Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere skjedde her...

Forrige sommer var jeg på besøk i hjemlandet. Skrudde på Happn appen i hjemlandet, for å se om jeg fikk noe matcher der. Hjemlandet mitt er ikke noe vanlig ferie destinasjon for nordmenn og med et mer komplisert språk.

Matchet med en mann som hadde en litt glossy profil, som så ut som en jeg ville like. 

Mannen påsto å være fra USA og profilen var på Engelsk. Vi snakket på engelsk, jeg er veldig god i Engelsk og etterhvert merket jeg at han var litt dårligere på engelsk enn jeg. 

Jeg fortsatte likevel samtalen. Han sa han var i området for å kjøpe eiendom. Det var tydelig han visste min lokasjon og påsto å være i en by i nærheten. 

Plutselig sier han at han bor i Norge og ikke USA (som han først sa) da sier jeg " ok, da kan vi snakke norsk". Vi snakket litt på norsk, før han begynte å beskylde meg for å ha en fake profil og blokket meg. Han fortalte plutselig at han var norsk. 

Jeg tenker han selv var fake profil, engelsk navn, glossy profil. 

Syns det var kjemperart, at jeg skulle i hjemlandet ( langt fra Norge), møte en fake profil som var norsk og påsto å være fra USA. Happn skal jo gi matcher i nærheten, og han påsto også være i området. 

Hvordan skjer det egentlig? 

Anonymkode: f110b...2d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes apper hvor man kan trikse med sin gps-lokasjon. 

Anonymkode: fc978...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...