Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 19.19):

Viktig å påpeke at de ikke kan bruke sovepose fra nyfødt dersom hodet deres er så lite slik at halsen på soveposen kan gå over hodet. Tro det eller ei, men jeg vet også om babyer født til termin der det var tilfelle. Så det er lurt å ha både dyne og nattpose hjemme, så man ikke står der første natta kun med en nattpose man ikke kan bruke. Det er litt kjipt. Det er veldig lurt å svøpe den første tiden fordi babyen har ikke kontroll over armene sine og sover derfor bedre som svøpt. 

Anonymkode: 18d58...40f

Det var tilfelle med min normalstore baby med den posen vi hadde kjøpt. Så var glad vi hadde en babydyne også. Men virker ikke som at andre tenker på dette siden veldig mange anbefaler eller sa de brukte pose fra nyfødt?

Vi brukte begge deler og syntes det var fint å ha begge tilgjengelig gjennom babytiden. 

Anonymkode: f2eba...e29

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært veldig fornøyd med sovepose til min aktive baby. Da kan jeg amme henne og så legge tilbake i sengen sin uten at hun blir kald. Har prøvd teppe over, men det sparker hun av/ruller bort fra.

Ser noen skriver at med sovepose kan ikke de små sparke av seg hvis det blir varmt, men de små sparker ofte uten at det er en hensikt bak. De har ikke helt kontroll over konsekvenser.

Anonymkode: 2ec43...67c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...