Gå til innhold

Skyggesida


Shadow

Anbefalte innlegg

Dette skal være mitt hemmelig skjulested, hvor jeg får luftet alle frustrasjoner og tanker og filosoferinger som jeg ikke føler for å skrive ellers i forumet.. Dette er altså ikke stedet å komme hvis du er ute etter en oppmuntring! :ler: Jeg kommer ikke til å skrive her jevnlig, bare når det trengs en utlufting...

Herved erklærer jeg Skyggesida for åpnet! Her inne er det forbudt å ha dårlig samvittighet for å være sur, for å klage, for å være sinna og for å ikke tenke positivt!

Dette er først og fremst tenkt å være mitt utluftingssted, men er det andre som føler for en utblåsning for et eller anna, så feel free!

Endret av Dark side
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, ikke sikkert dette er så god ide likevel.. Å samle alle grubleriene og frustrasjonene på et sted.. Jeg er jo ikke akkurat en mørk person, ikke i det hele tatt egentlig. Tanken var bare å lufte litt frustrasjon og få ut litt tanker uten at det gikk ut over andre.. Meningen er jo at det skal bli bedre, at det skal være lettere etter å ha fått det ut, men da kan jo dette igjen bli et mørkt og negativt sted - og det vil jeg jo ikke!! Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag er det litt tungt å være meg.. Vet det er masse positivt i livet mitt og prøver å fokusere på det, men må bare få ut litt damp og derfor er jeg her igjen.. Klarer ikke skrive særlig heller, men det går på å føle seg utilstrekkelig. Det man gjør er ikke godt nok. For meg, og så i tillegg er jeg redd for at det ikke er godt nok for andre heller. Og det irriterer meg at jeg i det hele tatt bryr meg, men det gjør jeg altså. Jeg er ikke så god på å skru av følelsene. Hvordan booster man selvfølelsen? Jeg vet jo at jeg er en bra person, men så er følelsene mine helt på bærtur så jeg føler meg helt udugelig.. Føler for å riste meg selv skikkelig så disse tankene faller på plass. Jeg VET det er bare tull, likevel blir jeg lei meg.. Jeg MÅ klare å overvinne dette, ellers kan det få kjedelige konsekvenser for meg.. Jeg må tro at jeg klarer meg, ellers klarer jeg meg ikke. Altså, klare meg gjør jeg alltid, men i akkurat den settingen. Og jeg VIL klare meg.

:) Kjenner meg litt lettere allerede, hjelper bare å få det ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Malina :)

Dette skal ikke bare være et dystert sted alså, planen er å lufte alt mulig både sorger og gleder og andre grublerier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...