Gå til innhold

Må være anonym nå...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg i juli - og dro til frisøren min tidlig i september i fjor - for å bestille tid til den store dagen.

Jeg var først ute (de har kun plass til en brud) Jeg fikk beskjed om at dette var greit, og siden min faste frisør skulle ut i permisjon - måtte jeg få en annen denne dagen. Jeg bad om å få vite dette litt tidlig slik at jeg kunne klippe meg hos henne frem til dette og vi kunne bli litt kjent. Men dette fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få vite før i februar - og det synes jeg var greit nok. Jeg hørte aldri noe i februar. I begynnelsen av mars var vi innom der - og jeg satt og ventet på en vennine - da fortalte (helt tilfeldig) en av frisørene meg at den frisøren jeg skulle ha (som jeg ennå ikke visste om) hadde blitt gravid og antagelig ikke kom tilbake - så nå visste de ikke hva som skjedde med meg - jeg spurte om jeg måtte finne et annet sted, og da svarte hun - da vil vi hvertfall si fra i god tid. Jeg ble utrolig lei meg - men sa ikke stort der inne - dro hjem og fortalte det til min mor - og hun ringte sjefen - som la seg flat og beklaget.

Etter dette ble jeg i full fart tildelt en frisør som er ny (men voksen) som jeg aldri har snakket med før.

Har nå mistet litt lysten til å gå dit - og vil orientere meg ute på markedet nå - om noen andre har ledig tid.

Er så skuffet over denne frisøren - skikkelig proff salong, men dette er under parie av service - til en som har vært kunde i 15 år.

Er jeg sær og vanskelig eller...? Vet alle lang tid på forhånd hvem som skal pynte dere?

Har noen frisører å foreslå - Tønsberg/Nøtterøy/Tjøme?

Hilsen trist og lei icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Etter dette ble jeg i full fart tildelt en frisør som er ny (men voksen) som jeg aldri har snakket med før.

Gå og snakk med henne da vel. Fortell hvordan du føler det og bruk tiden på å bli kjent med henne og hun med deg og ditt hår. Det er jo noen måneder igjen. Hvis du bytter til en annen frisør får du uansett en du ikke kjenner like godt som din vanlige.

Klart dette ikke er eksempel på god kundebehandling, men du kjenner jo salongen og hva de står for etter 15 år, så jeg tror nok du kan stole på at det går bra.

Lykke til.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i juli og da er det jo ferie så jeg vet ikke hvem det blir som skal pynte meg enda. Stoler på at det går greit, de vet nok hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. det er vel ikke noe stort problem å finne ny frisør vel? du har jo ennå litt tid på deg. Og den frisøren du kan få kan du jo stikke innom og prate med på forhånd.

Hmm.. noen ganger mener jeg visst at bruder henger seg litt for mye opp i småting ....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallo!

Mamma ringte å klaget? Er du ikke voksen nok til å gjøre det selv?

Forstår ikke problemet ditt, det er jo fortsatt lenge til du skal gifte deg så du kan jo bare ta noen turer til den voksne damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym!

Og hvorfor er du anonym?

Er du ikke voksen nok til og stå for det du sier kanskje?

Jeg bare spør.....

Begynner og se meg drittlei på alle her inne som skal slenge den ene usaklige meningen etter den andre, og i tillegg være anonyme!

Og til deg trist og lei:

Ring til frisørnemda i byen der du bor og få anbefalt en annen frisør, eller gå og snakk med henne du har fått.

Det er som de andre her sier, det er fortsatt en tid igjen og det finnes helt sikkert andre dyktige frisører der også.

Uannsett er det din dag. Det er både du som skal være fornøyd, og ikke minst betale! Så føles det ikke riktig med henne du har fått,

få som sagt anbefalt en annen!

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei

er det noen andre frisører i det området (Tjøme, tønsberg, Nøtterøy) som både tarhår og sminke? skal gifte meg på Tjøme 3.8.02 og har ennå ikke bestilt frisør, vet ikke om jeg har lyst til å gå til Beryll (Tjøme)

mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gulesider.no

Går vel ann å bruke telefonen og hue og ringe rundt vel? Skal man gifte seg bør man ha litt omløp. (Sorry at jeg er fryktelig krass, men jeg lurer på hvordan man skal klare seg i et ekteskap hvis man ikke engang klarer å skaffe seg en frisør så lang tid i forveien?!)

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, Maggie, det må da gå an å stille et spørsmål vel? Det kan vel tenkes at noen kanskje vet om en frisør som de har gode erfaringer med fra tidligere.

Du finner mye informasjon på gule sider, men personlige erfaringer og anbefalinger er det så vidt jeg vet lite av!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit å ha ting avgjort i god tid før bryllupet, så jeg skjønner at du er litt oppgitt over situasjonen. Hår og sminke er jo veldig viktig. Du har jo mulighet for å få en prøvetime og sjekke ut om denne andre frisøren er noe flink? Du kan jo ombestemme deg etter det og velge en annen frisør? Skjønner ikke hvorfor du fikk moren din til å klage for deg og ordne ny frisør for så å ombestemme deg og velge en helt annen frisørsalong?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Anni. Klipper det hun skrev:

"hei

er det noen andre frisører i det området (Tjøme, tønsberg, Nøtterøy) som både tarhår og sminke? "

Dette er ikke en forespørsel om erfaring med og anbefalinger. Det er rett og slett en forespørsel hun kan få svar på ved å bruke de fem minuttene hun brukte på å skrive innlegget til å ringe.

For all del.. jeg spør ofte selv også om noen har tips og råd, og det er slett ikke noe galt i det, men det går vel ann å vise litt iniativ også?

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uff - dette ble frykelig ekkelt. Var absolutt ikke ment som et sytete innlegg, men fy for noen guffne svar jeg fikk. Ville bare lufte om jeg var urimelig - og skjønner jo at jeg var det.

Synes vel noen av svarene var vel krasse - greit at man er uenig, men bør vel ikke bli uhøflig og ekkel for det.

Må dessuten rette opp i en ting; jeg fikk ikke moren min til å klage, jeg hadde ingen planer om å si noe på dette, men ble som sagt skuffet og lei meg - og vurderte . Moren bryr seg om meg - og ringte frisøren og lurte på hva som skjedde.

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fy søren for noen svar dere gir.. jeg mister all lysten til å være her inne jo!!! Dere burde virkelig SKJERPE dere!!!!! Uansett hva dere synes om noen av spm som blir stilt så kan dere være høflige og koselige eller ikke svare dem!! Skjerp dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Anonym (den siste)!

For akkurat det innlegget ditt var meget bedre, og meget mer høflig?

Og til Anonym som i utgangspunktet postet og som jeg var krass mot.. beklager dette, men ut fra det innlegget virket det som du ikke hadde noe selvtillit, og det er jo ikke bra. Flott at du har det! Stå på! icon_smile.gif

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes da verre ting enn at en frisør er gått ut i permisjon. De andre er vel like flinke. icon_smile.gif Jeg bruker forøvrig en frisør som jeg aldri har vært hos før icon_smile.gif Dette er frisør som jeg ikke har brukt før, men jeg er nå villig til å stole på dem både med hår og sminke. Et råd er at en trenger ikke bli så oppgitt bare fordi en ikke får akuratt den frisøren man vil ha icon_smile.gif

31 dager igjen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...