AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #1 Skrevet 20. juni 2025 Er det noe galt med meg? Jeg har alltid trodd at jeg var en veldig kåt/seksuell dame. Fram til jeg var i et langt forhold. En liten stund inn i forholdet følte meg mindre og mindre seksuelle følelser. Eksen slet også med sexlyst pga medisiner, og det kan jo være årsak til at jeg også fikk mindre lyst. Men de siste 8 årene hadde vi sex en håndfull gang i året. Da jeg begynte å date igjen som 32-åring, merket jeg at den sterke sexlysten fra tidlig 20år var tilbake. Når jeg hadde sex med nye var jeg klar/våt med en gang vi begynte å kline, dundring i underlivet, og sug gjennom kroppen, bare tanken på å kysse noen nye. Jeg har datet noen over flere mnd, og jeg vil gjerne da ha sex flere ganger om dagen. Nå har jeg hatt kjæreste i litt over ett år. I starten kunne vi ha sex 3-5 ganger om dagen (vi ser ikke hverandre så ofte). Nå skal det mer til før jeg blir kåt. Heldigvis BLIR jeg det fortsatt, men vi må ha ganske langt forspill, og jeg trenger at han tar en del initiativ. Han er veldig god til å få meg kåt gjennom teasing, men jeg blir sjelden kåt uten videre. I starten av forholdet trengte jeg null forspill. Nå trenger jeg en del. Jeg føler meg ikke så seksuelt trukket mot ham, at jeg "må" ha ham, som tidligere. Men jeg er heldigvis ikke turned off av ham. Men jeg er redd dette er noe som kommer når spenningsmomentet er over? Av og til når vi har sex og jeg sliter med å komme, så kan jeg late som jeg er i en seksuell fantasi. F.eks hos legen,eller befølt av noen fremmede, eller slike ting. Jeg har alltid tent på tanken av å ha sex med fremmede. Er det noe galt med meg? Og er det mulig å ha et tilfredsstillende sexliv i langvarig forhold når man har disse tankene? Anonymkode: 2c7dd...1eb
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #2 Skrevet 20. juni 2025 Helt normalt. En mann har sin samboer og kone bare på lån. På et tidspunkt går hun lei og vil ut av forholdet. Det starter med at hun mister unteressen for intimitet og sex. Anonymkode: dc455...2b6 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #3 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt normalt. En mann har sin samboer og kone bare på lån. På et tidspunkt går hun lei og vil ut av forholdet. Det starter med at hun mister unteressen for intimitet og sex. Anonymkode: dc455...2b6 Nei. Det som kom rekende på en fjøl i starten må nå jobbes for... Dette er ganske vanlig ts. Det er nå dere har muligheten til å utvikle deres seksuelle relasjon. Anonymkode: cde22...55d 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #4 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det som kom rekende på en fjøl i starten må nå jobbes for... Dette er ganske vanlig ts. Det er nå dere har muligheten til å utvikle deres seksuelle relasjon. Anonymkode: cde22...55d Håper dette stemmer mer enn den forrige kommentaren! Jeg føler at vi får et bedre og bedre sexliv. Og heldigvis BLIR jeg fortsatt tent, at det bare tar litt lengre tid nå. Men han er som sagt veldig god til å tenne meg og lytte til kroppen min! Og vi har utrolig bra sex! Jeg lurte på om jeg kunne være fraysexual. Men det virker som de mister helt tenning for noen etter mye kortere. I tillegg har jeg noen bdsm tendenser som jeg ikke deler med partneren min. Jeg har dessverre ikke fått utforsket det fullt ut. Det er stort sett bare bondage delen av det, men jeg føler at det er et must for meg. Partneren min vet det og er villig til å utforske det, og han merker hvor tent jeg blir bare han holder hendene mine litt fast. Det er stort sett dette jeg fantaserer om under sex hvis jeg sliter med å komme. Ts Anonymkode: 2c7dd...1eb
Irak Skrevet 20. juni 2025 #5 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Håper dette stemmer mer enn den forrige kommentaren! Jeg føler at vi får et bedre og bedre sexliv. Og heldigvis BLIR jeg fortsatt tent, at det bare tar litt lengre tid nå. Men han er som sagt veldig god til å tenne meg og lytte til kroppen min! Og vi har utrolig bra sex! Jeg lurte på om jeg kunne være fraysexual. Men det virker som de mister helt tenning for noen etter mye kortere. I tillegg har jeg noen bdsm tendenser som jeg ikke deler med partneren min. Jeg har dessverre ikke fått utforsket det fullt ut. Det er stort sett bare bondage delen av det, men jeg føler at det er et must for meg. Partneren min vet det og er villig til å utforske det, og han merker hvor tent jeg blir bare han holder hendene mine litt fast. Det er stort sett dette jeg fantaserer om under sex hvis jeg sliter med å komme. Ts Anonymkode: 2c7dd...1eb Adferd kan ha mye å si for om man blir tent eller ikke. Det er her gnisten kommer inn i bildet. Så...Hva gjør man med gnisten? Da lærer man hverandre sine kropper å kjenne, for å kunne gi hverandre seksuell nytelse. Utforsker hverandre. Finner hverandres sweetspot som det heter altså erogene soner. En mann som er villig til å søke etter disse og lytte til deg, er en mann som vil deg godt. Det er virkelig verdt å ta vare på. Er mange som kan bli tent av mennesker de ikke kjenner så godt. Spenning. Den første er det som varer, mens den siste går over av seg selv.... Det er ofte det som er grunnen til at det er en stor fordel å ha en partner som ikke er sjalu, og som forstår dette. Se på menyen ute, spise hjemme.
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2025 #6 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): våt med en gang vi begynte å kline, dundring i underlivet, og sug gjennom kroppen, bare av tanken på å kysse noen nye. Sånn har jeg hatt det siden jeg var ung.. Det har ikke endret seg en puck, og jeg kjenner dette flere ganger om dagen. Heldigvis må jeg si, for jeg tenner min egen gnist. En gnist som får meg til å bli modig nok, til å ta kontakt med kvinner. "Man må elske seg selv, før man elsker andre" og "Det er på seg selv, man kjenner andre"👏Dette er sant..🤭 I utgangspunktet er vel alle fremmede, for de man kjenner er ikke like spennede. Og det fine med fremmede er jo nytt vennskap, selv om vi ikke har sex mere. De som kjenner meg vet, at det var mere enn sex jeg var ute etter. For totalopplevelsen før, under og etter sex var fantastisk.. Dette er viktig for meg også at andre bryr seg etter sex, uten det får jeg dårlig samvittighet. Jeg tror nok du TS er ei ålreit kvinne, og deler litt av det samme synet på fremmede? tenningen, spenningen, samvittigheten og det å være litt skuespiller for å unngå blyghet? 🤔 Jo.. det er så tennende og spennende at jeg føler litt redsel.. redsel av å ikke være god nok🥰 så det er viktig å yte 100% for gjensynsgleden😅💞
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2025 #7 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men jeg er redd dette er noe som kommer når spenningsmomentet er over? Av og til når vi har sex og jeg sliter med å komme, så kan jeg late som jeg er i en seksuell fantasi. F.eks hos legen,eller befølt av noen fremmede, eller slike ting. Jeg har alltid tent på tanken av å ha sex med fremmede. For all del og velbekomme.. og tusen takk for at du fantaserer som vipper deg i orgasmer.. Fantasier er absolutt en virkningsfull og kjent metode for orgasmer.. Med riktig partner.. han vil sette pris på om du sier det.. Forresten, jeg kjenner en kvinne, ikke så ulik deg. Vi brukte roleplay, og en slags "Gloryhole" i skogen. Vi brute også masker for ansiktet, så vi ble på en måte "fremmede" for hverandre👏
Irak Skrevet 20. juni 2025 #8 Skrevet 20. juni 2025 Bamseklemmer skrev (24 minutter siden): Sånn har jeg hatt det siden jeg var ung.. Det har ikke endret seg en puck, og jeg kjenner dette flere ganger om dagen. Heldigvis må jeg si, for jeg tenner min egen gnist. En gnist som får meg til å bli modig nok, til å ta kontakt med kvinner. "Man må elske seg selv, før man elsker andre" og "Det er på seg selv, man kjenner andre"👏Dette er sant..🤭 I utgangspunktet er vel alle fremmede, for de man kjenner er ikke like spennede. Og det fine med fremmede er jo nytt vennskap, selv om vi ikke har sex mere. De som kjenner meg vet, at det var mere enn sex jeg var ute etter. For totalopplevelsen før, under og etter sex var fantastisk.. Dette er viktig for meg også at andre bryr seg etter sex, uten det får jeg dårlig samvittighet. Jeg tror nok du TS er ei ålreit kvinne, og deler litt av det samme synet på fremmede? tenningen, spenningen, samvittigheten og det å være litt skuespiller for å unngå blyghet? 🤔 Jo.. det er så tennende og spennende at jeg føler litt redsel.. redsel av å ikke være god nok🥰 så det er viktig å yte 100% for gjensynsgleden😅💞 Det er på seg selv man kjenner andre... Dette er jeg ikke enig i... Jeg er ikke deg, og du er ikke meg... 1
Master1 Skrevet 20. juni 2025 #9 Skrevet 20. juni 2025 Merkelig nok ligger noen av de mest ultimate orgasmene i hodet / tankene.... Deilig tanker i hodet... M@ster. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #10 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noe galt med meg? Jeg har bare lest overskriften pluss første setning. Min innstilling til temaet er; nei: Det er ingenting galt med deg. .. kjærleik er ikke ensbetydende med sexuell tilfredsstillelse ...... er no mi meining i allefall Anonymkode: 30ccd...5ea
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #11 Skrevet 20. juni 2025 Tipper det da handler om at du er kåt på en mann du bare har skapt deg et falskt bilde av, en person han ikke er. Og når da ingen mann du blir kjent med lever opp til dine fantasier om en mann, så blir det ikke spennende nok for deg Anonymkode: 064db...331
sjokoladebanan Skrevet 20. juni 2025 #12 Skrevet 20. juni 2025 Trodde dette var helt normalt? Når noe er nytt tenner man raskt, men i et etablert forhold kreves der mer for å holde tenningen oppe. Jeg hadde null sexlyst med min x over 10 år. Så møtte jeg ny mann, og var våt bare han tok rundt meg. Nå etter 7 år trenger jeg mer stimuli for å bli kåt, men mannen er med på utfordringen, og med litt ekstra tid er det ingen problem. Alt som er nytt og spennende responderer kroppen raskt på. I det lange løp trenger vel de fleste litt mer for å bli tent. Trodde det var helt normalt jeg. Som kvinne hvertfall. Menn har muligens litt annet tenningsmønster. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #13 Skrevet 20. juni 2025 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Forresten, jeg kjenner en kvinne, ikke så ulik deg. Vi brukte roleplay, og en slags "Gloryhole" i skogen. Vi brute også masker for ansiktet, så vi ble på en måte "fremmede" for hverandre👏 Dette har aldri skjedd. Men et spørsmål likevel: Gloryhole. Altså et hull i en vegg hvor mann stikker penis inn i hullet og en dame eller en mann tar i mot. Hvordan fungerer det i skogen? Tar du da med deg en løsvegg med hull? Stiller deg opp på stien og venter på en/ei som kommer? Anonymkode: 72a36...026
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå