Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Quizizz er ca lik app og lar deg ha 25 gratis, om det hjelper. 

Anonymkode: 8de14...141

• Liker 1
Skrevet (endret)
Enot10 skrev (57 minutter siden):

Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!!

Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. 

Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇

Endret av TBL12
  • Liker 1
Skrevet (endret)
TBL12 skrev (7 minutter siden):

Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. 

Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇

Svarer meg selv:

Noen av abonnentene kan testes 7 dager. 
"Etter at prøveperioden er over, vil vi automatisk belaste deg den avtalte prisen for det antall lisenser du har valgt."

https://support.kahoot.com/hc/nb/articles/360058330674-Tilbyr-dere-en-gratis-prøveperiode

Endret av TBL12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...