AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Skal bytte knapper på noen plagg. Har vært innom Rainbow tekstil og Selfmade, men synes at utvalget var forferdelig dårlig. Er det noen som har noen tips? Ønsker pene og nøytrale knapper av god kvalitet Anonymkode: 86a75...914
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Glemte å si at jeg bor i Oslo, men gjerne handler på nett også Anonymkode: 86a75...914
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Husfliden Anonymkode: 7e0b7...4ae Takk for tips! Anonymkode: 86a75...914
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Strikkebutikken i byen jeg bor i har skikkelig bra utvalg av knapper. Syns ikke hobbybutikker har bra utvalg, jeg ville heller forsøkt Tjorven eller Husfliden. Generelt syns jeg kjedebutikker er dårlige, så prøver finne det jeg trenger hos uavhengige butikker. Litt dyrere - men mye bedre Anonymkode: 69220...c71 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Vet ikke helt om jeg våger å legge ut denne linken, for her er det mange flotte fristelser for oss som like sånt. Bruk god tid og sjekk igjennom og drøm dere bort. Har handlet der og opplevde god behandling og hjelp. https://www.perlehuset.no/butikk/knapper-naler 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Strikkebutikken i byen jeg bor i har skikkelig bra utvalg av knapper. Syns ikke hobbybutikker har bra utvalg, jeg ville heller forsøkt Tjorven eller Husfliden. Generelt syns jeg kjedebutikker er dårlige, så prøver finne det jeg trenger hos uavhengige butikker. Litt dyrere - men mye bedre Anonymkode: 69220...c71 Takk for tips! Anonymkode: 86a75...914
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Vet ikke helt om jeg våger å legge ut denne linken, for her er det mange flotte fristelser for oss som like sånt. Bruk god tid og sjekk igjennom og drøm dere bort. Har handlet der og opplevde god behandling og hjelp. https://www.perlehuset.no/butikk/knapper-naler Wow, her var det jammen mye å velge i! Trenger knapper til flere plagg, så det spørs om det blir en liten bestilling herfra ☺️ Anonymkode: 86a75...914 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Wow, her var det jammen mye å velge i! Trenger knapper til flere plagg, så det spørs om det blir en liten bestilling herfra ☺️ Anonymkode: 86a75...914 Denne plassen har det alltid vært hyggelig å bestille fra og "å snakke med", for jeg har trengt litt hjelp og har fått bra svar. Å drømme seg bort i alt de selger er en stor glede og bestillingen kan komme til å bli stor den også, men det er vi verdt. Jeg er glad i å ha ting som ikke alle har og her er det litt for en hver smak. Lykke til med utvelgelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Denne plassen har det alltid vært hyggelig å bestille fra og "å snakke med", for jeg har trengt litt hjelp og har fått bra svar. Å drømme seg bort i alt de selger er en stor glede og bestillingen kan komme til å bli stor den også, men det er vi verdt. Jeg er glad i å ha ting som ikke alle har og her er det litt for en hver smak. Lykke til med utvelgelsen. Tusen takk! Jeg skal huske på denne butikken Jeg kom faktisk på at Oslo har en butikk som heter «Sømsenteret». På nettsiden deres har de masse knapper, noen av dem så veldig lovende ut. Har jo vært på denne butikken før, og fikk fantastisk service sist! Tenker at det er best å ta med plaggene til butikk, slik at jeg kan se knappene sammen med plagget og få et tydelig inntrykk av hvordan det blir. Anonymkode: 86a75...914 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Jeg har kjøpt en del hos Lana Botanica, de har mange spesielle knapper. Bruker dem mest til strikking, så jeg ser ofte etter litt uvanlige knapper som passer til det jeg strikker. Har kjøpt settene deres med perlemorknapper og også mange av de håndlagde de har. Kun nettbutikk tror jeg. Anonymkode: 7121e...44d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni På Etsy finnes det et uendelig utvalg 🙂 Anonymkode: a781e...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå