AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Vi skal overnatte ved et hotel hvor vi ikke rekker frokosten pga tidlig avgang med båt. De skrev at de kunne tilby frokostboks. Noen her som vet hva en slik frokostboks ofte består av? Forstår at det eksakte innholdet kan bare hotellet fortelle oss men tenkte bare å høre her inne ☺️ Anonymkode: 746ed...6df
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Et par rundstykker/brødskiver, kokt egg og en skinkeskive/-osteskive + en syltetøyboks vil jeg tro.. Kanskje en liten juice med. Basic frokost m.a.o. ville jeg tenkt. Anonymkode: c1444...a15 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni De hotellene jeg har vært på har det ofte vært en baguett med ost og skinke, en juice, en frukt og en yoghurt. Anonymkode: c4b4a...b42 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Gjerne 1stk påsmurt, juice, en frukt og en yoghurt. Har veldig ofte spurt om frokost boks på Scandic og Thon fordi begynner jobb kl 0430-0500 når jeg er ute og reiser Anonymkode: dba27...5f3
Maskinfører Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et par rundstykker/brødskiver, kokt egg og en skinkeskive/-osteskive + en syltetøyboks vil jeg tro.. Kanskje en liten juice med. Basic frokost m.a.o. ville jeg tenkt. Anonymkode: c1444...a15 Hørtes godt ut 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå