AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Har fremdeles ikke funnet mannen jeg har lyst å dele livet mitt med og har veldig lyst på barn. Hvilke alternativer finnes det? Vet at det er ingen menneskerett å få barn, men er nå et ønske og lurer på om dere vet om noen muligheter som kan være mulig. Helst vil jeg jo være to Anonymkode: 6607e...ca3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Tja, du har jo flere valg: 1) Finne en mann fortere enn svint (ikke alltid lett, selvsagt) 2) Få barn alene (donor) 3) Få barn med noen du kjenner - homofilt par, kompis eller lignende Anonymkode: 13a3c...e28 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Dra til Danmark! -eller kanskje må man ikke det lenger….? Anonymkode: b858c...bc5
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Du har god tid enda! Jeg fikk min første da jeg akkurat var fylt 34 og venter andre barn nå, kommer til å fylle 37 rett før han blir født 🥰 Anbefaler at du venter litt til på den rette, småbarnstiden kan være krevende og det er virkelig godt å være to om den oppgaven! Anonymkode: c0010...62c 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Du er bare 30. Bli seriøs med dating. Du vil ikke ha barn alene..Ei heller barnet. Finn en god mann og far... Anonymkode: f321a...909 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dra til Danmark! -eller kanskje må man ikke det lenger….? Anonymkode: b858c...bc5 Man trenger ikke det lenger. Du kan også melde deg opp på medforeldre.no Anonymkode: 158ff...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Jeg er mann på 42 og sliter med det samme. Syntes det er så utrolig vanskelig å treffe noen i dagens samfunn som varer.... Anonymkode: 7be9d...749 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Synes at du skal intensivere datingen (uten å virke desperat). Jo flere menn du møter, jo flere muligheter er det til å møte den rette Jeg hadde gått for dette alternativet, da det er veldig fint for barnet å ha en god far, samt trygghet i å være to. Noe kan jo skje med deg. Men ikke ta den første og beste, og tilbring mye tid sammen på ferier og bo sammen en stund dersom en bra mann dukker opp ♥️ Anonymkode: 04571...11c
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har god tid enda! Jeg fikk min første da jeg akkurat var fylt 34 og venter andre barn nå, kommer til å fylle 37 rett før han blir født 🥰 Anbefaler at du venter litt til på den rette, småbarnstiden kan være krevende og det er virkelig godt å være to om den oppgaven! Anonymkode: c0010...62c Det er MYE enklere å være alene enn å være medforelder med en udugelig far til barnet! Så jeg er helt uenig med deg. TS -skaff deg barnet selv. Hvis du plutselig finner en fantastisk mann midt i svangerskapet? Bare flott bonus. Hvis han vil ha egne barn? Vurder å få en til. Hvis han ikke vil være sammen med en alenemor? Da er han vel ikke riktig person for deg. Erfaringsmessig er det på grunn av barnefar at menn ikke vil være sammen med alenemødre. Så det bør ikke egentlig være et problem for deg 😊 Anonymkode: 37381...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er MYE enklere å være alene enn å være medforelder med en udugelig far til barnet! Så jeg er helt uenig med deg. TS -skaff deg barnet selv. Hvis du plutselig finner en fantastisk mann midt i svangerskapet? Bare flott bonus. Hvis han vil ha egne barn? Vurder å få en til. Hvis han ikke vil være sammen med en alenemor? Da er han vel ikke riktig person for deg. Erfaringsmessig er det på grunn av barnefar at menn ikke vil være sammen med alenemødre. Så det bør ikke egentlig være et problem for deg 😊 Anonymkode: 37381...acd Det var da ingen som ba ts om å finne en udugelig mann? Naturen har skapt oss sånn at det må to til for å lage barn av en grunn. For barnet sin del har det også stor betydning å faktisk ha en pappa. Anonymkode: c0010...62c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tja, du har jo flere valg: 1) Finne en mann fortere enn svint (ikke alltid lett, selvsagt) 2) Få barn alene (donor) 3) Få barn med noen du kjenner - homofilt par, kompis eller lignende Anonymkode: 13a3c...e28 Takk. Skal se på alle tre alternativene 😊 Anonymkode: 6607e...ca3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har god tid enda! Jeg fikk min første da jeg akkurat var fylt 34 og venter andre barn nå, kommer til å fylle 37 rett før han blir født 🥰 Anbefaler at du venter litt til på den rette, småbarnstiden kan være krevende og det er virkelig godt å være to om den oppgaven! Anonymkode: c0010...62c Okei godt å høre 🥰 ja, vil jo gjerne være to både med tanke på å ha en å dele det med (siden man i grunn må være to) og for barnet sin del Anonymkode: 6607e...ca3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var da ingen som ba ts om å finne en udugelig mann? Naturen har skapt oss sånn at det må to til for å lage barn av en grunn. For barnet sin del har det også stor betydning å faktisk ha en pappa. Anonymkode: c0010...62c Det kan se ut som at TS opplever litt hastverk rundt denne avgjørelsen. Det er ikke et godt utgangspunkt for å finne en god og stabil partner! Da kommer fort tanker om graviditet, eggløsning og spermkvalitet i veien for å få med seg røde flagg hos partneren. Hvis hun blir gravid med feil person så sitter hun i saksen for resten av livet! Og akkurat det unner jeg ingen. Anonymkode: 37381...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er mann på 42 og sliter med det samme. Syntes det er så utrolig vanskelig å treffe noen i dagens samfunn som varer.... Anonymkode: 7be9d...749 Du sier noe der, er ikke så lett å finne noen.. Skulle vært flere muligheter for å finne folk med like mål og ønsker Anonymkode: 6607e...ca3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har fremdeles ikke funnet mannen jeg har lyst å dele livet mitt med og har veldig lyst på barn. Hvilke alternativer finnes det? Vet at det er ingen menneskerett å få barn, men er nå et ønske og lurer på om dere vet om noen muligheter som kan være mulig. Helst vil jeg jo være to Anonymkode: 6607e...ca3 Er mann, 30 selv 😅 kjempelyst på barn. Ingenting hadde gledet meg mer. Anonymkode: 1f8d5...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er mann, 30 selv 😅 kjempelyst på barn. Ingenting hadde gledet meg mer. Anonymkode: 1f8d5...6d2 Samme her. Er noe jeg drømmer om og håper å få oppleve snart Anonymkode: 6607e...ca3
Million Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni (endret) Hvis du er urolig og redd for at det skal bli for sent, så er det faktisk mulig å hente ut egg nå i fruktbar alder og fryse dem ned til senere. Det er dette flere eldre filmstjerner og kjendiser har gjort, og så presterer de å gå gravide og få barn når de er oppi 40 åra og noen omtrent 50. Takket være nedfryste egg fra tidligere alder. Det skal såvidt jeg husker være mulig i Norge også å få fryst ned eggene sine og ha dem i reserve tilfelle man møter mannen i sitt liv litt sent, og eggene man har i kroppen da er blitt for dårlig kvalitet. Men det koster en del å ha egg nedfryst. Leste om dette i en artikkel på nett en gang, en kvinne som hadde gjort det (i Norge altså). Men jeg husker dessverre ikke hvilken nettavis e.l. det var den sto i. Endret 20. juni av Million
AnonymBruker Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni Er det ikke en nettside der de spleiser folk som vil ha barn som ikke har partner? Anonymkode: fd14d...ee7
Dame1993 Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, du har jo flere valg: 1) Finne en mann fortere enn svint (ikke alltid lett, selvsagt) 2) Få barn alene (donor) 3) Få barn med noen du kjenner - homofilt par, kompis eller lignende Anonymkode: 13a3c...e28 Vet det finnes en sånn matchingtjeneste for å bli medforeldre, så det er jo også en mulighet 😊
AnonymBruker Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er det ikke en nettside der de spleiser folk som vil ha barn som ikke har partner? Anonymkode: fd14d...ee7 Medforeldre.no Anonymkode: 158ff...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå