Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det bare jeg som har slitt de siste dagene med at siden oppdaterer seg mens jeg skriver et nytt innlegg i ulike tråder? 

Som regel klarer nettleseren å huske store deler av teksten, men flere ganger har jeg måttet skrive mye på nytt…

Det er helt lotto om den oppdaterer eller ikke, og jeg ser ingen likhetstrekk når det skjer/ikke skjer. Jeg er ikke nær noen knapp, dette problemet har begynt nå den siste uken. 

Bruker iPhone 15, Safari. 

• Liker 2
Skrevet

Det har hendt et par ganger de siste ukene, samme tråden med 😛

• Liker 1
Skrevet

Jeg har videreformidlet det til teknisk så håper vi på ett logisk svar derfra :)

Forumansvarlig

• Liker 3
Skrevet

Hei, vi skal undersøke dette, men det er litt vanskelig å reprodusere. 

Hvis det er flere som opplever dette er vi veldig takknemlige for at dere melder fra! Si gjerne fra hvilken enhet og nettleser dere bruker, ca. klokkeslett for når det skjedde, ca. hvor lang tid det tok mellom du lastet inn siden og refreshen skjedde, og hvilken tråd.

Send meg ev. en personlig melding hvis du ikke ønsker å poste det offentlig her.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har opplevd lignende siden mandag rundt kl 1500 og til nå, på min iPhone 12, i Safari, i reisedagboken min. Jeg får aldri scrollet ned til siste innlegg. Når jeg prøver å scrolle ned, blir jeg bare slengt opp til midten igjen etter en «refresh» og så scroller jeg ned igjen og da kommer dette opp:

IMG_1372.thumb.jpeg.47bc4aa557cc55787d2b613836355d85.jpeg

(Null problemer med iPad eller Mac for øvrig).

• Liker 3
Skrevet

Grrr. Det skjedde igjen, men nå i en vanlig tråd. Ble «slengt» ut, mens siden ble oppdatert, men fikk fortsette å skrive der jeg slapp. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke skjedd her på et par uker, er på iPhone.

• Liker 1
Skrevet

Det problemet skjer ikke her, men jeg bruker ikke mobil. Skriver på Chromebook. Vet imidlertid hva dere mener for jeg opplevde "fenomenet" på en annen pc for noen år siden. 

• Liker 1
Skrevet

Mens vi venter på svar fra teknisk, har du sist versjon av appen? Har opplevd selv at jeg må tvinge gjennom oppdatering selv om det skal gå automatisk. 

• Liker 1
Skrevet

Med fare for å virke dum, men app? 😳 Jeg bruker KG på Safari. 

• Liker 1
Skrevet
Peanut skrev (1 minutt siden):

Samme her 😛

• Liker 2
Skrevet
Peanut skrev (1 minutt siden):

Jeg og? Finnes det en app?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte da på nettleser appen. Firefox, chrome, safari o.l. Disse oppdateres ofte pga nye sikkerhetsoppdateringer og om de ikke oppdateres når det kommer nye kan man risikere at det oppstår feil som disse. 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå skjedde det igjen, forsøkte å skrive et innlegg i "et yrke med stor arbeidsbelastning, ekstra fridag - sykefraværet stupte", men siden oppdateres. Hadde skrevet et innlegg omtrent på denne lengden, så ett minutt etter at siden var lastet ned kanskje, oppdaterte den seg på nytt. 

10.17. iPhone 15, Safari.

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har skjedd her og noen ganger siden sist O_<

*Skjedde to ganger i en tråd igjen. *Poof!* hvit side, oppdatering og laste inn alt på nytt. 

Endret av Peanut
Lagt til nyere oppdatering
  • Liker 1
Skrevet

Nå skjedde det igjen, mens jeg prøvde skrive i tråden min "hvordan gå videre etter narsisstisk mishandling", klokken 20.22.

Hadde rukket å skrive ca et avsnitt (omtrent på denne lengden), før den oppdaterte. Mistet teksten. 

Fremdeles iPhone 15, nyeste Safari. 

• Liker 1
Skrevet

… nå skjedde det IGJEN mens jeg prøvde skrive. 20.24. Samme tråd som i sted. 

• Liker 1
Skrevet

Startet en tråd som anonym og nettsiden oppdaterte seg hele 5 ganger mens jeg skulle skrive overskrift. Altså EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif

• Liker 1
Skrevet
Peanut skrev (3 minutter siden):

Startet en tråd som anonym og nettsiden oppdaterte seg hele 5 ganger mens jeg skulle skrive overskrift. Altså EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif

Da hadde jeg bare gitt opp 😂

• Liker 1
Skrevet

Varsler teknisk first thing på mandags morgen om det ikke blir sett på før det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...