Kålfrid Skrevet 24. juni #41 Skrevet 24. juni Jeg bare sett én nyhet om bryllupet. Det var dagen de giftet seg. Leser bare nrk og lokalnyheter da. Ville kanskje droppet VG og Dagbladet om sånne ting irriterer deg. 1
Christiane_W Skrevet 24. juni #42 Skrevet 24. juni Fantorangen-Oslo skrev (6 timer siden): Forsvarer allikevel ikke Se og Hør-fotografen som var på vei opp kirketrappen. Frekt og unødig, I følge sikkerhetsansvarlig for bryllupet forsøkte han også å snike seg inn på festen på Svensefjøset fredag kveld med å gå langs elva. Om det er tilfelle er det i mine øyne mer frekt enn opptrinnet ved kirken lørdag, da den festen var av mer privat karakter. https://www.vg.no/sport/i/QM6pXJ/martin-oedegaard-og-helene-spillings-bryllup-sikkerhetssjefen-hevder-fotograf-proevde-aa-snike-seg-inn 9
Fantorangen-Oslo Skrevet 24. juni #43 Skrevet 24. juni (endret) Christiane_W skrev (4 timer siden): I følge sikkerhetsansvarlig for bryllupet forsøkte han også å snike seg inn på festen på Svensefjøset fredag kveld med å gå langs elva. Om det er tilfelle er det i mine øyne mer frekt enn opptrinnet ved kirken lørdag, da den festen var av mer privat karakter. https://www.vg.no/sport/i/QM6pXJ/martin-oedegaard-og-helene-spillings-bryllup-sikkerhetssjefen-hevder-fotograf-proevde-aa-snike-seg-inn Ja, dette leste jeg. Er det mulig?!? Går over lik for å få tatt bilder med disse lang-linsene sine. Nesten på sin plass at han fikk en smekk på labben...så håper jeg det kanskje blir satt litt fokus på dette med oppførselen til noen av de verste når det er private sammenkomster. De hadde jo også droner osv som fløy over takene der, og så vidt jeg har fått med meg var det bare SE & HØR som brukte droner (kanskje flere, men jeg vet ikke). Det betyr at allikevel OM de hadde stilt seg slik at det var mulig for alle fotografene å ta et felles-bilde av brudeparet for anledningen så hadde det allikevel ikke vært nok for Se & Hør. Så lenge de oppfører seg på denne måten vil det kanskje bare bli enda mere "laken-bryllup" og hide and seek i fremtiden. De gjør det bare verre for ikke bare seg selv (fotografene i S&H), men alle fotografene. Ødelegger mere enn å etablere et "forhold". EDIT: Så dette nå: Er ikke kjent i området, men her ser det nesten ut som fotografen sitter i et tre...eller at det er en drone som filmer. (Kanskje ikke lov å legge ut her), men det er en kort snutt fra kirketrappa hvor de akkurat har kommet ut og brudeparet kysser hverandre. Etterpå ser vi videoen sneier høyt over hodet på følget som står nedenfor og rundt kirketrappen. Den ligger på www.seher....Var det ikke godt nok det da? Synes dette er mer enn nok og noe mere sniking eller vassing i elva, menge seg BLANT gjestene burde aldri ha forekommet. Endret 24. juni av Fantorangen-Oslo 2 1
Orly Skrevet 25. juni #44 Skrevet 25. juni Christiane_W skrev (9 timer siden): I følge sikkerhetsansvarlig for bryllupet forsøkte han også å snike seg inn på festen på Svensefjøset fredag kveld med å gå langs elva. Om det er tilfelle er det i mine øyne mer frekt enn opptrinnet ved kirken lørdag, da den festen var av mer privat karakter. https://www.vg.no/sport/i/QM6pXJ/martin-oedegaard-og-helene-spillings-bryllup-sikkerhetssjefen-hevder-fotograf-proevde-aa-snike-seg-inn Han fikk i tillegg også beskjed om å ikke komme nærmere brudeparet på lørdag, men hørte ikke etter, så til slutt ble han altså bært bort. Helt greit spør du meg 10
Vinnanna15 Skrevet 25. juni #45 Skrevet 25. juni Så lei at du måtte gi det en hel tråd her og gi det enda mer oppmerksomhet 🙈 3 1
Tralalalala Skrevet 25. juni #46 Skrevet 25. juni Åpen munn smil er aldri flatterende🙂↔️ Slutt å tro det ser bra ut, det funker bare i tegnefilm
Fantorangen-Oslo Skrevet 25. juni #47 Skrevet 25. juni (endret) Men, dette snudde jo litt da; Når vi ser hvordan Ellefsen behandler hun jenta (ansatt journalist i DB) som står med mobilen UTENFOR båndet. Det er heller ikke grei oppførsel fra sikkerhetsansvarlig. Hun står på off vei og filmer -utenfor- båndet. Han er fysisk, oppfører seg litt truende og river til seg mobilen hennes. Sier i ettertid at det var "for hennes sikkerhet fordi det var trafikk der". Ser ikke en bil jeg, mulig det kommer en sakte kjørende, men det er hennes ansvar og ikke hans. Endret 26. juni av Fantorangen-Oslo 4 2
Christiane_W Skrevet 25. juni #48 Skrevet 25. juni Fantorangen-Oslo skrev (2 timer siden): Men, dette snudde jo litt da; Når vi ser hvordan Ellefsen behandler hun jenta (ansatt journalist i DB) som står med mobilen UTENFOR tapen. Det er heller greit av sikkerhetsansvarlig. Hun står på off vei og filmer utenfor båndet. Han er fysisk, oppfører seg litt truende og river til seg mobilen. Sier i ettertid at det var "for hennes sikkerhet fordi det var trafikk der". Ser ikke en bil jeg, mulig det kommer en sakte kjørende, men det er hennes ansvar og ikke hans. Så den videoen nå og det er jo overhodet ikke grei oppførsel. Han følger etter henne og fremstår som ganske aggressiv. Er ikke kjent på Gjerdrum, så gjorde et kjapt søk på Google Maps. Det ser ut som kirken ligger midt på et jorde med lite bebyggelse rundt, så tviler på at det var masse biltrafikk der en lørdag, så sikkerhetsargumentet henger ikke på greip. 2 1
Fantorangen-Oslo Skrevet 25. juni #49 Skrevet 25. juni Christiane_W skrev (11 minutter siden): Så den videoen nå og det er jo overhodet ikke grei oppførsel. Han følger etter henne og fremstår som ganske aggressiv. Er ikke kjent på Gjerdrum, så gjorde et kjapt søk på Google Maps. Det ser ut som kirken ligger midt på et jorde med lite bebyggelse rundt, så tviler på at det var masse biltrafikk der en lørdag, så sikkerhetsargumentet henger ikke på greip. Enig! Så ikke en bil jeg heller. Så spørs det da, om det blir en smekk på labben, men det tror jeg ikke. Han er tidligere politibetjent og har hatt en lederrolle i politiet tidligere også så vidt jeg husker så tror neppe dette får noen følger for han personlig. 1
Justlooking Skrevet 25. juni #50 Skrevet 25. juni Martin er en person som stort sett holder privatlivet privat rett og slett. Det var noe snakk om at han hadde hatt et langvarig forhold tidligere med ei fra ungdomsårene. Ingen vet hvem det er. Men da han ble sammen med Spilling viste han etter hvert bilder fra deres privatliv. Men tror han i utgangspunktet ønsker mest å holde det privat. Men klart, har du bryllupsfest i Norge blir det litt baluba. 2
Istapp Skrevet 25. juni #51 Skrevet 25. juni Fantorangen-Oslo skrev (27 minutter siden): Enig! Så ikke en bil jeg heller. Så spørs det da, om det blir en smekk på labben, men det tror jeg ikke. Han er tidligere politibetjent og har hatt en lederrolle i politiet tidligere også så vidt jeg husker så tror neppe dette får noen følger for han personlig. Jf. nylig avlagt dom i håndkle-saken til GI, så er det lagt en presedens for hvilket nivå domfellelse skal legges på, så her kan nok ikke anmeldelsene bli henlagt. Her foreligger det videobevis og alvorlighetsgraden er større enn håndkle-episoden. 1
Nussepus Skrevet 25. juni #52 Skrevet 25. juni Orly skrev (På 23.6.2025 den 16.51): Gjør ikke noe vettugt? Det kommer nok fra noen som ikke liker fotball ja Han gjør jo ikke noe nyttig. Han er bare heldig og har talent for å løpe etter ei lærkule. Totalt bortkastet liv rett og slett. 1 1
Fantorangen-Oslo Skrevet 25. juni #53 Skrevet 25. juni Justlooking skrev (2 timer siden): Martin er en person som stort sett holder privatlivet privat rett og slett. Det var noe snakk om at han hadde hatt et langvarig forhold tidligere med ei fra ungdomsårene. Ingen vet hvem det er. Men da han ble sammen med Spilling viste han etter hvert bilder fra deres privatliv. Men tror han i utgangspunktet ønsker mest å holde det privat. Men klart, har du bryllupsfest i Norge blir det litt baluba. Han viser veldig lite, det er heller HS som viser litt, men ikke sååå mye hun heller. Men, HS viste ingenting privat tidligere år, kun fra studioet og de hun trente sammen, samt noe fra SKV. Det er bare de siste 2-3 årene hun har begynt å vise litt mere privat synes jeg. Men, langt fra i forhold til mange andre WAGs. 3
Fantorangen-Oslo Skrevet 25. juni #54 Skrevet 25. juni Istapp skrev (2 timer siden): Jf. nylig avlagt dom i håndkle-saken til GI, så er det lagt en presedens for hvilket nivå domfellelse skal legges på, så her kan nok ikke anmeldelsene bli henlagt. Her foreligger det videobevis og alvorlighetsgraden er større enn håndkle-episoden. Nå husker jeg ikke dommen i GI-saken, men nå var jo det "fysisk/psykisk" (korriger meg om jeg tar feil her) i nære relasjoner som familie og da er lovverket mye strengere...men husker ikke dommen og vet ikke hva det står i den. Uansett, time will show, det blir interessant å se...
Orly Skrevet 26. juni #55 Skrevet 26. juni Nussepus skrev (7 timer siden): Han gjør jo ikke noe nyttig. Han er bare heldig og har talent for å løpe etter ei lærkule. Totalt bortkastet liv rett og slett. Selvsagt er det ikke et totalt bortkastet liv,, for en merkelig uttalelse 4
Diamant20 Skrevet 26. juni #56 Skrevet 26. juni Istapp skrev (10 timer siden): Jf. nylig avlagt dom i håndkle-saken til GI, så er det lagt en presedens for hvilket nivå domfellelse skal legges på, så her kan nok ikke anmeldelsene bli henlagt. Her foreligger det videobevis og alvorlighetsgraden er større enn håndkle-episoden. Her er begge voksne, i motsetning til saken du refererer til der en er mindreårig og det i tillegg er snakk om vold i nære relasjoner 2
Istapp Skrevet 26. juni #57 Skrevet 26. juni Diamant20 skrev (4 minutter siden): Her er begge voksne, i motsetning til saken du refererer til der en er mindreårig og det i tillegg er snakk om vold i nære relasjoner Det er selve handlingen som er pådømt, håndkle-episoden, som kroppskrenkelse og ikke som vold i nære relasjoner. Presedens gjelder for handlinger. 1
Adrenalina1 Skrevet 26. juni #58 Skrevet 26. juni Nowayback skrev (På 22.6.2025 den 23.53): Klart fremtidig skilsmisse må feires! Må være trist å være så kynisk.God bedring. 4 1
Stonegiant Skrevet 26. juni #59 Skrevet 26. juni (endret) Kålfrid skrev (På 24.6.2025 den 11.56): Jeg bare sett én nyhet om bryllupet. Det var dagen de giftet seg. Leser bare nrk og lokalnyheter da. Ville kanskje droppet VG og Dagbladet om sånne ting irriterer deg. Enig. Dette skjønner jeg lite av. Jeg visste ikke engang at han skulle gifte seg. Jeg så én artikkel på bryllupsdagen, dét var det. Ja, jeg leser nettaviser hver dag. Endret 26. juni av Stonegiant 3
norw Skrevet 26. juni #60 Skrevet 26. juni Nowayback skrev (På 23.6.2025 den 0.16): Ja, Spilling pusher vel 30. Men er da 6/10, vil jeg si. Så du rater ikke med normalfordeling. Tenk hvor mange som havner under 5. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå