AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Er trøtt , men har på en måte lyst på enøl til . Bør jeg ta en, eller bare legge meg.? Anonymkode: b5879...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Jeg valgte akkurat å legge meg istedenfor å ta en øl til😅 Men, andre ganger velger ta en øl til 🤷♀️ Kommer ann på hvem planer du har i morgen kanskje?? Anonymkode: ed17e...11a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg valgte akkurat å legge meg istedenfor å ta en øl til😅 Men, andre ganger velger ta en øl til 🤷♀️ Kommer ann på hvem planer du har i morgen kanskje?? Anonymkode: ed17e...11a Skal ikke jobbe Anonymkode: b5879...ac1
bitmog Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Du kan med god samvittighet ta en øl til, ettersom jeg lot den være. Regnskapet må ha balanse! 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Om jeg barebarebare hadde øl 🎶 Anonymkode: 0da4e...36b
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg barebarebare hadde øl 🎶 Anonymkode: 0da4e...36b Følger rådet til den neste som svarer Anonymkode: b5879...ac1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Følger rådet til den neste som svarer Anonymkode: b5879...ac1 Om du går og legger deg skal jeg slutte å scrolle og gå og legge meg også. Jeg vet morgendagen blir bedre av det, så det anbefales. Anonymkode: 7abff...c72 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni Hvis du må spør, så er svaret nei. Anonymkode: 994f1...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå