Gå til innhold

Gave til de ansatte i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I barnehagen til sønnen min, er de delt inn i alder på avdelingene. Og hans avdeling har siste året i barnehagen nå, det vil si at de hvert øyeblikk er ferdige i barnehagen. 

Ønsker å prøve og gå sammen med de andre foreldrene å kjøpe en gave som takk for alle de fine årene i barnehagen. Men jeg synes det er vanskelig å finne en passende gave😬 

Noen som har noe gode forslag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De får lønn . 

Anonymkode: 172b9...f67

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. De får lønn . 

Anonymkode: 172b9...f67

Haha. Så deg i en annen tråd her også. 

Du skjønner ikke at det er hyggelig med en liten oppmerksomhet til de som har tatt seg av barnet ditt i årevis? De som har blitt så glad i barnet ditt og for mange barn er de nest nærmeste de har i livet? 😅 Mange ansatte i barnehager går langt over hva man kan forvente. Å gi dem en liten oppmerksomhet er en hyggelig måte å takke dem på. Det er selvsagt ikke en plikt eller noe feil forventet, men om man ønsker er det noe som settes pris på.

Ts: spørs om du skal kjøpe én til hver eller felles? 

Første året ga vi kun fra oss til hver ansatte. Da var det en liten pose med sjokolade, flaxlodd og håndkrem, samt et kort. Neste år foreslo noen å gå sammen og kjøpe felles gave til alle på avdelingen. Da kjøpte vi en stor kurv med frukt, godteri, kaffe,  jiice og lignende. Ville tenkt litt over hva de ansatte liker. Er de av typen som vil sette pris på litt god ost og kjeks eller kanskje de blir mer glad for en melkesjokolade? Hva med en opplevelse (kinogavekort, gavekort på museum ++) Kanskje barna kan tegne et hyggelig kort? 

Anonymkode: e402f...7e2

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være noe stort, det hyggelige er at det vises at man settes pris på. Vin, blomster, konfekt/annen sjokolade er vanlig å få.

Det aller hyggeligste jeg har fått og som jeg har tatt med meg videre er et personlig kort til meg fra et barns familie der det stod hvor mye de satte pris på meg og alt jeg gjorde, med en tegning fra barnet ❤️ 

Anonymkode: 36cf8...0bb

Skrevet (endret)

Her fikk jeg barnet mitt til å tegne de ansatte, og skrive hva som var bra med akkurat dén ansatte :) La ved såpe og honning som var produsert lokalt. .  Stor suksess.  Samlet inn en liten sum på 40 kroner pr barn på avdelingen.

Endret av Honningmor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...