke barna likevel, men han svarte fortsatt ikke på spm mitt. 

Jeg slettet tinder og han sier han ikke vet om han har tinder. Han er så tiltaksløs. 

Ta ansvar for deg selv, og sett deg selv først. Han der og du kommer aldri til å bli noe bra. Han bruker deg, og groomer deg, akkurat nok til at du lever i håpet. 

Selvfølgelig har han tinder og selvfølgelig lyver han til deg.

Anonymkode: c761a...e63

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener så mange av dere at hun skal slutte å ta initiativ? Dvs en dramatisk endring i oppførsel, og en unaturlig oppførsel for ts. 

Det er jo ganske klart her at han ønsker ikke å tilpasse seg henne. Hun er usikker på han og er åpen med han om det. Likevel presterer han å si at han "ikke vet om han er på Tinder lenger".

Det er jo ikke noe vits at ts seigpiner seg selv ved å endre adferd ovenfor en som uansett ikke forstår. Og ut fra beskrivelsen av han slår han meg som en person som tvert imot hadde funnet det behagelig om "maset" til ts roer seg. Og om det så på ett eller annet tidspunkt hadde gått opp et lys for han, ville det antagelig tatt lang tid. Jeg har gjort samme tabben selv, eneste det resulterte i var at jeg ikke klarte å konsentrere meg om andre ting enn å sjekke telefonen, håpe at i dag er dagen han endelig forstår det, osv. Det skjedde aldri, og jeg hadde kastet bort masse tid på seigpine meg selv ved å leve i håpet. 

Jeg mener ts bare burde avslutte med han. Fortelle ærlig og rolig grunnen til det. Skille han mot formodning mene alvor med ts så våkner han i alle fall når hun går fra henne. Og hvis ikke, så slipper hun i alle fall å lure mer. Skilles som venner hvor man ønsker hverandre alt godt.

Anonymkode: f3ebd...659

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han vet ikke om han har Tinder… lol. 

Anonymkode: 6eef3...cfd

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Cartman
Skrevet

Er ikke dette ganske klassisk da? Damer maser, menn klager over masingen og damen overtenker svarene fra mannen. Dette er helt normalt. Ville ikke tenkt mer på det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vet ikke om han har Tinder… lol. 

Anonymkode: 6eef3...cfd

Ja, den var dagens 😅 Naiviteten lenge leve... 

Ts, har han her barn?? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tenker litt motsatt... Hvorfor følge opp fordi han er jo helt tydelig ikke interessert nok. 

Ingenting ts gjør eller ikke gjør vil kunne endre det nå, på det stadiet de har kommet til. Dødfødte greier...

Ja jeg var hos han igår. Prøvde å prate litt om oss, men nytter ikke å spørre han rett ut "hva føler du for meg?". Han sa at han orket ikke å stresse, han vil ta det rolig fordi han har barn å ta hensyn til. Han hadde datet to stk tidligere (halvt år med begge) men dauet ut, så han sa han da var glad han ikke hadde introdusert barna. Fordi de kom til å bli lei seg. 

Han spør ikke meg om noe. Fjaser bare å igjen sier "for humor" , nå må du roe hodet ditt litt. Vi kan gå å kino en dag sa han etter at jeg sa st vi må jo ut blant folk. Ikke bare være inne. 

Men han gir meg ikke noe? Er ikke sånn jeg skal ha kjærligheten. Men nå begynner jeg å tenke litt på andre menn for å være ærlig😅🙈 Han sa også at han aldri ble lei seg om det ikke gikk veien, da var det bare å børste det av seg. Virker litt kald og følelsesløs kanskje? 

Jeg kommer ikke til å gi noe særlig mer nå å håper den rette tar meg med storm snart. På kvelden hadde vi sex, mørkt rom og det ga meg ingenting. Han virket ikke opptatt av meg. Er så kjedelig når kjærligheten aldri klaffer... 

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, den var dagens 😅 Naiviteten lenge leve... 

Ts, har han her barn?? 

Ja han har barn. 

Jeg glemte å spørre han om han fortsatt har tinder, jeg har jo slettet min, så kan ikke se. Han har garantert tinder enda. 

Bør jeg stille et ultimatum? At han får slette tinder hvis han er gira på meg. I mai skulle abonnement hans gå ut og han sa da han skulle slette det. Føler han lyver også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja han har barn. 

Jeg glemte å spørre han om han fortsatt har tinder, jeg har jo slettet min, så kan ikke se. Han har garantert tinder enda. 

Bør jeg stille et ultimatum? At han får slette tinder hvis han er gira på meg. I mai skulle abonnement hans gå ut og han sa da han skulle slette det. Føler han lyver også 

Bare å være ærlig å si "jeg kjenner at dette mellom oss ikke kommer til å fungere. Avslutter dette her og nå. Lykke til videre" 

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at om han virkelig var interessert i noe seriøst med deg ville han ha spurt om å være kjærester for lenge siden. Gutter i dag virker utrolig tafatte og livredde for forpliktelser. Enten må du slå deg til ro med å få lite fra han og slutte og mase, eller så må du gå videre og date andre. Dere er ikke kjærester så du har jo egentlig ingen rett til å forvente noe fra han. 

Anonymkode: 56daa...5cf

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker at om han virkelig var interessert i noe seriøst med deg ville han ha spurt om å være kjærester for lenge siden. Gutter i dag virker utrolig tafatte og livredde for forpliktelser. Enten må du slå deg til ro med å få lite fra han og slutte og mase, eller så må du gå videre og date andre. Dere er ikke kjærester så du har jo egentlig ingen rett til å forvente noe fra han. 

Anonymkode: 56daa...5cf

Det er sant. Er bare redd for å gå glipp en sjanse her. Jeg har egentlig ikke lyst å møte han å si det, aller helst har jeg lyst å bare la det dø ut så jeg slipper å si det. 

Vet ikke? 

Jeg har jo prøvd tidligere å sagt det at jeg mister litt interesse når han gir så lite, men da prøver han å rette det opp igjen å si at Ja men vi skal jo ut å finne på noe etterhvert osv. 

Han vil ikke gi helt slipp heller virker det som.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja han har barn. 

Hvorfor skal du stille et ultimatum når du i innlegget før beskriver at dere har det ganske kjedelig og dødt? 

Skal du utøve makt bare fordi?? 

Han er ikke interessert i deg, og jeg forstår ikke hvorfor du er interessert i han. Let it go. Ikke still noen ultimatum. Ultimatum er for etablerte forhold som virkelig er verdt å kjempe for. 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...