Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det innafor? 

Vi har datet eingod stund, siden begynnelsen av mars. Jeg tar initiativ til å møtes, spør han alltid, han sjeldent. 

Jeg har nevnt dette for han ett par ganger men han sier jeg må slutte å tenke og overdranatisere alt. Slo meg til ro med det, men igjen føles det sånn og jeg var på nippen ved å gi opp. Han kaller meg virrehøne osv fordi han føler jeg vingler så. Er det rart? Jeg gir uttrykkelig beskjed om at jeg trenger at han gir meg mer. 

Kan han ikke bare gi meg opp da? Ser ikke ut som han helt vil det. 

Anonymkode: dff60...db5

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Han er ikke interresert. Du er god å ha mens han leter videre etter noen bedre.

La mannen vise interesse/takontakt. Ikke vær den eneste som drar forholdet frem.

Endret av Ny Bruker
  • Liker 30
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller er det innafor? 

Vi har datet eingod stund, siden begynnelsen av mars. Jeg tar initiativ til å møtes, spør han alltid, han sjeldent. 

Jeg har nevnt dette for han ett par ganger men han sier jeg må slutte å tenke og overdranatisere alt. Slo meg til ro med det, men igjen føles det sånn og jeg var på nippen ved å gi opp. Han kaller meg virrehøne osv fordi han føler jeg vingler så. Er det rart? Jeg gir uttrykkelig beskjed om at jeg trenger at han gir meg mer. 

Vær hyggelig, men la ballen ligge hos han neste gang. 

Hører du ikke noe, gir du han opp i stedet for å bli gitt opp. Ta kontrollen over deg selv og ditt liv, ikke la deg styre av noen andre. 

Anonymkode: 9bce4...cd0

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eller er det innafor? 

Han manipulerer deg. Gjør deg selv en tjeneste og styr unna han her...

Anonymkode: adb86...104

• Liker 10
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
Ny Bruker skrev (4 minutter siden):

Han er ikke interresert. Du er god å ha mens han leter videre etter noen bedre.

La mannen vise interesse/takontakt. Ikke vær den eneste som drar forholdet frem.

Men hvorfor ringer han meg med ei gang og sier jeg må roe ned litt, ikke overtenke alt mulig, sier han. Ved det ender det jo opp med at vi fortsetter og han kan gi meg litt ekstra akkurat da. Snart er jeg konsekvent og sier nok er nok. Han burde absolutt være mer på om han er interessert ja. Her om dagen spurte jeg om vi skulle finne på noe dagen etter, men han hadde muligens barna. Så skrev han en mld senere om at han hadde ikke barna likevel, men han svarte fortsatt ikke på spm mitt. 

Jeg slettet tinder og han sier han ikke vet om han har tinder. Han er så tiltaksløs. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vær hyggelig, men la ballen ligge hos han neste gang. 

Hører du ikke noe, gir du han opp i stedet for å bli gitt opp. Ta kontrollen over deg selv og ditt liv, ikke la deg styre av noen andre. 

Anonymkode: 9bce4...cd0

Takk🩷 er bare litt slitsomt. 

Har han rett med at jeg er surrehue og vinglete? Hvem hadde ikke reagert på dette. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har han rett med at jeg er surrehue og vinglete? Hvem hadde ikke reagert på dette. 

Jeg tipper det er, bevisst eller ubevisst, en avledningsmanøver for å dra oppmerksomheten bort fra poenget ditt. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Du vil mer enn han...

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere kommuniserer dårlig, har ulik grad av følelser og behov og rett og slett er en ufattelig dårlig match.

Anonymkode: b3c1a...719

• Liker 7
Skrevet

Gå videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som "breadcrumbing". Han er nok ikke kjempeinteressert...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men hvorfor ringer han meg med ei gang og sier jeg må roe ned litt, ikke overtenke alt mulig, sier han. Ved det ender det jo opp med at vi fortsetter og han kan gi meg litt ekstra akkurat da. Snart er jeg konsekvent og sier nok er nok. Han burde absolutt være mer på om han er interessert ja. Her om dagen spurte jeg om vi skulle finne på noe dagen etter, men han hadde muligens barna. Så skrev han en mld senere om at han hadde ikke barna likevel, men han svarte fortsatt ikke på spm mitt. 

Jeg slettet tinder og han sier han ikke vet om han har tinder. Han er så tiltaksløs. 

Han vet ikke om han har tinder? Slutt å ta kontakt med han. La han kontakte deg og avtale møte. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det innafor? 

Kanskje vi mennesker rett og slett er for flinke til å tolke signaler, og for dårlige til å faktisk snakke sammen. Det er som om vi tror vi har fått utdelt en slags magisk evne til å vite hva andre egentlig mener, så vi slipper å spørre. Men det funker sjelden sånn.

Når én person føler seg usikker og uttrykker behov, og den andre avviser det med «du overtenker», så skjer det noe viktig: Kommunikasjonen stopper opp. Ikke fordi én har rett og én tar feil, men fordi behovet ikke blir møtt. Da hjelper det lite hva som var ment, eller hvor logisk det virker fra den andres side.

Det er ikke mas å be om noe man trenger, men det er slitsomt å føle at man ber om det alene.

Noen ganger er ikke spørsmålet «er jeg for krevende», men «blir jeg faktisk sett?».

Og det får man ikke svar på uten å ta et steg tilbake, eller opp og se på hele dynamikken uten å gå seg vill i detaljene.

Anonymkode: 12091...a89

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Når pleier han å ringe deg for å roe deg ned? Etter at du sender dramatiske avslutningsmeldinger for datingen? 😬

Høres ut som om du investerer veldig mye mer i dette enn ham. Jeg tror dessverre at han bare syns du er kjekk å ha for tilgang på sex og kos mens han leter videre etter en varig partner. 

Han er jo ikke bra for deg. Du føler deg usikker og utrygg. Finn deg heller en trygg mann som tør å vise at det er deg han vil ha. Og ikke gå for skilte menn med særkullsbarn, det er en blytung bagasje som svært mange angrer på å dra inn i livet sitt...

Anonymkode: eb9d0...a66

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Eller er det innafor? 

En mann som er interessert i å bli bedre kjent, viser det ganske tydelig. Da er han "på" og ivrig etter å møtes. 

For meg høres det ut som at han ikke er like interessert i å bli kjent, som det du er 🤔 En sånn vingle-petter av en fyr, hadde jeg ikke orket å forholde meg til 🤔 Move on! 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke tiltaksløs, han beveger seg jo på en måte som gjør at han får beholde det som passer han: han har deg som en halvveis relasjon, samtidig som han nok er åpen for andre også. Jeg regner med at dere har sex? Det er jo da grunnen til at han ikke ønsker å miste deg, ergo ikke ønsker å miste tilgang til sexen. Han liker ikke deg nok til å investere i deg, dessverre. 

Anonymkode: 3471a...a80

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått videre. Datet selv en fra februar, vi har vært kjærester i 1 mnd nå. Han ville være kjæresten min i flere uker før jeg sa ja.

Anonymkode: 3112a...cff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, dater dere eller møtes dere for sex? Gjør dere ting som utenom i hjemmet, middagsdates og andre ting hvor dere blir bedre kjent?? 

Anonymkode: 3471a...a80

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er dessverre litt typisk at de legger inn innsats når de er i ferd med å miste deg… de gir akkurat nok til å holde på deg, men ikke noe mer.
Det er utrolig forvirrende og vondt! Du fortjener å være i en relasjon hvor du føler deg verdsatt og elsket! ❤️

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er ikke det! Du reagerer bare på hans adferd. Du gir opp når du ikke får noe fra han, så gir han deg akkurat nok til at du vil fortsette å prøve, så overser han behovene dine og er utydelig igjen, også gir du opp også repeat…

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...