Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er så drittlei nyhetssaker om bryllupet til Ødegård.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skrives det side opp og side ned om bryllupet til Ødegård? Jeg har sett dette som toppsak nå hele helgen, og klikker selvsagt ikke inn. Men overskriftene er jo helt absurde, og hvem i h****** bryr seg? Hvorfor skrives det så mye om dette? 

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet

bare å scrolle forbi det du ikke liker💪 det klarer du nok

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
monican94 skrev (Akkurat nå):

bare å scrolle forbi det du ikke liker💪 det klarer du nok

Ja så klart! Men jeg bare stiller spørsmål med hvorfor det dekkes i samme omfang som et kongelig bryllup? Jeg har faktisk sluttet å åpne nettavisene nå, for det gir seg jo ikke. Er så lei av å se de to trynene som toppsak. Han er også på melkekartongen min, og da ble det bare sånn: Nei nå er det faktisk nok Ødegård og halset ned resten av melken og kastet kartongen. Jeg stiller spørsmål med omfanget. Bryr folk seg om dette i såpass stort omfang? Og hvorfor? Det er uforståelig bare.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klart fremtidig skilsmisse må feires!

• Liker 2
Skrevet

Hvem er de egentlig? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjør som meg, følger ikke med på nyhetene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

tror du de hadde skrevet så mye om i gen bryr seg ? avisene skriver ingenting som ikke genererer klikk, jo flere som leser saken jo flere saker om samme sak..  er jo business 😜

• Liker 3
Skrevet

Like dødfødt som alt styret rundt Martha og Sjaman Durex sitt bryllup. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
BeeKind skrev (4 minutter siden):

Hvem er de egentlig? 

Jeg vet jo hvem Ødegård er. Talentfull fotballspiller! Men han ser jo så alminnelig ut, en smørbukk fra bygda. Og dama aner jeg ikke hvem er, etter min mening ser hun også veldig alminnelig ut. Er hun kjent for noe som helst? Skulle tro det var Posh-Spice og Beckham slik det dekkes. Men det dør vel ut snart. Tydeligvis er det av stor interesse da, siden folk klikker inn på dette. Jeg bare føler det er mer Se og Hør stoff. Det skjer ekstremt grove ting i verden nå, dette blir liksom så absurd midt i mellom artikler om en verden som kanskje er på god vei mot storkrig. Jeg ville jo lese om det, og syntes at alle disse Ødegård-oppslagene ble veldig irriterende og irellevante opp mot andre viktige nyhetssaker akkurat denne helgen. I en tid som dette bryr jeg meg svært lite om luksusen til en fotballspiller. Nesten litt sånn respektløst hele greia. Bare min mening.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
monican94 skrev (7 minutter siden):

tror du de hadde skrevet så mye om i gen bryr seg ? avisene skriver ingenting som ikke genererer klikk, jo flere som leser saken jo flere saker om samme sak..  er jo business 😜

Dessverre klikker jo mange inn uten at de egentlig bryr seg.

• Liker 2
Skrevet
Abra skrev (9 minutter siden):

Gjør som meg, følger ikke med på nyhetene. 

Akkurat når verden står i fare for å bli dratt inn i en brutal storkrig som kan ramme alle NATO-landene, så følger jeg litt med i nyhetene!! Det er ingen spøk det som skjer nå. Vi er naboland til Russland, som kan gå inn i allianse med Iran gitt en storkrig. Det er ikke noe å ta lett på.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Møkkalei skrev (26 minutter siden):

Hvorfor skrives det side opp og side ned om bryllupet til Ødegård? Jeg har sett dette som toppsak nå hele helgen, og klikker selvsagt ikke inn. Men overskriftene er jo helt absurde, og hvem i h****** bryr seg? Hvorfor skrives det så mye om dette? 

Hvem er Ødegård? Avisene er fulle av saker om tilfeldige personer jeg aldri har hørt om. Ødegård er sikkert en av disse. Jeg bare scroller forbi, akkurat som jeg gjør med alle sportssidene.

Skrevet
Møkkalei skrev (3 minutter siden):

Akkurat når verden står i fare for å bli dratt inn i en brutal storkrig som kan ramme alle NATO-landene, så følger jeg litt med i nyhetene!! Det er ingen spøk det som skjer nå. Vi er naboland til Russland, som kan gå inn i allianse med Iran gitt en storkrig. Det er ikke noe å ta lett på.

Hjelper det deg i hverdagen å lese om dette? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Møkkalei skrev (11 minutter siden):

Jeg vet jo hvem Ødegård er. Talentfull fotballspiller! Men han ser jo så alminnelig ut, en smørbukk fra bygda. Og dama aner jeg ikke hvem er, etter min mening ser hun også veldig alminnelig ut. Er hun kjent for noe som helst? Skulle tro det var Posh-Spice og Beckham slik det dekkes. Men det dør vel ut snart. Tydeligvis er det av stor interesse da, siden folk klikker inn på dette. Jeg bare føler det er mer Se og Hør stoff. Det skjer ekstremt grove ting i verden nå, dette blir liksom så absurd midt i mellom artikler om en verden som kanskje er på god vei mot storkrig. Jeg ville jo lese om det, og syntes at alle disse Ødegård-oppslagene ble veldig irriterende og irellevante opp mot andre viktige nyhetssaker akkurat denne helgen. I en tid som dette bryr jeg meg svært lite om luksusen til en fotballspiller. Nesten litt sånn respektløst hele greia. Bare min mening.

Ja, Spilling pusher vel 30. Men er da 6/10, vil jeg si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også det er litt rart at det hsr vært så mye ettersom jeg opplever Martin Ødegår som relativt privat. Leser at de skla ha brukt 3-5 mill på bryllupet. Det er helt sjukt mye penger på et bryllup..

Reagert på at en reporter fra se og hør ble fjernet med fysik makt fra en offentlig plass. Det er ikke greit, og bra det ble anmeldt. 

• Liker 4
Annonse
Skrevet
Møkkalei skrev (4 timer siden):

Har ikke fått det opp, men hater sport og leser det aldri.

• Liker 1
Skrevet (endret)
pop up bruker skrev (På 23.6.2025 den 0.16):

Jeg syns også det er litt rart at det hsr vært så mye ettersom jeg opplever Martin Ødegår som relativt privat. Leser at de skla ha brukt 3-5 mill på bryllupet. Det er helt sjukt mye penger på et bryllup..

Reagert på at en reporter fra se og hør ble fjernet med fysik makt fra en offentlig plass. Det er ikke greit, og bra det ble anmeldt. 

Men det er bare småpenger for han.  Han har kjøpt hus I England nå til 100 mill! Sykt mye penger, men ikke en gang en årslønn for han!  Tenk om vi kunne kjøpt bolig for langt under en årslønn, og ikke behøvd å ta opp lån.   Fotballspillere tjener vanvittig mye penger! 

Endret av tirben
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er på ingen måte en sånn "jeg hater kjendisnyheter/jeg skal ha fisk til middag i dag"-type altså bare så det er klart.

Men selv jeg stusset på at det lå øverst på VG i det som opplevdes som flere dager. Først var det litt sånn hæ, er dette en toppsak? Og så gikk den jo aldri bort heller. Det må jo ha vært den største saken på VG forrige uke?

Mulig de er store blant kidsa eller noe - får mange klikk fra de unge, som alle prøver å treffe med nyheter nå til dags? Litt glamorøst er det jo, med en fotballspiller som tjener mye. Og folk liker kanskje bryllup? Jeg aner ikke.

• Liker 11
Skrevet

Sakene er der fordi folk klikker på dem. Klikk genererer penger. Jo flere klikk, dess flere saker. Dette er digitale algoritmer i praksis. Telle - se hva folk klikker på - pøse ut artikler.

Så her er du i utakt med befolkningen generelt som åpenbart klikker som gale på alt som finnes om denne begivenheten.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det mest interessante med denne saken er at hovedpersonene selv ikke ønsker oppmerksomhet rundt privatlivet sitt, men at mediene ikke respekterer dette, og i tillegg mener at de er "ofre" fordi hovedpersonene ønsker å holde privatlivet privat.

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...